Reply on: Ike #213011:
Nejedná sa v pravom zmysle o výhybku kaliforňan preto som to dal do úvodzoviek. Ide o vyvýšené koľajnice v mieste zavarených výhybiek takže ak by kontrola vyžadovala prejazd vozidla 1435mm a v zápätí na to vozidla s rozchodom 1000mm nie je to možné lebo tomu vadí táto koľaj. ?
810zssk
Ja to chapem tak ze zastavka Jungmannova obsluhovana nebude, to by bol totalny nezmysel. Zaujimave ale bude sledovat ako budu riesit NAD pri pripadnej vyluke Stareho mosta, kedy by elektricka mala jazdit po Jungmannovu, ale prestup na autobus bude v rozumnej miere mozny najskor na Bosakovej (mimochodom, stare celkom nechapem ako sa ma klbovy nizkopodlazny voz dostat z Farskeho na Stary most). Teoreticky by mohla ta elektricka ist az na Farskeho (v useku Jungmannova - Farskeho by bola jazda po jednej kolaji v oboch smeroch, co by dalo zmysel tej spojke co je pri pohlade z mesta pred zastavkou), podobne je napokon dnes riesena konecna zastavka Tabor v Brne. Len ci DPB taky model prevadzky zvladne