Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Síce už jeden môj príspevok sa nachádza pod jednou fotkou dokomentácie, ale aj tu budú na to otázky ako si to predstavujem, tak: Obnovu zaniknutého úseku by sa mohlo financovať z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, podobne, ako to bolo v prípade výstavby cyklomostu v Devínskej Novej Vsi, hoci tuto ide o nákladnejší projekt. Síce dnes daná relácia nie je veľmi využívaná, vidím však nárast cestujúcich z Rakúska, ako aj Slovenska zavedením kvalitného spojenia do obcí za Hainburg/Donau smer na Viedeň. Zo Slovenska je tam potenciál (cyklo)turistický, z Rakúska zase nákupný. Vlakové spojenie by nahradilo L901 a mohlo nahradit aj linku Slovak Lines do Schwechatu.
Tak tu prinášam obrázky k možnosti obnovy zaniknutej časti Pressburgerbahnu v súvislosti s nedávnym pridaním fotodokomentácie súčasného stavu koridoru trate.
Reply on: haló #212796:
No a to naznacuje ze predlzenim linky S3 by si rozbil pripoje v Kutoch na Bratislavu, co je problem.
Reply on: david1 #212781:
No to by som zas netvrdil, že tie výšky sú super, lebo Jatov prakticky ani nástupište nemá, tak sú tie platne klesnuté, Podobne v Senci na niektorých miestach konkrétne mne podlaha vlaku siaha až po kolená (mimochodom v Senci sú neskutočne popadané, klesnuté, nakrivené, tam ludia radšej čakajú na koľajách), v Zohore napr. 4. nást. je len sypané a tiež treba dosť veľkú výšku "zdolať". Pre starších je to námaha. Aj tie najlepšie výšky nástupíšť sú stále o minimálne 25 cm nižšie, ako podlaha vlaku.
Každopádne určite sa lepšie vy/nastupuje, ako pri starých vozňoch, keďže dvere sú širšie a sú aj tyče.
Reply on: 810zssk #212795:
Tak isto, ako teraz nesedia prípoje zo slovenska v BV prakticky na žiadny smer. Dokonca večer ani na MHD.
Reply on: haló #212793:
Z ekonomickeho hladiska je to nezmysel. A mozno aj dopravneho - ako by tam sedeli pripoje na BA?
Reply on: haló #212792:
Máš problém?
Reply on: 810zssk #212790:
Osobne by som prijal, keby linka S3 IDSJMK nekončila v BV ale v Kútoch.
Reply on: S499.1023 #212791:
Od člověka který se vyjadruje jako dlaždič, to doopravdy sedí.
Reply on: haló #212771:
Tak píš po česky, všetci ti budú rozumieť. Po časky sa píše "vlaki" ? ?
Reply on: haló #212788:
Nie, existuje uplne v pohode aj moznost aby to nadalej bolo zabezpecovane vozidlami oboch dopravcov, ako dnes. Len treba doriesit problem s jednym ostrym obratom, na co je niekolko moznych rieseni.
Reply on: haló #212787:
No vidis, tak nie je ziaden problem.
Reply on: 810zssk #212786:
Riešenia sú dve. Buď bude túto linku zabezpečovať svojimi vlakmi ČD, tak ako to bolo do decembra. Alebo len slovenský dopravca. Čo by ma moc netešilo. Už teraz nedostatok použitelných lokomotív na súpravy push-pull núti SK dopravcu používať náhradné laminátky, ktoré treba v BV preprahať. Čím vznikajú v BV meškania pri návrate súpravy na Slovensko. To by ma asi donútilo začať používať na cestu do práce iný spôsob dopravy, tak ako to bolo v roku 2014, keď SK dopravca zmenil grafikon tak, že bola čakacia doba v Kútoch na prestup 45 minút.
Reply on: 810zssk #212784:
Má ich dosť. Len doteraz zabezpečovali túto linku 2 orchestrióny. Od nového grafikonu miesto toho druhého začal jazdiť slovenský poschoďák.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.