Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #212781:
No to by som zas netvrdil, že tie výšky sú super, lebo Jatov prakticky ani nástupište nemá, tak sú tie platne klesnuté, Podobne v Senci na niektorých miestach konkrétne mne podlaha vlaku siaha až po kolená (mimochodom v Senci sú neskutočne popadané, klesnuté, nakrivené, tam ludia radšej čakajú na koľajách), v Zohore napr. 4. nást. je len sypané a tiež treba dosť veľkú výšku "zdolať". Pre starších je to námaha. Aj tie najlepšie výšky nástupíšť sú stále o minimálne 25 cm nižšie, ako podlaha vlaku.
Každopádne určite sa lepšie vy/nastupuje, ako pri starých vozňoch, keďže dvere sú širšie a sú aj tyče.
Reply on: 810zssk #212795:
Tak isto, ako teraz nesedia prípoje zo slovenska v BV prakticky na žiadny smer. Dokonca večer ani na MHD.
Reply on: haló #212793:
Z ekonomickeho hladiska je to nezmysel. A mozno aj dopravneho - ako by tam sedeli pripoje na BA?
Reply on: haló #212792:
Máš problém?
Reply on: 810zssk #212790:
Osobne by som prijal, keby linka S3 IDSJMK nekončila v BV ale v Kútoch.
Reply on: S499.1023 #212791:
Od člověka který se vyjadruje jako dlaždič, to doopravdy sedí.
Reply on: haló #212771:
Tak píš po česky, všetci ti budú rozumieť. Po časky sa píše "vlaki" ? ?
Reply on: haló #212788:
Nie, existuje uplne v pohode aj moznost aby to nadalej bolo zabezpecovane vozidlami oboch dopravcov, ako dnes. Len treba doriesit problem s jednym ostrym obratom, na co je niekolko moznych rieseni.
Reply on: haló #212787:
No vidis, tak nie je ziaden problem.
Reply on: 810zssk #212786:
Riešenia sú dve. Buď bude túto linku zabezpečovať svojimi vlakmi ČD, tak ako to bolo do decembra. Alebo len slovenský dopravca. Čo by ma moc netešilo. Už teraz nedostatok použitelných lokomotív na súpravy push-pull núti SK dopravcu používať náhradné laminátky, ktoré treba v BV preprahať. Čím vznikajú v BV meškania pri návrate súpravy na Slovensko. To by ma asi donútilo začať používať na cestu do práce iný spôsob dopravy, tak ako to bolo v roku 2014, keď SK dopravca zmenil grafikon tak, že bola čakacia doba v Kútoch na prestup 45 minút.
Reply on: 810zssk #212784:
Má ich dosť. Len doteraz zabezpečovali túto linku 2 orchestrióny. Od nového grafikonu miesto toho druhého začal jazdiť slovenský poschoďák.
Reply on: haló #212782:
Bod a) je absurdny najma z toho pohladu ze tvrdis, ze CD nemozu mat poobede sukafon v Kutoch lebo jazdi inde, ale zaroven navrhujes ako "riesenie" aby cele popoludnie tu linku jazdili sukafonmi ?
Reply on: haló #212783:
Nezmysel. A aj keby to tak bolo, ZSSK uz listky IDS JMK na inej linke uznava, takze by nebol problem doskolit personal aj tu.

V zasade ale plati, ze ked personal ZSSK jazdi aj inde na ceskom useku bez znalosti tarify CD, moze aj tu bez znalosti tarify IDS JMK.
Reply on: haló #212782:
a) Chces snad tvrdit ze CD nemaju dostatok sukafonov? Doteraz to zabezpecovali ako? Ano, museli by sa zmenit obehy.
b) Rovnako turnusy posadok nie su nemenne, hoci ano, je to neekonomicky variant.
Reply on: 810zssk #212779:
Teraz ma napadlo. Ani možnosť c nieje reálna. Český personál tam je kvôli IDSJMK.
Reply on: 810zssk #212779:
a) nereálne: orchestrión po príchode do Břeclavi o 14.54 je využívaný na linke do Hodonína. b) nereálne: vlakvedúci príde posledným Os ČD(orchestriónom) do Bŕeclavi 14.54. Takže skorším vlakom to asi nepôjde keďže Danubius má odchod z BV 14.59. c) je jediná možnosť.
Reply on: haló #212778:
Na 130 sa aj z najstarších perónov nastupuje neporovnatelne lepšie ako do klasických súprav . Iné to nie je ani na 110.
Pokial by sa to opakovalo tak napíš stažnosť na ZSSK.
Riešení je dosť.

FlixBus predava listky na menej obsadene spoje Blagussu medzi Bratislavou a Viednou za 5 eur, cize nizsiu cenu nez pri kupe listka priamo od Blagussu.

FlixBus uz taktiez predava listky na spoje Slovak Lines Expressu, avsak v tomto pripade je to drahsie: jednosmerny listok stoji az 7,50. Je mozne zakupit tiez listok z Erdbergu do Bratislavy s prestupom na letisku Vieden (v takomto pripade usek Erdberg-Letisko Vieden operuje Blaguss a usek Letisko Vieden-Bratislava operuje Slovak Lines Express).
Reply on: haló #212776:
Problem ktory opisujes ale nevyplyva priamo z toho, ze na danom spoji je push-pull, ale z toho, ze v potrebnom case nejde ziaden Os Breclav-Kuty, ktorym by sa vlkveduci do Kutov dopravil. Mozne riesenia su teda tri:
a) Zaviest Os Kuty-Breclav v danom case (vozidlo by cakalo v Kutoch do vecera, kedy by sa vratilo na niektorom inom vlaku) - vlak priblizne v tomto case bol od tohto GVD zruseny.
b) Dopravit vlakveduceho do Kutov skorsim vlakom (napr. 4283), co by ale vyzadovalo predlzit mu pobyt v Kutoch o cca 45 minut.
c) Sprevadzat dotknute vlaky zamestnancami ZSSK.
Reply on: david1 #212777:
Nízkopodlažnosť ti je vo väčšine staníc na slovenskej časti trati 110 na veľké gulové. Jelikož niesu na to vybudované peróny. A to prestupovanie? Nezabilo ma urobiť 30 krokov do druhého vlaku. Jazdná doba je stále taká istá. Jedinou ozajstnou výhodou je to, že keď mešká REX viac ako 10 minút, nemusím sa obávať či ho bude orchestrión v Kútoch čakať. To sa však za 5 rokov čo cestujem ešte nestalo že by nečakal. A to sme meškali aj pól hodinu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.