Reply on: david1 #212781:
No to by som zas netvrdil, že tie výšky sú super, lebo Jatov prakticky ani nástupište nemá, tak sú tie platne klesnuté, Podobne v Senci na niektorých miestach konkrétne mne podlaha vlaku siaha až po kolená (mimochodom v Senci sú neskutočne popadané, klesnuté, nakrivené, tam ludia radšej čakajú na koľajách), v Zohore napr. 4. nást. je len sypané a tiež treba dosť veľkú výšku "zdolať". Pre starších je to námaha. Aj tie najlepšie výšky nástupíšť sú stále o minimálne 25 cm nižšie, ako podlaha vlaku. Každopádne určite sa lepšie vy/nastupuje, ako pri starých vozňoch, keďže dvere sú širšie a sú aj tyče.
810zssk
a) Zaviest Os Kuty-Breclav v danom case (vozidlo by cakalo v Kutoch do vecera, kedy by sa vratilo na niektorom inom vlaku) - vlak priblizne v tomto case bol od tohto GVD zruseny.
b) Dopravit vlakveduceho do Kutov skorsim vlakom (napr. 4283), co by ale vyzadovalo predlzit mu pobyt v Kutoch o cca 45 minut.
c) Sprevadzat dotknute vlaky zamestnancami ZSSK.