Pekný oznam od policie: Akekolvek informacie o osobe na zaberoch... a osoba na zebroch - clovek, v mikine, s velkym flakom miesto tvare to nebude tazke najst... taky je len jeden predsa....
bohužiaľ, nie....a zaujíma ma odkiaľ máš tieto JPP informácie? Považoval som ťa donedávna za celkom spoľahlivý zdroj. Ale zatiaľ strielaš úúúplne že mimo.... BTW, ako môžem byť ako "zamestnanec" súčasne dlžníkom na poistnom? Netýka sa to náhodou len SZČO a iných obdôb?
Jack: i keď netuším o čo ide, zaujalo ma presné definovanie podľa PP - ale taký bod nie je nejako prístupný. Nie oficiálne DPB ( http://www.dpb.sk/_media/file/PP_medzinarodnej%20dopravy%20DPB_29_12_2015.pdf )
Napadá mi podľa debaty, že myslíš A.5.3. h)
Ale potom (ešte že ho mám doma) som kukol PP vydaný interne len pre zamestnancov - Bohužiaľ, Júl 2012 aktuálna verzia u mňa osobne.
Vieš popísať o čo ide?
Neviete koľko chcel DPB za odpredaj #6401? Brno vraj malo záujem, ale DPB pýtalo moc veľa (JPP informácia). Kúpili tam teraz tri vyradené 21Tr z Jihlavy za nejakých 32-tisíc eur a chcú ešte zobrať jeden z Hradca Králové.
To je tak, keď sa desaťnásobne vyrastený rozsah dopravy ženie cez stále tú istú, roky neprestavanú križovatku. Račko bolo problém už v roku 1968 či 1969, keď k nám prenikli radiče CSS značky Siemens - křižovatka sa nezmestila do jedného štandardného radiča EST a keďže medzičasom atmosféra spolupráce s kapitalistami zo známych dôvodov zase ochladla (pôvodne malo radiče Siemens v licencii vyrábať AŽD Bratislava) a na nákup riadiacej centrály už neboli devízy, musel Siemens vyvinúť nadradený "radič" BA, čo bola obrovská krabica, plná krokových voličov a relé, ktorá bola vlastne nositeľom signálneho plánu, samotný radič už mal na starosti len závislostnú tabuľku a spínanie silových prvkov. Pražské AŽD ešte stihlo kúpiť licenciu na radiče s pokročilým kolíčkovým programovaním od mníchovského Signalbau Huber, ktoré vyrábali pre Prahu hádam až do prevratu, pre zvyšok štátu vyvinulo bratislavské AŽD radiče radu BD, neskôr BDE, ktoré boli tak pokrokové, že v kombinácii so vtedy disponibilnou súčiastkovou základňou bol interval medzi závadami hádam 2 hodiny.
Račianske mýto je celé jedno veľké nešťastné riešenie, minimálne z hľadiska električkovej dopravy. Jedna z najfrekventovanejších prestupných zastávok v Bratislave nemá prístrešok ani na jednej strane, má úzke nástupištia, ktoré ani nie sú zvýšené (!) a spomínaný priechod (v oboch smeroch), kde chodci uskakujú medzi autami alebo električkami na úzkom ostrovčeku, ten Balkán iba pekne korunuje... ?
Mne od nich nikdy nič nevyžiadané (okrem pár reklamných papierov) neprišlo a zrušenie prebehlo bez akýchkoľvek problémov. Dokonca, si môžeš zbierky manažovať cez web portál. Jediné, čo by som im vytkol je to, že nikde neuvádzajú zoznam jednotlivých kusov zbierky.
Len si pozri, ako je ten "model" verný originálu, hlavne detaily... Stačila mi Škoda 706 RTO, ktorá nebola Škodou 706 RTO, ale kvalitne sprznený Jelcz. Ale zas čo by si chcel za 4,90 €.
Navyše treba všetkých T3-ky chtivých upozorniť na doternú marketingovú politiku distribútora, ktorý úplne sám od seba zasiela bez objednávky aj ďalšie nevyžiadané produkty, tvári sa, že to "je súčasťou kolekcie", zasiela upomienky aj za vrátený a neprevzatý tovar a používa iné podobné nekalé praktiky. V mojom prípade prišla sama od seba už spomenutá "706-ka", ktorú som si neobjednal, ale zaplatil a následne zrušil "posielanie ďalších hodnotných exemplárov série".
Zrušenie sa konalo až po vrátení druhého kusu "edície", neprevzatí tretieho, doručení upomienky za už štyri kusy vrátane prvého zaplateného a druhého vráteného - poštovné na moje náklady, tretieho a štvrtého neprevzatého a po veľmi dlhom, nepríjemnom a vulgárnom telefonáte na akúsi "zákaznícku" linku, kde som musel vrieskať na tetušku, že by som rád videl mnou podpísanú objednávku. Tá ma presviedčala, že ju určite majú v archíve. Tak som ju poslal do péčka, nech mi volá až vtedy, keď ju bude mať v ruke a ja jej kópiu. Až po tejto tortúre upomienky prestali. Operátorka sedí kdesi v Ostrave, balíky chodia zo Švajčiarska a rovnako tam treba riešiť aj reklamácie a návratky...
Jack, počúvaj a nemáš Ty náhodou na mysli premúdrelého pána Mariána Jaseňáka, ktorý sa tu zjavuje pod nickom fanatikmhd? Teš sa, on sa chystá rozšíriť naše rady... ?
a len tak pre Tvoju info: On vždy najlepšie vie, čo majú robiť iní a ako to majú robiť...
Ako to robí on, môžme len hádať a tápať v rôznych zdrojoch, najlepšie verejne prístupných:
fanatikmhd
Jack: i keď netuším o čo ide, zaujalo ma presné definovanie podľa PP - ale taký bod nie je nejako prístupný. Nie oficiálne DPB ( http://www.dpb.sk/_media/file/PP_medzinarodnej%20dopravy%20DPB_29_12_2015.pdf )
Napadá mi podľa debaty, že myslíš A.5.3. h)
Ale potom (ešte že ho mám doma) som kukol PP vydaný interne len pre zamestnancov - Bohužiaľ, Júl 2012 aktuálna verzia u mňa osobne.
Vieš popísať o čo ide?