Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #211492:
Ozaj priame spojenie Karloveskej radialy s Vajnorskej je také dôležité? Ak áno tak existujúca 4 ani nie je dobra na to, ja by som skôr privítal priame spojenie cez tunel. Ešte jednou výhodou rozdelenia 4 by bolo zrušenie 6 - bola by len posila linky KV - Petržalka počas špičky (môže mat aj číslo 6, vtedy Petržalka - Zlate - 4).
Reply on: Mike #211497:
Dopyt počas rannej špičke je argument na nič: 133 je napchaná ráno, bola napchaná aj poobede, bola by aj využitá cely deň a cely týždeň oveľa viac čím L.1 či nejaka 64, ale teraz diskutujeme o niečom inom.
Reply on: MatejBA #211496:
1( No tiež by som netipoval nejako extra veľa. Tam môže generovať prac. príležitosti asi najskôr digital park/aupark všetko ostatné sú malí zamestnávatelia. Ale zasa štatistiky ukazujú, že oveľa vyšší počet ciest ako do Petržalky smeruje z Karlovky do Dúbravky. Takže keď vieme, aké plné chodia v rannej špičke električky z Karlovky do Dúbravky (int. 4 min.) tak do Petržalky by to bolo na spoj x2 keby tam bola jedna linka s i = 8 min. Ale do Petržky je výrazne menší dopyt ako do Dúbravky. Takže podľa mňa na priamu linku to nie je.

2.) Áno, bolo. Lenže treba začať nejakou koncepciou. V územnom pláne to nie je, v ÚGD tiež nie. ÚGD stanovil za nosný systém MHD električky a trolejbusy...
Reply on: Ari #211484:
L1 je využitá tak, že v tej K2S v rannej špičke zo stanice býva okolo 50-60 ľudí a poobede tak isto ale v smere na stanicu. V piatok poobede to býva aj viac. A keď sa zruší X13, tak tie počty narastú.

A čo sa týka Petržalky - okolie Bosákovej je dosť početné územie, viď dnešná 95 ako sa zaplní/vyprázdni na Farského. Plus do toho príde prestupujúce ovsište z 84/99 (ráno v preklade každé 4 min.)
Okrem toho konečná zastávka má veľmi dobrú dostupnosť k Dvorom smerom k Jungmannovej a ďalej, na juh k Námestiu Hraničiarov a aj smerom k Lachovej. Tam je dosť veľké spádové územie pre túto "dočasnú" konečnú zastávku...
Reply on: Mike #211493:
1.) Skor naopak sa pytaj - kolko ludi z KV robi v Petrzalke. Sam som chvilu tak robil (dokonca v okoli TPD) a zo 10 pravidelnych cestujucich v rovnakych spojoch ako ja bolo vzdy (len z Dlhacov) - a teraz si zober ine casy, ine zaciatky ciest, ine prestupy atd 🙂

2.) Nebolo by v tom pripade vhodne postavit odbocku elektricky do Mlynskej Doliny? Ked je taky dopyt, tak miesto busov tam predsa bude logickejsie riesenie nosny, kapacitny, segregovany system 🙂
Reply on: CraneMan #211491:
L59 je účelová linka ktorá je v určitých časoch hlavne ráno poddimenzovaná. Slúži hlavne na dopravu do stredných škôl na Pántoch a Račianskej + návozy zamestnancov. Tá bežným cestujúcim nepomôže kedže v centre nestojí.

Rača bola podla mňa vybraná pre potrebu navýšenia kapacity na Račianskej radiále ,kde sa to už teraz nestíha. Nikto netvrdí že bude niekto cestovať s konečnej na konečnú. Tak ako ani teraz pri L4 či L5. V meste bude prebiehať postupná obmena cestujúcich.

Čo máte všetci s tým motkaním pri TPD.Keď L95 končila na ŠN a tam sa nikto nemotkal?Akonáhle sa otvorí L1 tak sa bude prestupovať pri TPD tak ako predtým ŠN.Tak čo tu treba riešiť
Reply on: CraneMan #211487:
Ono podľa ÚGD je síce prepravný prúd z Petržalky do K. Vsi 5. najsilnejší po Starom Meste, Nivách, Novom Meste a Ružinove, ale v tej Karlovke to podľa mňa budú hlavne Staré Grunty a Univerzity na kopci pri Mlynskej. A tieto vzťahy rieši priamo 92 a 192 a s prestupom na Zochovej 8x, resp. 9x na 31/39. Koľko atraktívnych cieľov ciest, rep. prac. príležitostí je v sídlisku Karlova Ves pozdĺž el. trate?
Reply on: Ari #211489:
No vyborne a prave si urval spojenie Karlovke s Vajnorskou ☠
Aj spojenie Karlovka Petrzalka je blbost, vdaka prestupu pri TPD a motkaniu sa okolo NLS,Jesenskeho
Z Petrzalky bude stale najrychlejsie spojenie pod Most SNP s 80,88,91 alebo 83,93,94 z Kapucinskej
Reply on: david1 #211488:
Ja si na to pamätám veľmi dobre, nemusím nikam zachádzať. Ale keď už teda silou mocou chceme to deliť na etapy a nepočkať si až kým to celé nebude dokončené, nebolo by ozaj rozumnejšie spojiť Petržalku s KV a Vajnorskou, ako píše Ari? To mi príde viac využiteľné. Popravde, nerozumiem ani dôležitosti spojenia Rače s Petržalkou, stačí mi keď vidím ako linka 59 jazdí poloprázdna, tak teda električkou tam chceme voziť koho?
Reply on: CraneMan #211487:
Oto nemusíš mať žiadne obavy bude využívaná a dosť.
Reply on: MatejBA #211485:
rozdelil by som L.4 na dve linky:
4 - Petržalka - Karlovka (v prípade deficitu obojsmerných električiek, 9 - do Dúbravky)
10 - Petržalka - Zlate Piesky
tým by bolo riešené aj celodenne/celotýždenné spojenie Šafárikova s Karloveskou radialou
Reply on: CraneMan #211486:
Tak si zájdi trochu do histórie a pozri sa ako sa budovala /postupne/ el. sieť napr. do Dúbravky, Rače či na Zlaté Piesky.
Reply on: MatejBA #211485:
Napríklad spojenie s Karlovou Vsou. KV nemá priame spojenie do Petržalky už dlhé roky. Linka 1 bude mať jedine opodstatnenie ak ňou aj reálne do Petržky bude niekto cestovať.
Reply on: Max #211478:
Ja súhlasím s Arim, linka 1 je nezmysel. Malo sa celkovo radšej počkať až bude hotová trať do Janíkovho dvora s nasadzovaním električiek. Teraz kým to bude končiť iba pri TPD-čku, kde dokopy nie je nič, žiadne podniky, tak sa tým nerieši nič. A nie toto robenie po kúskoch, mi to všetko príde také hr hr, že konečne je časť petržalskej trate postavená, tak tam už fuknime tú električku... Dovtedy bohate tu stačila 95ka, teraz Petržalčania budú musieť zbytočne prestupovať.
Reply on: Ari #211484:
Tak daj, aku linku by si dal do Petrzalky ty a kam.
Reply on: david1 #211479:
t.j. najrýchlejšie spojenie okolia Bosakovej z Kamenným ci Hurbanovým námestiami, to je ale veľká výhoda pre Petržalku a cele mesto!

aj 13 ak bola vyžitá tak skôr nútené, teraz môžeš pozret ako je využitá L.1. ?
Reply on: Petto #211482:
Ak tam bude od začiatku aj L3 tak to bude o niečo lepšie aj cez týždeň.
Reply on: david1 #211481:
Takze nadvaznosti z 95 na 1/3 budu uplne o nicom. Ani v spicke ani v sedle, aspon ten vikend vyzera slubne. 95 ma aktualne 7/8 a eliny su s 15 min.int. ?
Reply on: Petto #211480:
Podľa plánu dopravnej obslužnosti mesta pre rok 2016 nie. Ostáva 8 min.
L63 si polepší v sedle na 20 min.
L50 si pohorší poobede zo 6 min. na 7,5 min.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.