Tusim to tak neni. Aspon pri prvej etapy to bolo tak, ze listok PCL platil iba po poslednu zastavku v zone, a preto ked si cestoval cez Marchegg a mal si PCL, tak si si musel kupit listok na usek DNV - statna hranica (tipujem, ze to nikdo nerobil). Neviem ci sa nieco zmenilo po zavedeni 2./3. etapy...
Hmm a ľudia čo majú nejaký rakúsky traťový lístok či aké to sú, tak im platí PCL pre 100+101 na nadväzovanie lístkov po štátnu hranicu? Dobrá otázka, že? ?
Vedeli ste, že lístky IDS BK na konkrétnu trasu (čiže cestujúci si nemusí sám zisťovať cez aké zóny prechádza) ZSSK predáva iba s platnosťou "platný od výdaja"?
Aktuálne čakám na emailovú odpoveď zo strany Slovak Lines. Prípadne máte s tým niekto osobnú skúsenosť?
Zo ZSSK mi totiž odpísali: "Predpredaj cestovných lístkov na konkrétne zóny sa nedáva, platnosť cestovného lístka na jednu trasu je od momentu výdaja (ak je prvá cesta vlakom) alebo v aktuálny dátum od označenia (ak cestujete prvú cestu MHD, v tomto prípade je potrebné do vlaku nastúpiť s už označeným cestovným lístkom)."
Tú druhú časť vety som nepochopil... Trochu popletene to vyzerá.
Toto mi vieš niekde v OP ukázať? Že tá zľava platí, len ak je električenka zapísaná na BMK.
Voľakedy som si to aj ja myslel, lebo mi tak múdre hlavy v DPB povedali, ale podľa všetkého som si nechal do hlavy nabulíkať blbosti...
Podmienkou by malo byť len zaplatiť BMK na predajniach DPB.
Prinášam vám ďalšie zaujímavosti: Cestujúci zo Stupavy (zóna 215) na AS (zóna 100) si chcel kúpiť u vodiča Slovak Lines 5-zónový lístok, lebo potrebuje 90-minútovú platnosť lístka. Podľa mojich informácii však vodiči dokážu predať do zóny 100 iba 4-zónový lístok.
Vodiči Slovak Lines by vraj mali vedieť predať lístok do konkrétnej zóny, ale lepšie je povedať zastávku kam chce ísť cestujúci.
Máte niekto skúsenosti s nákupom 8-zónového lístka? Vraj sa má dostať kúpiť na AS v Slovak Lines a na železničných staniciach a v červených multifunkčných automatoch...
Neviem, len na to ze to je ta jubilejna 500. elektricka od Skody to je docela trapas. Taktiez som si vsimol ze v SOR trolejbusoch tak velmi jemne preblikavaju ziarivky, citit to len to nie je vidiet na prvy pohlad.
Ako funguje uplatnenie si zľavy 10% ako držiteľovi BMK pri kúpe študentského PCL? Podľa stránky BMK by to totiž malo byť možné. Čo je vtedy nosič eliktričenky? BMK alebo ISIC?
Totiž, mám ISIC, ako študent, ale bez zaradenia do databázy na zľavu (>26). ISIC je ale plne funkčný. Môžem si naň nechať nahrať električenku a pritom si uplatniť zľavu držiteľa BMK?
A len tak mimochodom. Nové BMK sú už plne akceptované v SL? Tá SW "chyba" (neochoota SL si to aktualizovať) už je odstránená?
Kupuj Mazdu 3 vo farbe Soul Red aj ja ju mám uvidíš aký budeš hapy a na socku sa vykašli.V zápchach si pustíš internetové rádio AHA na krásnom multifunkčnom infotaimente budeš sledovať ako ti rastú zelené stromčeky v režime iStop a pochopíš že tie každodenné zápchy budueš vlastne milovať.
Pár postrehov k plánovaným zmenám od januára, ktoré tu ešte neboli:
1. Linka 54 má uvedené, že cez víkend nepremáva.
2. Linka 63 má posilnený interval v sedle na 20 min (konečne).
3. Linka 74 má zhoršenú poobednú špičku na 15 min (aspoň bude preklad so 61).
4. Trolejbusy majú uvedené súčasné trasy. Reorganizácia teda nebude?
K linkám 67 a 87 - mení sa tam víkendový interval na 20 min, čo podľa mňa nie je veľmi šťastné riešenie. Na Astronomickej nebude nadväznosť na električky, v Petržalke zasa na 98 a 99. A myslím si, že úsek Astronomická - Šípová nepotrebuje prekladový interval 10 min. Ja osobne by som linku 67 skrátil na úsek Čiližská - Vinohradnícka (celotýždenne, v po-pi aj tak na zvyšnom úseku vozí málo ľudí). Na 87 by som dal cez víkend 15 min interval s tým, že každý druhý spoj by išiel iba úsek Astronomická - Vlčie hrdlo (alebo ak by sa dalo, tak okružne Astronomická - Stavbárska - Komárovská - Priekopnícka - Slovnaftská - Podzáhradná - Astronomická).
Presne to si aj ja myslím. Podľa mňa mala byť prvá etapa až po Technopol a nie len po TPD. Takto sa všetci na električku vybodnú.
1. Prestup ako na Molecke.
2. Nepreklad.
3. Slabý interval.
To ľudí viac naštve a odláka z MHD než priláka. A keď si zoberieme, že 93+94 majú dokopy interval 2 min, tak si myslím, že pri ceste do mesta okrem tých, ktorí budú vystupovať na Šafku a SNP, väčšina ľudí radšej zvolí bus.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Vodiči Slovak Lines by vraj mali vedieť predať lístok do konkrétnej zóny, ale lepšie je povedať zastávku kam chce ísť cestujúci.
Máte niekto skúsenosti s nákupom 8-zónového lístka? Vraj sa má dostať kúpiť na AS v Slovak Lines a na železničných staniciach a v červených multifunkčných automatoch...