Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jano #21066:
Ano, ked nasadili klbaky na 37, bola zmenena trasa z Kramarov na Prazsku. Jazda po Zahorackej bola len v smere Dubravka - Petrzalka, (ak sa dobre pamatam) kvoli nejakej skole nachadzajucej sa medzi Lamacskou a Zahorackou - aby nemuseli (telesne postihnuti?) ziaci chodit podchodom na Patronke.

Inak svojho casu boli kratke aj 27, 47 (obe uz pri premavke cez novu Petrzalku). Hned po zavedeni aj 119 a 120 ...
Reply on: S499.1023 #21061:
Ano ex37 najprv ako kratka chodila cez Kramare, ale ked tam dali klbak, tak mam pocit, ze najprv to chodilo priamo cez Patronku a neskor to bolo odklonene pri ceste do Petrzalky k Vojenskej nemocnici cez Zahoracku ako 212, len potom to islo doprava a na krizovatke Kramare - Patronka sa to napojilo na Brniansku.
Reply on: Kami #21059:
OK-zajtra Ti zaslem mailom. 🙂
Reply on: S499.1023 #21061:

Neskusal DPB poslat cez kramare 34-ku? Alebo nieco podobne? Tusim sa to chvilu skusalo, s velkym neuspechom...
Reply on: S499.1023 #21062:

To by bol taky strasny problem vymenit tu RABU za novu RABU (ktora je aspon ciastocne tichsia)? Asi by to bol skor iny problem ako technicky...
Reply on: Andy #21053:
No práve. BEÚS si v poslednej sekunde uvedomil, že nemôže trombelus po pár rokoch zahodiť. Kým bolo vozov dosť ,veselo sa vyraďovalo, teraz by zachránili aj všelijaké 6206. To je práve to plytvanie v BEÚSe, pretože keby tú 6226 neboli nechali zhniť, nemuseli by teraz kupovať sketel 14TrM. Inak to bude bomba, 14TrM s hučiacou Rábou... Ale aspoň bude mať ing. Baník radosť:-).
I.
Reply on: Jano #21055:
To už ale musela byť nejaká upravená 37, pretože pôvodná chodila cez Klamáre a tam by Ik280 nevyfunel:-).
I.
Reply on: fobust #21050:
Však vieš, že som nefotograf. Mám fotky, mám, ale v hlave.
I.
Sarko: 1) kvoli par korunam sa mi nechce sledovat hodinky
2) ak sa dari tak mi to natiahne do 15s, ale zial su teraz caste vypadky a vtedy sekundy nabehnu
cize to vsetko viem a pouzivam. Len volim medzi usporou casu a penazi. Vysledok je dobry, inak by som tak veselo newapoval 🙂

Z: pri roznych typoch mi chybaju rozne udaje. Vseobecne ma zaujimaju:
typove oznacenie motorov, vykon a krutiaci moment s prislusnymi otackami pri vsetkych prevadzkovanych typoch v BA.

Fobust: suhlasim so Z v dispecerovi!
Reply on: frenky #21046:
🙂 112ku vypravovala 4.dopravná-jazdili na nej také skvosty ako 4894, 4873, 4878, 4897, 4865, 4912...

:o)
Reply on: Kami #21038:
O co konkretne mas zaujem? Uved mi a pokial budem vediet, mailnem Ti. 🙂
Reply on: Pepino #21037:
Nie, nikdy som nehovorila vážnejšie... :I
frenky: Malicko ta poopravim, na ex. 37 chodili najprv kratase z 3. DPA a neskor klbove busy z 1. DPA. Totalna nadhera. Aaach stare casy 😉
Reply on: Kami #21048:

Ak mas Nokiu a pausalny program Orange, asi vies, ze prvych 30 sekund pripojenia na WAP sa neuctuje. Ak chces wapovat lacnejsie, uloz si link diskusneho fora ako zalozku. Kliknutim na link zo zalozky sa Ti nacita priamo diskusne forum a ak sa Ti nacita do 30 sekund a stlacis cervene tlacidlo, prenos bude zdarma. Potom napises prispevok, das odoslat, znova sa to nacita a ak to znova stihnes do 30 sekund, tak Ta vyjde wapovanie v podstate zdarma. Moj ucet za WAP za minuly mesiac bol 1,60 Sk, a to som newapoval malo 🙂.
Reply on: TeBeCe #21052:
Ano, ide o trolejbus 6226, ktory je uz tusim 3 roky odstaveny...
DPB ide robit 14TrM ???

Rokovacie konanie bez zverejnenia

I.1) Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
IČO: 00 492 736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Nataša Lukáčová
tel. č.: 02/59 50 14 28, -1172, -1427, fax: 02/59 50 13 00
e-mail: verejne.obstaravanie.sk, www.dpb.sk
II.1) Zmluva na dodanie tovaru.
II.2) Nie.
II.3.1) CS.
Hlavný predmet obstarávania: 8716 90 10.
Ďalšie predmety obstarávania: 8707 90 90.
II.4) Nákup skeletu trolejbusu 14TrM s definovanými komponentmi.
II.5) Nákup skeletu trolejbusu 14TrM s definovanými komponentmi.
II.6) 1 300 000 Sk.
IV.1) Rokovacie konanie bez zverejnenia.
IV.1.1.2) § 52 ods. 1 písm. a) zák. č. 263/1999 Z. z. v znení neskorších predpisov.
V.1.1) Zmluva č. 196/2003.
VIKO, s. r. o., IČO: 25 127 039, U Beránky 2140/4, 160 000 Praha 6, Česká republika, tel. č.: 04202/33 32 18 28, fax: 04202/33 32 11 91, e-mail: viko@viko.cz.
V.1.2) Cena bez DPH: 1 531 170,60 Sk, cena spolu: 1 531 170,60 Sk.
V.2.1) Nie.
VI.3) Dňa 03. 09. 2003.
VI.4) 1.
VI.5) Nie.
VI.8) Dňa 16. 09. 2003
Reply on: S499.1023 #21049:
keď sme pri tom spomínaní, ako decko som jazdil sedmičkou od Lafranconi do Karlovej Vsi do školy, cestovný lístok stál 0,60 Kčs, jazdili tam tie staré eliny s vlečniakom, do ktorých sme v zákrute na križovatke s Mlynskou dolinou naskakovali, lebo sa nám nechcelo chodiť na zastávku ;-)))
a do Karlovej Vsi už nič iné nejazdilo a tá sedmička končila u tých troch vežiakov, ktoré tam boli postavené ako prvé paneláky
a ešte si spomínam na staré Ikarusy 620, ktoré boli také hlučné, že si nepočul vlastného slova
to boli časy...
najmä to naskakovanie do električiek, to už nezažijeme...
Reply on: S499.1023 #21049:

Fotky nahodou nemas? 🙂
Reply on: TeBeCe #21047:
Ja si pamätám ešte na 101 Čunovo - Devínska Neudorf modré ŠL11 a občas aj ŠL11Tourist... To boli časy...
I.
Color: idem cez Nokiu 3510. Skusal som aj GPRS, ale vyhodnejsi je klasicky dial-up wap. Tam neplatim pausal a kedze sa odpajam ani to tak nezerie baterku. A vyjde ma to menej ako SMSky - cca 30 Sk mesacne. Ale baterku dobijam po 3-4 dnoch, inak drzala tyzden.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.