Je to sice monolitycka betonova doska, ale bez drazok. Iba tam vyvratali diery na podlkadnice ci co a zalepili to epoxidovym Isocitom ci ako to robili... Takze so zmenou rozchodu sa uz nerata...
Najfrekventovanejsie intervaly maju trolejbusove linky. Jednotka 10-15-30 min. int.(spicka-sedlo-vikend), linky 4+8 (kostrove) 5-6-10 min.int., 2/5ka uz len 20-20-30 min. int.
Ked chces podla poctu spojov z miesta, zo zast. Sidlisko III napriklad v spicke ide za hodinu 23 spojov, v sedle 15, cez vikend 10 spojov za hodinu.
Ale mame aj viacere miesta, kde sa jazdi len raz za hodinu aj v spicke takze je to dost regionalne odlisne
Ak použili takú technológiu, že to možné nie je, tak potom to nechať zaplatiť tomu, čo takú technológiu vybral. Ako to tam vyzerá? Myslel som, že je tam monolitická betónová doska s priečnymi drážkami ako u VÚIS panelov.
I.
Bol som informovaný pomocou SMS priamo od vodiča čelného vozidla (Hamburger):-)!
7793/94 zdochla, 7704 ju dotlačila ku kostolu ale nešlo odkuplovať, tak celý ansámbel spredu nakuplovala 7781/82. Celé to smrdí Bratislavou, pretože v civilizovanom meste nemože T3 tlačiť 2xT3, nemože sa nedať odkuplovať a 2xT3 nemože ťahať 3xT3...:-)).
I.
Dnes poobede som videl na nabrezi nadhernu supravu 5xT3!! Nejaka suprava 2xT3 z linky 4 tahala supravu 2xT3 (mala stiahnute zberace) s reklamou na tic-tac a na konci bola este myslim 7704 taktiez so stiahnutym zberacom. Ked som to videl odbocovat na Safku tak som neveril vlastnym ociam!!!
No na Mostovej dávali priemyslenú podlahu z hladeného betónu a rôzne antivibračné gebuziny. Ale tiež si nemyslím, že by to bol nejaký problém. Hlavne na Jesenského, kde má byť dlažba a tú iba vybereš, posunieš kolaje (sú uchytené na paneloch VÚIS) a dáš dlažbu naspäť.
Vladimír: Tak BID za integrovanú dopravu nepovažuješ a v Žiline to funguje rovnako, len si nekúpiš kupón ale zvláštne jazdy.
Vysvetli mi, prečo BID nepovažuješ za integrovanú dopravu.
Re #20930 Vladimír: Tak to mu ver, že sú slušné. Keď som počul aké ich majú v Košiciach, tak som žasol. Na druhé najväčšie mesto v SR?!?!
Inak Prešov má aké intervaly. Raz mi to už Papyr písal, ale už si to nepamätám a ten mail už nemám.
Kami: Pri Tescu sa už v týchto chvílach po tom novom asfalte jazdí v plnom prúde, ale smer mesto sa upravovať ešte nebude, keďže sa začala rozkpávka tej strednej časti vozovky, ktorá predtým slúžila pre smer Brno.
Blbuvzdorné skutočne nie je. A hoci súdruhovia z vagónvone Cífer tam majú dupláky asi od 1990, ešte stále s tým majú zásadné problémy. Keď to ten domáci blbo poprepínal, nemohol byť problém prepnúť to do východzieho stavu a potom začať s prepínaním odznova.
I.
Radiály sú na to takmer pripravené všetky. Konkrétne nábrežie až do KV, Ružinov od sódovkárne, Rača až po starú konečnú, Vajnorská po vagónovňu JD. A keby v Engerau bola vagónovňa na 1435, tak padne najsilnejší argument priaznivcov hračkového rozchodu:-).
I.
Pri Tescu Lamac budu zrejme od zajtra zmeny. V smere von z mesta polozili opat asfalt a od rana pripravovali znacenie. Su tam aj odrazky vo vozovke (neviem ako sa tomu hovori).