Po bezplatnych vlakoch aj bezplatne elektricky! ? A to nestaci, chceme aj bezplatnu celu MHD! A preco sa zastavit pri MHD, rovno celu verejnu hromadnu dopravu na celom Slovensku! ? Takouto politkou budeme mat o chvilu take pekne bilancie ako Grecko ?
Bezplatna preprava mozno pritiahne viacej ludi do elektricky, ale co bude mat DPB/mesto z toho? Z vyssim poctom ludi sa totiz uz nezvysia trzby, zaroven vsak pri vyssom pocte ludi bude treba viacej vykonov a viacej vozov, zahustit intervali. Lebo ak to bude cestovanie ako do nacistickych koncentrakov tak sa ti ludia nadobro vybodnu na MHD.
V ostatnych bodoch maju pravdu. Aj ked paci sa mi ten Fake, ako teraz bude vykrikovat a ked mal moznost za Ftaka nieco menit, tak az taky aktivny nebol...
Niekto si už robí predvolebnú kampaň? ? Ale pre väčšinu ludí by to bolo prd platné lebo na tu električku sa nejako potrebujú dostať a pravidelný cestujúci si aj tak budu musieť kúpiť električenku... takže dobrý pokus ale odomňa hlas nemajú ?
Ak pod starými trolejbusmi rozumieš 1. sériu SOR 30Tr a pod novými 4. sériu, tak áno, to som si všimol ? ale môže to byť tým, že 4. ešte nezažila zimnú údržbu (konkrétne posyp).
CP na Dubovej sa aktualizujú pravidelne? Lebo môže byť že nejde otvoriť vitrína.. v tom JC Decaux nie sú ani zďaleka takí promtní, ako keď majú počarbanú reklamu, alebo rozbitú sklenú výplň..
a viem že každé nahlásenie sa na Olejkárskej sa rieši a je tlmočené danému vylepovačovi..
K čistote.. ak myslíš interiér, tak každé vozidlo sa pravidelne umýva. Keď nie denne, tak každý druhý deň. Iná vec je, ako detailne sa umýva tá podlaha (či iba ulička alebo aj medzi sedadlami - pamätám si dobu, za Záhradníka, kedy sa savom prechádzali tyče aj prioknné rámy..) ale hlavne: všetky vozidlá vrámci jedného kanálu (revízneho) sa umývajú JEDNOU VODOU a jednou handrou (ok, keď im nekrivdím tak raz za večer sa vymení..). Takže vozidlá čo končia okolo 23:30 a neskôr aj keď ich prejdú dôkladne, tak tá handra aj voda v ktorej sa umývajú, je čierna.
Ved ale si zober ze ti konci PCL stredu/stvrtok, tak piatok zoberes auto do roboty - lebo vies ze sobotu mas free, alebo vybavujes autom veci cez vikend t.j. elektricenku si objednas az od pondelka cim 3 dni si usetris. Ja to uz robim roky.
Ak predpokladáme, že 60-min. lístok budú používať všetci tí, ktorí ho používali aj do roku 2008 (tzn. 8,3% cesujúcich na JCL), tak z celkového počtu cestujúcich je to cca 2,7 %.
Btw. BUSE transparenty vo vozidlách sa tvária, že sa jazdí cez Jesenského a v nových električkách je mapa, podľa ktorej sa nejazdí na HLST. Na Dubovej už po troch mojich urgenciách nevymenili mapu (je tam z roku 2013, kedy ešte nejazdila 84 do Dúbravky), na koho sa môžem obrátiť?
A inak je záhada, že vozidlá sú čisté asi 3 mesiace kým sú nové a potom nikdy. Z toho mi vyplýva, že čistenie (najmä interiéru) sa riadne fláka. Ostatne, v rohoch, kde sa otvárajú dvere je toľko bordelu, že neverím, že to vôbec niekto niekedy upratoval (hovorím o troloSoroch).
Inak v kontexte vymožiteľnosti práva cítim určité pokrytectvo zo strany mesta. Na jednej strane sa sťažujú na KDI a ich automobilistickú ideológiu, na druhej strane vôbec nevyužívajú poriadkové zložky v podobe obecnej polície. Tá má predsa (564/1991 Zb. § 3) právomoc pokutovať priestupky týkajúce sa zákazu vjazdu, státia, zastavenia a pod. A ak príslušníci narazia na priestupok, ktorý je nad rámec ich kompetencií, tak môžu kontaktovať zelených (to by ma zaujímalo, koľkokrát sa to reálne stalo). Ja som volal tento rok mestskú políciu asi 7x. Z toho raz išlo o parkovanie na zeleni (na drzovku štyrmi kolesami s vyrytými jazdnými stopami v blate) a 6x nedodržanie priechodného profilu 1,5 m (tu som inak tolerantný, ale keďže som musel pri prechode okolo auta zadržať dych, tak ma trpezlivosť prešla). Neprišli ANI RAZ! Pritom práve MsP má potenciál "vychovávať vodičov". Stačí sa prejsť po ktorejkoľvek ulici a pokutovať zle parkujúce vozidlá. Aby potom nemusela chodiť zelená hliadka osádzať kvetináče. Kde je problém?
Dobrý deň to je jaká dnešná bratislavská doprava deň 19.10.2015 som čakal na trnavskom mýte na linku 63 bolo pisane 13,32 a meškala vyše 15minút šla až 13,46 a poloprázdná a ani nestala na zastavke aby človek čakal skoro pol hodinu na 63 a nakoniec ani nestala na zastavke a ešte v daždi , to sme už kde akože a nielen ja som čakal aj ostatny čakali na 63 a ked sme vydeli že ani nezastavila na zastavke na ktorej mala zastavit polovicu ludi nadavali?
Problém je najmä v prípade ciest tesne pod 30 minút s prestupom v čase dopravnej špičky. Už len malá zápcha po ceste znamená meškanie 5 minút, ktoré môže ešte zapríčiniť zmeškanie spoja a cestujúci hneď nestihne autobus. Ja bežne robím cestu do práce za 25 ale aj 35 minút po tej istej trase. A ťažko vopred povedať, aký lístok si cviknúť ? Naspäť sa niekedy tá istá trasa natiahne aj na 45 minút, hoci papierovo je stále pod polhodinu.
(ja sa vzdávam, z neznámeho dôvodu mi to tu odsekáva príspevky akurát v tom dôležitom ? takže pardon za spam, a kľudne sa to môže všetko zmazať, vďaka)
Dotkne sa to uplneho minima ludi. Staci si pozriet cisla, kolko ludi cestuje na jednorazove listky (uz to samo o sebe je male) a z toho kolko vyuzivalo 60 minutovy listok ked este existoval 30 minutovy. Vyjdu uplne nizke cisla. Pre tych par ludi sa cena zvysi o 30 centov, pripadne ak si kupia karnet, tak len o 20 centov. Pre ostatnych naopak pribudnu rozne vyhody: lacna nocna doprava, moznost pouzit aj vlaky a regiobusy (to napr. zo Zahorskej Bystrice znamena v niektorych casoch aj viac ako dvojnasobok spojov), vyhodnejsie denne listky (ak niekto aktivne cestuje pocas jedneho dna, je to super vec), atd.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto