CP na Dubovej sa aktualizujú pravidelne? Lebo môže byť že nejde otvoriť vitrína.. v tom JC Decaux nie sú ani zďaleka takí promtní, ako keď majú počarbanú reklamu, alebo rozbitú sklenú výplň..
a viem že každé nahlásenie sa na Olejkárskej sa rieši a je tlmočené danému vylepovačovi..
K čistote.. ak myslíš interiér, tak každé vozidlo sa pravidelne umýva. Keď nie denne, tak každý druhý deň. Iná vec je, ako detailne sa umýva tá podlaha (či iba ulička alebo aj medzi sedadlami - pamätám si dobu, za Záhradníka, kedy sa savom prechádzali tyče aj prioknné rámy..) ale hlavne: všetky vozidlá vrámci jedného kanálu (revízneho) sa umývajú JEDNOU VODOU a jednou handrou (ok, keď im nekrivdím tak raz za večer sa vymení..). Takže vozidlá čo končia okolo 23:30 a neskôr aj keď ich prejdú dôkladne, tak tá handra aj voda v ktorej sa umývajú, je čierna.
Ved ale si zober ze ti konci PCL stredu/stvrtok, tak piatok zoberes auto do roboty - lebo vies ze sobotu mas free, alebo vybavujes autom veci cez vikend t.j. elektricenku si objednas az od pondelka cim 3 dni si usetris. Ja to uz robim roky.
Ak predpokladáme, že 60-min. lístok budú používať všetci tí, ktorí ho používali aj do roku 2008 (tzn. 8,3% cesujúcich na JCL), tak z celkového počtu cestujúcich je to cca 2,7 %.
Btw. BUSE transparenty vo vozidlách sa tvária, že sa jazdí cez Jesenského a v nových električkách je mapa, podľa ktorej sa nejazdí na HLST. Na Dubovej už po troch mojich urgenciách nevymenili mapu (je tam z roku 2013, kedy ešte nejazdila 84 do Dúbravky), na koho sa môžem obrátiť?
A inak je záhada, že vozidlá sú čisté asi 3 mesiace kým sú nové a potom nikdy. Z toho mi vyplýva, že čistenie (najmä interiéru) sa riadne fláka. Ostatne, v rohoch, kde sa otvárajú dvere je toľko bordelu, že neverím, že to vôbec niekto niekedy upratoval (hovorím o troloSoroch).
Inak v kontexte vymožiteľnosti práva cítim určité pokrytectvo zo strany mesta. Na jednej strane sa sťažujú na KDI a ich automobilistickú ideológiu, na druhej strane vôbec nevyužívajú poriadkové zložky v podobe obecnej polície. Tá má predsa (564/1991 Zb. § 3) právomoc pokutovať priestupky týkajúce sa zákazu vjazdu, státia, zastavenia a pod. A ak príslušníci narazia na priestupok, ktorý je nad rámec ich kompetencií, tak môžu kontaktovať zelených (to by ma zaujímalo, koľkokrát sa to reálne stalo). Ja som volal tento rok mestskú políciu asi 7x. Z toho raz išlo o parkovanie na zeleni (na drzovku štyrmi kolesami s vyrytými jazdnými stopami v blate) a 6x nedodržanie priechodného profilu 1,5 m (tu som inak tolerantný, ale keďže som musel pri prechode okolo auta zadržať dych, tak ma trpezlivosť prešla). Neprišli ANI RAZ! Pritom práve MsP má potenciál "vychovávať vodičov". Stačí sa prejsť po ktorejkoľvek ulici a pokutovať zle parkujúce vozidlá. Aby potom nemusela chodiť zelená hliadka osádzať kvetináče. Kde je problém?
Dobrý deň to je jaká dnešná bratislavská doprava deň 19.10.2015 som čakal na trnavskom mýte na linku 63 bolo pisane 13,32 a meškala vyše 15minút šla až 13,46 a poloprázdná a ani nestala na zastavke aby človek čakal skoro pol hodinu na 63 a nakoniec ani nestala na zastavke a ešte v daždi , to sme už kde akože a nielen ja som čakal aj ostatny čakali na 63 a ked sme vydeli že ani nezastavila na zastavke na ktorej mala zastavit polovicu ludi nadavali?
Problém je najmä v prípade ciest tesne pod 30 minút s prestupom v čase dopravnej špičky. Už len malá zápcha po ceste znamená meškanie 5 minút, ktoré môže ešte zapríčiniť zmeškanie spoja a cestujúci hneď nestihne autobus. Ja bežne robím cestu do práce za 25 ale aj 35 minút po tej istej trase. A ťažko vopred povedať, aký lístok si cviknúť ? Naspäť sa niekedy tá istá trasa natiahne aj na 45 minút, hoci papierovo je stále pod polhodinu.
(ja sa vzdávam, z neznámeho dôvodu mi to tu odsekáva príspevky akurát v tom dôležitom ? takže pardon za spam, a kľudne sa to môže všetko zmazať, vďaka)
Dotkne sa to uplneho minima ludi. Staci si pozriet cisla, kolko ludi cestuje na jednorazove listky (uz to samo o sebe je male) a z toho kolko vyuzivalo 60 minutovy listok ked este existoval 30 minutovy. Vyjdu uplne nizke cisla. Pre tych par ludi sa cena zvysi o 30 centov, pripadne ak si kupia karnet, tak len o 20 centov. Pre ostatnych naopak pribudnu rozne vyhody: lacna nocna doprava, moznost pouzit aj vlaky a regiobusy (to napr. zo Zahorskej Bystrice znamena v niektorych casoch aj viac ako dvojnasobok spojov), vyhodnejsie denne listky (ak niekto aktivne cestuje pocas jedneho dna, je to super vec), atd.
Iste, má pravdu v tom, že sa to nedotkne značnej časti cestujúcich, malá časť si dokonca prilepší (napr. na cestu Sklabinská - Pekná cesta po novom postačí 15min. lístok), no nech zas prosím netvrdíme, že sa to nedotkne takmer nikoho, to je všetko. Navyše si myslím, že IDS mierne zvýši používanosť hodinového lístka, keďže sa nájdu ľudia, ktorí napríklad cestujú
Do tejto tarifnej úpravy, v čase, keď boli lístky 10 30 a 60 min (a všetky prestupné) platilo, že najpoužívanejší bol 30 min. lístok a tesne o nejaké % - dve menej sa používal 10 min lístok. 60 min lístok bol úplne najmenej používaný, tušim dokonca aj menej ako 10%.
Čo sa dneška týka, podľa prieskumov pre ÚGD vyplýva, že najviac ciest MHD (alebo priemerná dĺžka cesty, presnú formuláciu a význam si nepamätám) trvá 31 min.
Ježišmária, ďalší hnidopich na scéne ? On predsa dodal, že "ledva," a to platí. Čo tým ale hlavne chcel povedať je, že ak chce ísť náhodou o kúsok ďalej, než je centrum (predstav si, ľudia občas cestujú aj ďalej, než na Hodžko, či Blumentál), tak mu 30min. lístok nestačí. A Dúbravku dal len ako príklad, tak prosím nevyťahuj konkrétne zastávky. Ja osobne s novou cenovou politikou JCL síce súhlasím, ale odhliadnuc od toho - Samov názor, že v BA MHD skoro nikto necestuje na lístky viac, ako 30 minút, je jednoducho scestný
"Napr. z Dúbravky sa za 30 min. ledva dopravíš električkou do centra."
Pri krizi - Blumental (L5)/Pri krizi - Marianska (L4)/Pri krizi - Hodzovo Nam. - Halova (L83) - vsetko presne 30 minut bez prestupu, takze aj v pripade zdrzania ti listok plati az po tieto zastavky.
Dotkne sa to všetkých ľudí, ktorí cestujú aspoň 31 min. v rámci zón 100+101 a zároveň nechodia tak často, aby sa im vyplatil PCL. Mňa osobne sa to týka tiež, pretože cestujem 45-50 min. v rámci 100+101, tretie pásmo mi je na hovno, a pritom niektoré dni potrebujem ísť autom, alebo som tiež chodil bicyklom. Netýka sa to len úplne okrajových častí ale aj vzdialenejších sídlisk. Napr. z Dúbravky sa za 30 min. ledva dopravíš električkou do centra.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
A inak je záhada, že vozidlá sú čisté asi 3 mesiace kým sú nové a potom nikdy. Z toho mi vyplýva, že čistenie (najmä interiéru) sa riadne fláka. Ostatne, v rohoch, kde sa otvárajú dvere je toľko bordelu, že neverím, že to vôbec niekto niekedy upratoval (hovorím o troloSoroch).
Celý ten podnik je veľký fail.