pisme mu viaceri, ked to nepomoze, poslem mu jeden pozdravny email, ze do siedmych dni mienim napisat rozsiahly clanok, ktory mienim publikovat a ocakavam dovtedy jeho stanovisko. s trochou stastia a pomoci viacerych vyssia citanost blogpostu. dalej je to len otazka nazorov a napadov, co sa moze diat.
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_14_05_22/04_Koncepcia_MHD.pdf
Zaujimave je, ze ked som si to teraz pozeral tak pri bode 6.3 "Zastávky autobusov a/alebo trolejbusov" je napisane
"5. ... Prístrešok musí byť v takom prevedení, aby sa cestujúci v prístrešku a vodič vozidla navzájom videli, najmä pri vchádzaní do zastávky s charakterom „na znamenie“. "
ale pri bode 6.2 "Zastávky električiek" nic take neni. ?
Takze ked to bereme doslovne, na autobusovych a trolejbusovych zastavkach by pristresok nemal by v smere prijzadu busu ale na elektrickovych zastavkach (napr. Žilinská) to nevadi ?
Urcite to je napisane v Koncepci MHD ktoru by mesto malo dodrziavat (ale ako vzdy sa z nadejnych dokumentov urobil trhaci kalendar). Neviem ci to je spomenute aj v nejakom inom dokumente...
Tak som sa už dlho uprimne nezasmial ? z nadpisu z clanku cas.sk Ranny kolaps dopravy v Bratislave MHD meška aj 10 ? minut .Keby to bola realita že meska MHD v špičke L E N 10 minut tak to by bolo perfektne? Radost jazdit s busom i cestovať,
otázka na expertov - kde konkrétne v zmluve medzi Mestom a JCDecaux sa nachádza ustanovenie o tom, že reklama na prístrešku nesmie byť v smere prichádzajúceho vozidla ? Písal som totiž na Magoriát ohľadne jednej zastávky a oni ma odbili s tým, že žiadne také ustanovenie neexistuje. Vopred ďakujem.
30 minutovy listok plati nie len pre 100+101, ale aj akekolvek dve regionalne zony, alebo 101+1 regionalnu. A neviem kde vsetci beru tu istotu s 1.11...
V zásade to je pekné zhrnutie, len by som dodal, že pri cestách z mesta do regiónu (a späť) platí zóna 100 za dve, tj. ak ideš z "centra" napr. do Sv. Jura, tak potrebuješ lístok na 4 zóny, ak ideš napr. z Rače, tak ti stačí na dve.
A ešte by som dodal, že hodinový lístok bude mať viac alternatív, s rozdielnou zónovou platnosťou (pri cestách v rámci mesta ti to ale samozrejme môže byť jedno, a stačí ti ten najlacnejší za 1,20)
Na skupine "Revizori aktualne Bratislava"
som dnes naobed videl prispevok od jedneho z uzivatelov ohladne novych cien listkov
NOVE CENY LISTKOV .....tak a teraz nadavajte .....
SCHVALENE listky v MHD v BA...viete prvi nove ceny... Zmeny v tarife MHD/IDS v BA od 1.11.2015:
- všetky lístky budú na nočných spojoch platné tak ako na denných, vrátane zľavnených (t.j. ruší sa drahšie cestovanie v noci)
- 15 minútový lístok bude prestupný
- zavádza sa nový 30 minútový lístok platný pre zóny 100+101 (t.j. BA) v cene 0,90 €
- 60 minútový lístok bude platný pre tri zóny (t.j. BA + Stupava, Sv. Jur, Ivánka, Rovinka,...) a cena sa mení na 1,20 €
- 24 hodinový lístok bude lacnejší o 1 € (z 4,50 € na 3,50 €)
- 72 hodinový lístok bude lacnejší o 2 € (z 10 € na 8 €)
- 7 dnovy lístok bude lacnejší o 3,60 € (z 15 € na 11,40 €)
- zavádza sa nový CL Karnet, ktorý umožní viacnásobné použitie podľa potreby cestujúceho
- zavádzajú sa nové PCL s platnosťou 7 dní (10,40 €)
Aby som spravne pochopil:
Takze ked autobus odide z Einsteinovej o 18:27 a normalne sa k Auparku dostane za dve minuty, tak tabula bude odhadovat prichod k Auparku o 18:29, aj ked je cesta komplet upchata? Ked bude uz 18:35 ale bus sa dostane este len do polovice cesty bude furt ukazovat "
Veď ešte nie je vonku nový PP (asi) od 1. novembra.
Vzhľadom na to, že asi nejaký IDS sa zavádza o dva týždne, tu nikto o ničom takom ani len netuší... no dobre, možno tuší, posledné správy o tom v miestkych novinách boli zverejnené v auguste. Ale fungovanie systému, čo to so sebou obnáša, či sa zlepší doprava... nič.
Aj sa už objavili správy o tom, ako trojzónový lístok za 1,20 € bude platiť po prvé obce od BA (Stupava, Sv. Jur, Ivanka, Rovinka), lenže to nie je pravda...
V UK takéto digitálne tabule na zastávkach fungujú dávnejšie.Videl som to prvý krát v Sheffielde pred 8 rokm.Vo vnútri zástavky je digitálna tabula 3-4 riadková s najbližšími odchodmi s reálnymi odchodmi upravované priebežne podľa dopravnej situácii a GPS. Jednoduché prehľadné a praktické a u nás Bohu žiaľ scifi.
eMDi