Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 7ross7 #210201:
To je dobrá blbosť, kde je efektivita. Veď uvažuj, pri spojení T3 zadkami k sebe je možné prepravovať vlky vždy len v prednom vozni.
Reply on: ufo #210219:
Nie. Však tie dve autá tiež nebudem používať naraz.
Reply on: S499.1023 #210216:
No myslel som na tej "luke" za Shellkou na Molecke (v podstate ako su hribiky/odstavne)
Reply on: S499.1023 #210218:
Budeš používať obidve stanovištia na 30T naraz a otvárať na každej zástavke dvere na obidvoch stranách???
Reply on: ufo #210217:
Takže tvrdíš, že ak si kúpim dve rovnaké autá, budem mať rovnakú poruchovosť ako u jedného?
Reply on: S499.1023 #210215:
Stanovište a dvere zvýšia cenu, ale opotrebuju sa rovnako a odvolávať sa na zvýšenú poruchovosť mi príde balkánske. Rozhodne akceptujem väčší počet plochy na státie ako je v 30T. No a vrátim sa k obratisku, v KV mi príde rozumnejšia a lacnejšia stredná úvraťová koľaj medzi zástavkami Borská a KV ako predražené obojsmerné obratisko, ktoré bude zase riadené svetelnou signalizáciou a bude zdržiavať električky.
Reply on: MatejBA #210211:
Neviem, či sa mi tvoj odkaz zobrazil správne ale myslíš vo Fox Valley?
Reply on: ufo #210212:
Prečo sa na Bosákovej nepostavilo (teda postavilo, ale blbo a potom zase znieslo) obratisko, sa nepýtaj mňa. Časť 30T je v poriadku kvôli výlukám ale kupovať do každého vozidla navyše jedno stanovište, päť dverí (nielen z pohľadu ceny ale aj poruchovosti a opotrebovania) a akceptovať nižší počet miest na sedenie sa mne nepáči.
Reply on: MatejBA #210211:
Na tom mieste su uz nejake stavebne prace.
Reply on: ufo #210212:
By si vari aj uvazoval o vozovni na Bosakovej ? ?
Reply on: S499.1023 #210209:
Sieť by nebolo potrebné nasilu prekopávať, obojsmerný voz sa otočí všade aj na obratisku. Načo sa potom šlo do 30T? Na Bosákovej bolo miesta na vozovňu, teda aj na obratisko so zaustením na oba smery, keď sa dal meniť projekt Petržalky, dal sa zmeniť aj týmto spôsobom...
Reply on: S499.1023 #210210:
Tu nahodou neni dost miesta aspon na 1 kolaj (obratisko)? https://goo.gl/WcxVhG
Reply on: fanatikmhd #210207:
A voz z centra, otočený pri Riviére, by som na Molecovu nacúval?
Reply on: ufo #210208:
Úvrať v Petržalke je dočasná, úvrať na Molecovej je práve pre využitie 30T po uvoľnení z Petržalky. Sieť, vybudovanú pre jednosmerné vozy by som nikdy na úvraťovú neprekopával.
Reply on: S499.1023 #210206:
Nikdy by som ho tam nerobil.
Úvrať v Petržalke, ďalšia v pláne na Molecovej, mohlo to byť rovnako v KV a postupne aj inde a mohli sa kupovať len 30T. Ale rád sa nechám poučiť, prečo je to takto lepšie.
Reply on: S499.1023 #210206:
Cez riviéru ako Tr? A zastávka na mieste kde dnes ..."odstavujú" na riviére vozy Tr? V istých projektoch sa s tým počítalo 😉
Reply on: ufo #210197:
Ako by si chcel na Molecovu nadžgať obratisko, ty jednotný koncipient?
Reply on: AAA #210204:
Ono ked sa uz DPB ohana tym kolko usetri zavedenim zastavok na znamenie, tak by mohol investovat prostriedky do vylepsenia tlacidiel (zjednotenie dopytu a znamenia + viac tlacidiel po celom voze). Ale oni by radsej zisk bez stipky investicie na ukor cestujucich...
Reply on: Valec #210191:
Viď úžasné nové trofle, kde je talčidlo na znamenie pri dverách až jedno a aj to schované pod označovačom.
Reply on: 7ross7 #210201:
a co sme vychodnare ? ci co ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.