275/7509 je historičák. Ten nejazdí v bežnej premávke už tak asi 25 rokov. Voz o ktorom sa bavíme je zo série T3/VI postavený z náhradných dielov v r. 1976 a dostal č. 229 po vyradenej T2 na ktorej papiere potom aj jazdil. V r. 1982 prečíslovaný na 7706. Dnes jazdí ako 7719/II - predný vozeň v súprave so 7721.
zabudol si, že príde nejaký najmúdrejší autobusár na svete, ktorý všade bol a všetko videl, len cudzie bežne používané slová nemá vo svojej slovnej zásobe
Prosím, nepoužívaj tak sofistikované slová, ako je "meritum," lebo zas dojde nejaký autobusár, ktorý ho ešte v živote nepočul, a bude za to zaplavovať fórum posmeškami na tvoju adresu... ?
Vzhľadom na to, že diskusia je o T3III, tak tam nie je žiaden dopyt ale tri prepínače, pre každé dvere jeden, v prípadnom druhom voze by dvere otváral a zatváral sprievodca. Zaujímavosťou na dnešné pomery je, že tieto vozy nemali blokovanie jazdy proti dverám, dalo sa jazdiť s otvorenými všetkými dverami.
1. Žiadna fotobunka (kde by sa tam vzala). Je tam prepínač dverí. Po zastavení v zastávke a pootočením prepínača do ľavej polohy sa aktivuje dopyt. Po pootočení doprava sa otvoria všetky dvere centrálne. Potom je tam zvlášť prepínač na otvorenie len predných dverí.
2. Volá sa to zmetadlo. Sneh to veľmi neodhrnie, tak napevno to tam nie je. Je to tam kvôli tomu, aby pri zrazení chodca ho to odhrnulo nabok a nebol prejdení podvozkom (mám ale skúsenosť, keď som raz odchádzal zo zastávky tak mi ožran skočil medzi vozy a to zmetadlo ho aj tak nezachytilo. mal šťastie že som zastal tak že ho nerozflákal podvozok)
7 miestny taxík by nestačil. Čo nevieš čítať, že po prvom dni s Ivecom by sa tam nevedeli vopchať ľudia a museli by na tento enormne vyťažený spoj poslať kĺbový autobus?
Keby sme tu mali metro, ty by si určite požadoval nejaký svoj spoj v relácií, v ktorej ty a niekoľko babičiek so zlým zaťom cestuješ a chcel by si tam vypraviť samostatný vlak pre teba a tvoj košík, ktorý posadíš vedľa seba Už dávno som sa tak nepobavil ako pri čítaní dnešných príspevkov
1. Vsimol som si pocas DOD, ze na palubnej doske T3 7719 niesu tlacidla na otvaranie alebo zatvaranie dveri. Ako sa teda dvere ovladaju? Je tam fotobunka ako na MBCC?
Ak teda nie si jediny, tak predloz nejake cisla, kolko ludi sa potrebuje prepravit z Petrzalky do Race v case 9:00-13:00, dokaz ze sucasne spojenia nevyhovuju kapacitne, alebo aspon ze ich cestovna rychlost je vyrazne nizsia ako pri inych podobne dlhych spojeniach v ramci BA, a potom sa mozno niekto bude tvojim navrhom i zaoberat.
Aby som len netliachal do vetra... Dam ti priamy dokaz ze ani 2 spoje za hodinu nemusia ludom stacit: linka 92 vs. 83 v spojeni Haje-Patronka. 92/192 proste svoju kapacitu nevyuziva, pretoze ludia nechcu cakat na riedko jazdiaci spoj ak ta casova uspora neznamena vacsiu hodnotu ako cas cakania na ten expres. A hoci mozu mat pocit superrychlej jazdy ked sa mestak trapi na dialnici, pripadne na plny plyn leti dolu z lafranconi a vzapati hore na krizovatku pri premosteni zo starych gruntov, tak jednoduchym pohladom na hodinky zistia ze to bol len pocit.
Neviem ci ma zmysel vyvracat ostatne nezmysly, ale poviem aspon jedno - aj autobus sa moze pokazit. Ak sa ti pokazi tvoja potencialna 59 o 10:30, tak je pekne ze ju ine busy mozu na rozdiel od eliny obehnut, lenze ak je doprava zabezpecena tak neflexibilne ako na to pri elinach poukazujes, tak sa ti kludne moze stat ze nahrady za ten pokazeny sa nedockas a mozes na dalsiu 59 cakat do 13ej hodiny.
Pe67
Zaujmavé by bolo toto vedieť u vozov 7602/II+7610/II, pretože toto sú pôvodné vozne 7712 a 7716 a teda sú z tej istej série (T3/VI) ako voz 7719/II.