Jedine čo ju možno na prvý pohľad robí menej prehľadnou je ten rodinný dom vpravo ( v smere od Turne),ale nie je to fakt katastrofa ?
Čekovať môžeš, v ktorej sedím,ale aj tak nevieš ako vyzerám ? číslo nepoviem v záujme svojho "utajenia" ? aj tak ich striedam jak trenky,lebo robievam aj z voľna ?
nehovorim, ze je nebezpecna, precitaj si moj prispevok este raz prosim. lebo podla tvojich prispevkov, podsuvas ostatnym diskutujucim slova, ktore nenapisali ale vyrazne menia charakter danych sprav. napisal som, ze je nestastna. bezne sa drzis v strede pruhu a zastavis na hrane krizovatky, ked tade ides prvykrat, zistis, ze na tejto krizovatke je lepsie sa "nastavit" inak, co vsak nemas predtym ako vediet. uz to neries so mnou, z mojho pohladu sa na prvykrat zdala trochu nestastna ta krizovatka a podla spravania inych vodicov usudzujem, ze sa vymyka beznym Xkovym krizovatkam. taktiez som napisal, ze by sa zislo zrkadlo na druhej strane krizovatky, co nie je nijaky problem, len plus, ktory zlepsi prehlad do tej krizovatky, kde niektori frajeri iduci z dediny po hlavnej (a dokonca je tam mierna tahava pravotociva zakruta) davaju v kludne 80 - 90 km/h co je slusna rychlost, ktora znizuje moznost reakcii, ak mu niekto skrizi cestu, nakolko ma na to kratky usek.
Jaj tak ty si tade išiel raz alebo dvakrát a už vieš, že je to nebezpečná križovatka? Nie si ty náhodou dopravný analytik a nemá byť tvoj nick nie eMDí ale džeJDí?
Za 12 plne nízkopodlažných sedadiel boli v BA body navyše, eto vsjo. A interiér nebol nijak bližšie špecifikovaný, resp. nezáležalo, ako a kde budú tie sedadlá rozmiestnené
K ÚGD mám otázku, že na základe čoho navrhujú jednotlivé električkové trate? Len tak kde je miesto alebo aj rozmýšľajú? Ja by som to jednoznačne navrhoval podľa toho kde je najsilnejší prúd ľudí v MHD a tiež IAD (napr. trasa Dúbravka - Patrónka - Hl.st. - Račianske mýto - Trnavské mýto - Trnavská cesta - Rožňavská - Zlaté piesky) aby bola MHD konkurencieschopná skrz kapacitnú koľajovú dopravu vo vlastnom pruhu, na ktorý je od Trnavského mýta až po Zlaté piesky priestor v stredovom páse.
Osobne si myslím, že keď ten návrh robili mali aj brať do úvahy existujúce súčasné linky a aj navrhnúť linkové vedenie. Na Slovensku je totiž zásadná vada to, že sa vozový park modernizuje odtrhnute od reálnej potreby cestujúcich a potom sa hasí a láta kadejakými polovičatými tendrami, prenájmami a pod. ZSSK napr. nakúpi moderné jednotky ale trate stoja za hovno. Jančura vyšmelí staré second-hand DMJ a dostane opravenú trať ako na podnose, nehovoriac o okrádaní personálu a neodbornosti. V BB vyradia kĺbové trolejbusy a nakúpia za ne krátke šmejdy, ktoré majú ešte menšiu kapacitu ako bežný 12m voz. V Bratislave zas tupci nakúpia kĺbové trolejbusy, ktoré sú na hovno na linky do Vrakune a na druhej strane ich je toľko, že musia jazdiť na L204. V Žiline som aspoň videl dva kusy 30Tr s menším počtom sedadiel. Asi im došlo, že narvať interiér sedadlami nemá najlepší vplyv na kapacitu vozidla a tiež pri vystupovaní. Jediné čo ma napadá, že týmito blbými vozidlami sa snažia MHD integrovať kapacitou vozidiel k prímestskej doprave ?
Nie, take slova v tvojich prispevkoch nenajdem, ani to netvrdim. Nevkladaj mi to do ust Ja som napisal, ze keby sme dany argument uznali, tak by sa potom dal pouzit pre kazdu krizovatku na svete a teda by sme kazdu z nich mohli v mene prevencie prestavat na kruhac.
Ty tam dokonca jazdíš pravidelne a nevieš, ako sa postaviť, aby si videl ? ?
Ale ešte stále som nedostal odpoveď na moju otázku, koľko tam bolo nehôd napr. za posledný rok?
Je ťažké s tebou diskutovať, keď človeku vkladáš do úst to, čo nepovedal, používaš neúplnú dedukciu a následne to kritizujes. Ak nájdeš v mojich príspevkoch slova "každá" a "na svete", môžeme sa baviť ďalej.
Nizsie si pouzil argument ze kruhac je riesenie toho, ze vodic sa na krizovatke moze pomylit, nevsimnut si stopku a podobne. Taky argument, ak by bol uznany, by platil pre kazdu jednu krizovatku na svete.
ty si lolo ona je z 3/4 prehladna, len jeden smer je taky nestastny a hlavne ked sa ponahlas a len vies, ze je tam krizovatka v tvare X , k tomu STOPka tak sa postavis nejak neutralne, potom zistis, ze asi lepsi uhol by sa zisiel a pod. mozno by tam stacilo obycajne zrkadlo. ano, da sa prejst v poho. ja ked som vtedy siel tade do Turne, tak akurat som mal aj nejaku prekazku nalavo, mozno preto mi to tak utkvelo v pamati. takze tu vec so stlpikom berem nazad (isiel som do turne na otocku, takze teraz som zabudol, ktory smer bol ten blby. ale inak neboj, jazdit viem vsak dokonca aj sledujem cisla sanitiek, ci to nie si ty, ked idu oproti, akurat som zabudol cislo
Mňa vždy pobaví,keď vychádzam z Hlbokej cesty (ulica od kostola vpravo),odbáčam kamkoľvek a dávam prednosť všetkým zprava a tí všetci kukajú na mňa jak telce,že čo stojím lebo sami nevedia komu vlastne dávajú prednosť ?
810zssk