Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ak to tu nahodou cita vodic dnesnej (odpoludnajsej) 29/1, tak by som ho rad pekne poziadal o trochu viac ucty voci svojmu vozidlu aj okoliu. Prudke rozbiehanie a brzdenie urcite nerobi dobre "zanovnej" 1635 a predbiehanie cyklistov 20 metrov pred zastavkou na ktorej ide zastavit zase nerobi velmi dobre tym cyklistom. Dakujem.
Reply on: Olga.Ha #209969:
Pocas sviatkov sa vzdy prevadzkuje aj posilova doprava na cintoriny, co zahrna aj posilove linky priamo ku krematoriu.
Pomaly sa blíži čas pamiatky zosnulých a viac ľudí bude cestovať na cintoríny, aj do krematória. Nebolo by možné zariadiť, aby autobus, ktorý stojí pod krematóriom, spravil slučku aj do krematória aspoň pri ceste z mesta, aby zväčša starí ľudia, navštevujúci urnový háj i účastníci obradov bez osobnej dopravy nemuseli prekonávať dlhé stúpanie do kopca? Mladí to zvládnu hravo, ale verte, že starší, často s obmedzenou mobilitou, majú čo robiť. Keď sa to dá riešiť pri hypermarkete TESCO, snáď by sa mohlo uvažovať aj s riešením dopravnej obsluhy ku krematóriu.
Reply on: eMDi #209962:
Aha. Takže síce čierny Caddy ale typický vodič bielej dodávky.
Ako je mozne, ze listok na komercnu 801 po novom plati aj v dotovanych linkach 90, 91 a 191? Ved nech vodicom 801-ky daju predavat aj jednorazove listky na MHD (ked je problem problem dat automaty na CL na obidve prestupne zastavky v Rusovciach).
Reply on: roman2 #209964:
ale nezavidim ti. ked obcas pocujem hukacku uz z dialky a vidim, ze aj po 5 sekundach som prvy, co sa uhne, je mi do placu. vodicaky cez facebook aplikaciu maju asi viaceri ...
Reply on: S499.1023 #209963:
myslel som to tak, ze treba poznat tu krizovatku, aby sa clovek postavil tak, aby dobre videl, lebo ak zastavi podla bezneho zvyku, uvidi prd. tie dva smery boli ina krizovatka, az podla mapy som si uvedomil, ze to je ta druha, moja chyba. musis sa proste do tej krizovatky z toho jedneho smeru postavit podla typu auta (naklon, dlzka) aby si nezavadzal a zaroven videl.
Reply on: eMDi #209962:
To aj ja ? a nemusím mať zapnuté VRZy (majáky) ? myšička sem,myšička tam a hopla už som obehol "slimákov" ? a ďalšie plus sú BUS pruhy,ktoré môžeme využívať alebo aj električkové koľaje,hlavne keď je teraz upchaté to Trnko tak šup ho na koľaje a cez zastávky ☺
Reply on: eMDi #209957:
Čo teda znamená tvoje "nešťastná"? Najprv si vravel, že z dvoch smerov sa tam ide skoro naslepo a nehoda bola otázkou času, potom si to zredukoval na jeden smer a nakoniec sa ukazuje, že sa stačí inteligentne postaviť.
Reply on: roman2 #209961:
vacsinou som ten rychlejsi nez ostatni 😃
Reply on: eMDi #209960:
Okey ?
Reply on: roman2 #209959:
jou 🙂 a ked uvidis cierne VW Caddy s logom Lyoness, tak kludne zatrub 🙂
Reply on: eMDi #209945:
Jedine čo ju možno na prvý pohľad robí menej prehľadnou je ten rodinný dom vpravo ( v smere od Turne),ale nie je to fakt katastrofa ?
Čekovať môžeš, v ktorej sedím,ale aj tak nevieš ako vyzerám ? číslo nepoviem v záujme svojho "utajenia" ? aj tak ich striedam jak trenky,lebo robievam aj z voľna ?
Reply on: S499.1023 #209956:
a ked uz operujes s mojim nickom, tak si ma laskavo vygoogli. uz na zaciatok si staci pozriet moj mail ty mudrlant.
Reply on: S499.1023 #209956:
nehovorim, ze je nebezpecna, precitaj si moj prispevok este raz prosim. lebo podla tvojich prispevkov, podsuvas ostatnym diskutujucim slova, ktore nenapisali ale vyrazne menia charakter danych sprav. napisal som, ze je nestastna. bezne sa drzis v strede pruhu a zastavis na hrane krizovatky, ked tade ides prvykrat, zistis, ze na tejto krizovatke je lepsie sa "nastavit" inak, co vsak nemas predtym ako vediet. uz to neries so mnou, z mojho pohladu sa na prvykrat zdala trochu nestastna ta krizovatka a podla spravania inych vodicov usudzujem, ze sa vymyka beznym Xkovym krizovatkam. taktiez som napisal, ze by sa zislo zrkadlo na druhej strane krizovatky, co nie je nijaky problem, len plus, ktory zlepsi prehlad do tej krizovatky, kde niektori frajeri iduci z dediny po hlavnej (a dokonca je tam mierna tahava pravotociva zakruta) davaju v kludne 80 - 90 km/h co je slusna rychlost, ktora znizuje moznost reakcii, ak mu niekto skrizi cestu, nakolko ma na to kratky usek.
Reply on: eMDi #209951:
Jaj tak ty si tade išiel raz alebo dvakrát a už vieš, že je to nebezpečná križovatka? Nie si ty náhodou dopravný analytik a nemá byť tvoj nick nie eMDí ale džeJDí?
Reply on: 723.6 #209954:
Za 12 plne nízkopodlažných sedadiel boli v BA body navyše, eto vsjo. A interiér nebol nijak bližšie špecifikovaný, resp. nezáležalo, ako a kde budú tie sedadlá rozmiestnené
K ÚGD mám otázku, že na základe čoho navrhujú jednotlivé električkové trate? Len tak kde je miesto alebo aj rozmýšľajú? Ja by som to jednoznačne navrhoval podľa toho kde je najsilnejší prúd ľudí v MHD a tiež IAD (napr. trasa Dúbravka - Patrónka - Hl.st. - Račianske mýto - Trnavské mýto - Trnavská cesta - Rožňavská - Zlaté piesky) aby bola MHD konkurencieschopná skrz kapacitnú koľajovú dopravu vo vlastnom pruhu, na ktorý je od Trnavského mýta až po Zlaté piesky priestor v stredovom páse.

Osobne si myslím, že keď ten návrh robili mali aj brať do úvahy existujúce súčasné linky a aj navrhnúť linkové vedenie. Na Slovensku je totiž zásadná vada to, že sa vozový park modernizuje odtrhnute od reálnej potreby cestujúcich a potom sa hasí a láta kadejakými polovičatými tendrami, prenájmami a pod. ZSSK napr. nakúpi moderné jednotky ale trate stoja za hovno. Jančura vyšmelí staré second-hand DMJ a dostane opravenú trať ako na podnose, nehovoriac o okrádaní personálu a neodbornosti. V BB vyradia kĺbové trolejbusy a nakúpia za ne krátke šmejdy, ktoré majú ešte menšiu kapacitu ako bežný 12m voz. V Bratislave zas tupci nakúpia kĺbové trolejbusy, ktoré sú na hovno na linky do Vrakune a na druhej strane ich je toľko, že musia jazdiť na L204. V Žiline som aspoň videl dva kusy 30Tr s menším počtom sedadiel. Asi im došlo, že narvať interiér sedadlami nemá najlepší vplyv na kapacitu vozidla a tiež pri vystupovaní. Jediné čo ma napadá, že týmito blbými vozidlami sa snažia MHD integrovať kapacitou vozidiel k prímestskej doprave ?
Reply on: TeBeCe #209950:
začína sa mi to podobať na priecestie v petržalke 😃 😃
Reply on: Ike #209948:
Nie, take slova v tvojich prispevkoch nenajdem, ani to netvrdim. Nevkladaj mi to do ust 🙂 Ja som napisal, ze keby sme dany argument uznali, tak by sa potom dal pouzit pre kazdu krizovatku na svete a teda by sme kazdu z nich mohli v mene prevencie prestavat na kruhac.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.