Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mimochodom, v Dopravnom kontake pisali, ze treba 170 autobusov, 80 trolejbusov a 30 elektriciek. Vsetko nove vozidla samozrejme.

Re #20982 Martin:
Co sa tej vozovne tyka: DPB je za vystavbu vozovne, dokonca, ak si kuknes uzemny plan, tak ta vozovna mala stat uz v roku 1996! Iba sudruhovia na magistrate to zasa porsali. Nastastie tam uz Durkovsky zacina robit poriadok. Ale dufam ze sa aj nieco naozaj bude robit.
Reply on: Martin #20982:
Hmmmm....vyznieva to trochu zaujato...mozem k tomu podotknut iba tolko, ze DP preziva asi najhorsie casy svojej existencie a musi popri velkom ekonomickom nedostatku bojovat aj s mnozstvom inych problemow! Z mnohych pohladov jednoducho musi vygazdovat s kapitalom, ktory ma k dispozicii-aj co sa tyka polohy vozowni ci dielni, ci obnove vozidloveho parku. Pri sucasnej uz velmi zaostalej a na socialisticke pomery budovanej infrastrukture ide vsetko tazsie a problemy, ktorym sa denne musi celit, to kolkokrat este stazuju! Ale i popri uz takmer zufalom stave dostupnych komunikacii myslim, ze mnohe zatazove a krizove situacie sa DP dari zvladat velmi dobre-vid napriklad situaciu s vystavbou mosta Kosicka!

:o)
Reply on: galiyosha #20965:

Ine su vozy zo serie s mechanickou prewodovkou a ine s automatickou. Do mestskeho prevedenia 9.5 (take, ako behaju v BA) sa montuju typy ZF alebo Voith, cize bud mechanicka 6stupnova, plne synchronizowana s rucnym radenim alebo automaticka so zabudowanym retarderom. Vonkajsie spatatka su ovladane dialkowo a su elektricky wykurowane. Motor uz ma parametre EURO III a ma velmi ekonomicku prevadzku-spotreba cca 20-26l nafty/100 km. Myslim, ze v nasich podmienkach sa lepsie dari "automatickym" busikom-su to lahko owladatelne a zive vozidielka a vodici si ich chvalia. :o)
Takisto aj vozovna v Dubravke. To sa ozaj ovela viac oplati premavat denne hore-dole s desiatkami elektriciek a busov ako sluzobne jazdy, lebo nie su peniaze na jedno po***** halu kde by to parkovalo. Aj o tomto je EFEKTIVITA kde nase peniaze za cestovne idu.
Mimochodom, kto z Vas cital Dopravny kontakt? Vsimnite si na uvodnej stranke tu fotomontaz, vyretusovali tie sprejerske vytvory na podbijacke. Ako keby nemohli radsej vycistit podbijacku a parkovat s nou vo vozovni, vsak to je taky problem? Asi ano, ta nafta ktoru to zozere pri jazde z JD do KV je strasne draha...
***** co to nepise nadavky? 😕
A poprosim zrusit 59-ku a 75-ku skratit aspon po Slimak - ludi natlacit este viac do elektriciek - aby mi to na tej Racianskej nezavadzalo!
Reply on: Miki #20976:
ako sa hovori fuck the system. od zajtra jazdim na bicykli.:)
No od noveho roka tipujem ze kvoli zvyseniu DPH o 5% a neustalemu rastu nafty a elektriny to pekne potiahnu a bude 10 minut za 16 a 30 minut za 18. Sak pohodicka. Kedysi som nechcel auto, lebo tie zapchy ma totalne demotivovali. Teraz mi je to jedno. Radsej v aute v zapche, ako v tych storocnych nevykurenych preplnenych kaciciach, pravidelne vynechavajucich a poruchovych. Pridavam sa do zastupov motoristov a zvysujem jazdnu dou rano po Racianskej o dalsich 15 sekund!
Reply on: oskar #20973:
A to pojde MHD asi od buduceho roku hore... ja si kupim asi uz auto a budem sa posuvat rovnako ako bus ci t-bus v zacpe ale 100x pohodlnejsie , lebo ta plna preferencia elin atd co spomtna Turbo je hudba dalekej buducnosti :-I
Reply on: Turbo #20974:
Jasne. Do nich hajzli.
Reply on: oskar #20970:

To metro je uplna pi*ovina. Uplne staci elektricka s plnou preferenciou, zapustena vo vybranych usekoch v centre do zeme.

Inac ta popisovana situacia nie je nicim vynimocna. Je to vysledok dopravnej politiky mesta. Sudruhovia razhoduju, vidime kam to speje. Ja by som sa na to vysral a necestoval touto "MHD", ale nemam auto. Nech sa cely DPB aj s mestom splachne!
Reply on: Miki #20972:
No vidis tak to tu je zo vsetkym. Standartna tlacenica. A co? Pozatvarat tych sracov v MHD. Hnusni bastardi. Debilni debilkovia.
Reply on: oskar #20970:
Len standartna tlacenica(bohuzial)...
To prave zrkadlo na tychto kratkych SOR je naozaj nestastne umiestnene , vzdy ked otvori dvere mam pocit ze to zrkadlo odpadne 😛 Taketo zrkadla ako su na tom 12 m sa pouzivaju uz dlhooo na dialkovych busoch neviem od kolkych vyrobcov. Kto vie mozno ich DPB odkopiruje podobne ako dopytove otvaranie z T6 na vsetky eliny a rovnako ako aj tie prave sp. zrkadla na tom ramene okopirovane tusim z T6 😉
No dnes som "cestoval" v autobuse. Na tom nie nic zvlastne, ale ked poviem, ze to bolo rano, tak niektori si uz uvedomia o co asi ide. Takze nastupil som na Smolenickej ulici do 93. Teraz si uz niektori tiez uvedomia o co ide. Narvata jak hovado. Uz tam! To este prisli hajlajty ako Haje a Sevcenkova. Nervozita narastala. "Hej sopliak jeden stupi mi na nohu a este do mna ja drgne, co?", "Na koho sa pozerate co ste buzerant?"... A takl dalej. Stale viac som si uvedomoval, ze moja situacia je velice stiesnujuca a pomaly som prestaval verit, ze este niekto moze pristupit. Ale prisla zastavka, na ktorej sa do "autobusu" natlacila pani a teraz pozor, s palickou a za nou este jedna. Cakal som ze nejaky "mily" sediaci ju pusti a tak by som musel opustit moju celkom slusnu poziciu pri kabinke sofera: totiz celkom slusne som sa drzal hornej tycky. Nastastie nic take sa neudialo. Stale som vsak v myslienkach zradzal dav spolutlacencov, tym ze asi vystupim. Hovoril som si ked uz si tu tak chod este jednu, este jednu, este jednu... nie, a k tomu este zapcha jak svina na moste SNP, idem von, nie vydrzim, nie idem..... som vonku. Slniecko svieti. Pri AUPRKU som sledoval ako odchadza autobus cislo 93. Na chvilu som sa ukludnil. Po nadavkach na vsetkych debilov vo vedeni MHD a magistratu, proste debili debili. Takto som si hovoril. No vsetko som na chvilu hodil za hlavu a nechal sa unasat pohladom na v ranom slnku lesknuce sa obrovske rady aut. Vsetko bolo zrazu zabudnute a odpustene. Prisiel autobus 94.
Nikdy, nikdy viac. Hrozne. Tlacenica. Moja energia sa premienala do myslienkovej destrukcie vsetkych, ktory maju zodpovednost za tuto situaciu. Totiz hovorilo sa metro. Ale, hen ten nepodplati toho a ten zase ma firmu, ktora ale nebude nijako participovat na stavbe, a ten zase z toho nebude nic mat. A tak co by sa snazili. Vyvazaju si svoje tlste predele v autickach, a seru na to. Ludia hovoria chceme metro. Ale vy nie, vy jak taky debili. Serete sa na svojom piesocku a ak z toho nic nemate tak vas to nezaujima. Tlste prasce komunisticke, okradate ludi, ktori vam platia za to ze ich prevazate ako dobytok. No ste normalni.
Ja vas prosim. Nebudte taky hlupi a postavte metro. Prosim, prosim. Sak si to skuste raz previezt sa rano autobusom.
To bola moja cesta autobusom.
Reply on: galiyosha #20966:
ano, postupne sa zgeneralkuju a opravia vsetky tambusy. nahradne diely sa zohnali od inych vyrobcov (kedze tam=man).
Reply on: galiyosha #20965:
No tie pomale dvere su dost zasadny problem... A aj to nestastne umiestnene zrkadlo na prednych dverach... Nizkopodlazak ho uz nastastie ma normalne. SORy s automatikou su dost zive. Len naozaj nerozumiem, ako moze byt pre nejaku firmu vyhodnejsie urobit vozidlo a la Ykarus Doors, ako urobit trojo poriadnych a rychlych dveri. 🙂
Inak neviete, ci DPB nechysta nejake rekonkstrukcie TAM BUSov alebo co? Je to vobec mozne? (Daju sa zohnat nahradne diely?) Lebo ja mam tie busy celkom rad. Podla mna by si rekonstrukciu zasluzili. A s BUSE transparentami by vyzerali fakt k svetu...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.