Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miki #20971:
Pravé spätné zrkadlo na ramene zvanom hrazda nie je okopírované z T6 (ani pôvodne na T6 také nebolo) ale riadne zakúpené od firmy Bahotza, ktorá má na toto riešenie priemyslový vzor.
I.
Reply on: Z #20984:
Preco stoji 5km na zeleznici 7 / 5 Sk? Preco cestuje polovica ludi v nocakoch zadarmo? (Lebo sa nekontroluje.) Preco denne dochadzajuci studak z Borskej do Dubravky plati odost viac ako z Jasovskej na Raciansku? Preco su CP pre sobotu a nedelu UPLNE rovnake, ked sobota doobeda a nedela podvecer je trosku o inom? HmM? Tak vidis.
Reply on: Kami #20990:
Ano - maximalny netto wykon uvadzany vyrobcom je 176/2500 kW/min -1 =I 5%.
Z: doplnim ta. Je tam tiez rozdiel vo vykone - 152 vs. 176 kW, objem ostal 6 l.

ad vozovna: v plane su aj ine, lacnejsie, dopravne stavby co by sa zaplatili velmi rychlo len z jalovych jazd ...
Reply on: galiyosha #20986:
Spolahlivost si zatial vsetci chvalia. Pocula som uz nazor, ze tieto "vreckove" busy su jedny z najspolahlivejsich v momentalnej ponuke ceskeho trhu! Ale tiez tu plati - tisic ludi, tisic nazorov!
🙂
Reply on: mambo #20987:

Tak to pevne dufam. Ano, plati.
Pocuvajte, plati predplatny stvrtrocny listok aj na nocaky?
Reply on: d3k0 #20968:
To umiestnenie zrkadla sa zdalo pomerne nevhodne aj mne. Otazka rychlosti (alebo skor pomalosti) otvarania dveri nie je len otazkou nastavenia zariadenia za danu cinnost zodpovedneho?

Re #20969 TeBeCe: To som rad. Len som si nebol isty, ci sa tie diely daju zohnat priamo z MANu a ak ano, ci nie su natolko drahe, ze generalkovanie TAM BUSov by bolo nerentabilne.

Re #20983 Z: Lebo ja som zo strany niekoho, kto sa tvaril ako vodic, pocul nie prave chvalu na zivost daneho vozidla, ale takmer urcite sa jednalo o kus z prvych serii s mechanickou prevodovkou. Ako je to zatial so spolahlivostou?

Kazdopadne vdaka vsetkym za info.
Mimochodom, v Dopravnom kontake pisali, ze treba 170 autobusov, 80 trolejbusov a 30 elektriciek. Vsetko nove vozidla samozrejme.

Re #20982 Martin:
Co sa tej vozovne tyka: DPB je za vystavbu vozovne, dokonca, ak si kuknes uzemny plan, tak ta vozovna mala stat uz v roku 1996! Iba sudruhovia na magistrate to zasa porsali. Nastastie tam uz Durkovsky zacina robit poriadok. Ale dufam ze sa aj nieco naozaj bude robit.
Reply on: Martin #20982:
Hmmmm....vyznieva to trochu zaujato...mozem k tomu podotknut iba tolko, ze DP preziva asi najhorsie casy svojej existencie a musi popri velkom ekonomickom nedostatku bojovat aj s mnozstvom inych problemow! Z mnohych pohladov jednoducho musi vygazdovat s kapitalom, ktory ma k dispozicii-aj co sa tyka polohy vozowni ci dielni, ci obnove vozidloveho parku. Pri sucasnej uz velmi zaostalej a na socialisticke pomery budovanej infrastrukture ide vsetko tazsie a problemy, ktorym sa denne musi celit, to kolkokrat este stazuju! Ale i popri uz takmer zufalom stave dostupnych komunikacii myslim, ze mnohe zatazove a krizove situacie sa DP dari zvladat velmi dobre-vid napriklad situaciu s vystavbou mosta Kosicka!

:o)
Reply on: galiyosha #20965:

Ine su vozy zo serie s mechanickou prewodovkou a ine s automatickou. Do mestskeho prevedenia 9.5 (take, ako behaju v BA) sa montuju typy ZF alebo Voith, cize bud mechanicka 6stupnova, plne synchronizowana s rucnym radenim alebo automaticka so zabudowanym retarderom. Vonkajsie spatatka su ovladane dialkowo a su elektricky wykurowane. Motor uz ma parametre EURO III a ma velmi ekonomicku prevadzku-spotreba cca 20-26l nafty/100 km. Myslim, ze v nasich podmienkach sa lepsie dari "automatickym" busikom-su to lahko owladatelne a zive vozidielka a vodici si ich chvalia. :o)
Takisto aj vozovna v Dubravke. To sa ozaj ovela viac oplati premavat denne hore-dole s desiatkami elektriciek a busov ako sluzobne jazdy, lebo nie su peniaze na jedno po***** halu kde by to parkovalo. Aj o tomto je EFEKTIVITA kde nase peniaze za cestovne idu.
Mimochodom, kto z Vas cital Dopravny kontakt? Vsimnite si na uvodnej stranke tu fotomontaz, vyretusovali tie sprejerske vytvory na podbijacke. Ako keby nemohli radsej vycistit podbijacku a parkovat s nou vo vozovni, vsak to je taky problem? Asi ano, ta nafta ktoru to zozere pri jazde z JD do KV je strasne draha...
***** co to nepise nadavky? 😕
A poprosim zrusit 59-ku a 75-ku skratit aspon po Slimak - ludi natlacit este viac do elektriciek - aby mi to na tej Racianskej nezavadzalo!
Reply on: Miki #20976:
ako sa hovori fuck the system. od zajtra jazdim na bicykli.:)
No od noveho roka tipujem ze kvoli zvyseniu DPH o 5% a neustalemu rastu nafty a elektriny to pekne potiahnu a bude 10 minut za 16 a 30 minut za 18. Sak pohodicka. Kedysi som nechcel auto, lebo tie zapchy ma totalne demotivovali. Teraz mi je to jedno. Radsej v aute v zapche, ako v tych storocnych nevykurenych preplnenych kaciciach, pravidelne vynechavajucich a poruchovych. Pridavam sa do zastupov motoristov a zvysujem jazdnu dou rano po Racianskej o dalsich 15 sekund!
Reply on: oskar #20973:
A to pojde MHD asi od buduceho roku hore... ja si kupim asi uz auto a budem sa posuvat rovnako ako bus ci t-bus v zacpe ale 100x pohodlnejsie , lebo ta plna preferencia elin atd co spomtna Turbo je hudba dalekej buducnosti :-I
Reply on: Turbo #20974:
Jasne. Do nich hajzli.
Reply on: oskar #20970:

To metro je uplna pi*ovina. Uplne staci elektricka s plnou preferenciou, zapustena vo vybranych usekoch v centre do zeme.

Inac ta popisovana situacia nie je nicim vynimocna. Je to vysledok dopravnej politiky mesta. Sudruhovia razhoduju, vidime kam to speje. Ja by som sa na to vysral a necestoval touto "MHD", ale nemam auto. Nech sa cely DPB aj s mestom splachne!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement