Alebo listok po Kittsee Gr. Ale samozrejme cestovne sa plati, lebo je to spravne, nie kvoli moznej pokute, ze? Takze si treba kupit listok az do Bratislavy.
V každom prípade: Platí, že ak sa chce niekto dostať jednosmerne z Kittsee do Bratislavy, tak najlacnejšie ho vyjde ten lístok za 5 € kde bude mať nasilu zahrnutú aj bratislavskú MHD? A ten predražený medzinárodný jednosmerný lístok za bežnú tarifu sa, myslím, v automatoch ani nedá kúpiť.
Na to,aby si zadriemal vo vozidle ti stačí aj 10 minútová jazda povedzme L80 z Kopčianskej na Kollárko a nemusíš mať ani vypité ? Taká štvrtá v poradí 12 hodinová služba za volantom a si "jasný" už pri Záporožskej ☺ mne sa ešte nestalo,aby som zaspal a nezobudil sa.Vždy akosi podvedome viem podľa zastávok alebo zákrut a odbočiek kedy sa mám zobudiť z driemot ?
to by mi moc nevadilo.. 65 by som sa dostal an detviansku len ako mal som jemne vypité iba.. ale bolo to tým že som 3 dni poriadne nespal... ale len som si v kľude driemkal..
To buď ešte rád, ak si sa zobudil niekde po trase s možnosťou vystúpiť vo svojej destinácií. Už bolo aj také, že "spoločensky unaveného" chalaňa nechal vodič v nočáku driemkať až do rána bieleho, pričom až pri vstupe do podniku požiadal sbskára na bráne, nech mladého vyhodí A mladí bol tak trocha nesvoj, keďže sa jednalo o linku N33 a cestoval pôvodne z mesta niekde na dlháče a zobudil sa pred VJD. ?
Vo väčšine prípadov na nočákoch nejaké úmyselné prebúdzanie (bez dotýkania sa cestujúceho samozrejme) nevedie absolútne k ničomu, čiže niektorí vodiči sa naučili mať na háku a vozia dotyčného až kým sa nepreberie, zrejme si natrafil na nejakého takého. Myslím si, že ťa považoval za opilca a nemal ani čas, ani chuť (tlačil ho CP) robiť ti budíček.
Neviem. Kamarát sa párkrát previezol s N95 až do vozovne a tam ho vždy zobudili. ? Ale možno iba preto, že cudzí človek nesmie ísť bez povolenia do areálu vozovne.
Podľa skupiny Rajka na Facebooku má vraj od 1. 10. 2015 ešte cca 1 až 3 mesiace premávať linka 801 v súčasnej trase, lebo stále nemá novú licenciu. Ale veď ani na súčasnú trasu už nebude mať licenciu, nie? Neverím, že by si DPB dovolil prevádzkovať linku bez licencie...
A to vypláca dopravnému podniku priamo ÖBB alebo prostredníctvom ZSSK? Teoreticky môže ísť o 1,80 € na celodenný lístok na bratislavskú MHD, lebo na Slovensku kúpený lístok Petržalka - Kittsee bez MHD stojí 3,20 € a ten rakúsky 5 €.
1,80 € vs. 4,50 € za 24-hodinový lístok, tak to vychádza len na 40 %, takže DPB prerobí 60 € ceny toho lístka. Alebo je to inak?
Peon