Ja si myslím, že jednoznačne. Samozrejmosťou by mala byť káva, a masáž chodidiel. Pokiaľ vodič odmieta treba sa naňho sťažovať, prípadne sa mu vymočiť vo vozidle
chcem sa spýtať .. hlavne vodiččov.. je povinný vodič zobudiť cestujúceho na konečnej a "vyhodiť" ho z vozidla?.. lebo akosika na mňa v N55 zabudol šofér alebo čo a spravil som 2 celé koliečka stanica-rača.. a až potom som s azobudil dík
Trocha OT, ale podľa prílohy vyhlášky 351/2010 Z. z. sa začiatok vlaku (želeničného) označuje troma bielymi svetlami v tvare trojuholníka. Keď si dáte do google vyhľadať obrázok "vlak", nájde to kopec hnacích vozidiel na čele vlaku, ktoré svietia iba dvoma svetlami (čo, ak sa nemýlim, by mal byť posun). Menilo sa toto pravidlo niekedy v blízkej minulosti?
„Michal Dekánek, šéfredaktor a webmaster servera imhd.sk ako dieťa túžil byť vodičom električky. Stránku založil v roku 2000, keď na svoje prekvapenie zistil, že bratislavský dopravný podnik uvádza na internete cestovné poriadky iba z koncových staníc a aj tie ako obrázky vo formáte gif.“
Myslim ze som kvapol nato preco si ludia myslia ze toto je stranka DPB.
Vela ludi ma zakomplexovane ze nas dp je Dopravni Podnik Mesta Bratislava, teda davaju dpmb.sk, ALE dpmb.sk vas hodi sem na imhd.sk, a ked tu vidia diskusne forum, tak necitaju podmienky,ale pisu?
Prečo autobusy č. 95 a 68 nemajú značenie na grafikonoch, že ide o okružné trasy? Na zastávke Malá scena informujete, že 95-ka ide iba na Nam.Štúra. Ale to, že pokračuje ďalej do Petržalky cez most, sa cestujúci nikde nedozvie. A tak ľudia hľadajú spôsob, ako sa dostať napr. do Auparku.
To isté platí o linke 68, ktorá končí /akože/ na Trnavskom mýte. Tí, čo chcú ísť do Petržalky tam vystúpia a potom"pobehujú" a hľadajú spoj.
Prečo na grafikone nie je uvedená celá trasa tej-ktorej linky /a teda aj tzv.okružnej/? Prečo komplikujete ľuďom cestovanie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.