Reply on: Matej Balog #209509:
Zopar postrehov k Vajnorskej:- Zaujimave je, ze trat bude konstuovana na rychlost 80km/h. Bolo to tak aj pri navrhu "modernizacie" ostatnych radial? Nic take si nepamätam... Ale myslim, ze je dobre, ze sa mysli do buducnosti...
- Dobre je, ze trat bude trochu vyvysena oproti ceste, teraz tam neni ani ziaden obrubnik (podla gúgl strítvju)...
- Niekedy bude treba zasiahnut do chodnikov, zrejme padne zopar stromov za obet (ked som to spravne vycital z nakresu)...
- Stoziare a trakcne vedenie by mali by t ako teraz...
- Dobre je tiez, ze VSETKY zastavky maju byt siroke 3,5m...
- By ma zaujimalo, co ma byt "majáčik alebo výstražná doska" na konci zastavky?
- Zabradlie ma byt asi take, ako je v Dubravke, takze uz ziadna cervenobiela klasika...
- Pristresky tipujem na JCD klasiku (1,5x4,0/6,0m), pre mna je otazne, ci naozaj budu kapacitne stacit ("na každej zastávke bude osadený prístrešok, ktorého kapacita bude zodpovedať odhadovanému počtu
cestujúcich využívaných zastávku a významu jej umiestnenia v danej lokalite..." -> Hmm)
- Variant 2 navrhuje vystavbu novej meniarne pri obratisku ZST NM...
- Variant 2 navrhuje aj riadit prechod pre chodcov na niektore zastavky (vieme, ako chodci tieto signaly respektuju)...
Peon
A tie dva cykloprívesy aspoň niekto využíva na zájazdy alebo niekde v areáli DPB hrdzavejú? V sezóne každú nedeľu (keď nie je nákupná turistika do Rakúska) by podľa mňa mohol byť jeden príves pripájaný na 901-ku.
Máte tip na akú linku DPB (či už v meste alebo za hranice mesta) by sa ešte cyklopríves zišiel? Napr. na 91 by to bolo reálne s tým, že bicykle by sa nakladali a vykladali iba na konečných zastávkach?