Teoreticky ano, no prakticky nie. I ked si viem predstavit, ze by boli dve "cykloporadia" vyznacene aj v CP, nie kazdy vodic ma ale vodicsky D+E. A tiez si nedokazem velmi dobre predstavit napr. hradenie cykloporadia zalozakom v pripade poruchy.
Inak ako je možné, že bicykle sa v bratislavskej MHD prepravujú bezplatne? To bola akože kompenzácia za zrušenie cyklobusov?
A tie dva cykloprívesy aspoň niekto využíva na zájazdy alebo niekde v areáli DPB hrdzavejú? V sezóne každú nedeľu (keď nie je nákupná turistika do Rakúska) by podľa mňa mohol byť jeden príves pripájaný na 901-ku.
Máte tip na akú linku DPB (či už v meste alebo za hranice mesta) by sa ešte cyklopríves zišiel? Napr. na 91 by to bolo reálne s tým, že bicykle by sa nakladali a vykladali iba na konečných zastávkach?
Kopcianska nie je hranicny priechod, preto sa na nu uvedeny vyrok o "vsetkych hranicnych prechodoch" nevztahuje Navyse cielom tejto akcie nie je vyberat pokuty, ale tvarit sa ze nieco robia.
ked uz, tak TV3... v klasickom nezmenenom zneni to mali aj KT8, a bola to slast...byvavalo
Error 0x007 - kto si co "objednal"....ked uz bola TV1, preco sa kupovali stale zrychlovace?
CKD/Tatra pred rozpustenim cerveneho predchodcu europskej unie vyrabalo to, na co malo dielce, a zakaznik si mohol vybrat akurat tak datum dodania. Farbu, ci specifikaciu voza, to proste neslo ako dnes.. Preto T3 v Prahe, Bratislave, Kosiciach ci Ukrajine je fatalne rovnaka (v zaklade po dodani). DP si uz mohlo nalsedne upravovat podla seba. CKD/Tatra prave na tomto krachlo ze i po 6 generacii vozidiel (s pokusom aj so 7mou generaciou (T7B5) ) sa nikam nedostali, nakolko zakaznik chce to, co potrebuje, a nie, co mu ponukaju, a po znovuobnoveni vyroby a hybridnou zastaralou RT6 skoncili zas....opat ziadne riesenie poziadaviek zakaznika, pretlacanie niecoho, co zakaznikovi nevyhovuje....a ide sa...a preto v case dodavok T6/III uz boli vyzbroje aj modernejsie nez nase TV8, ale CKD dodavalo stale to, co malo. Nasledne sa to krylo "My sme si ale take objednali..."
Ono to trochu pripomina vyrok H.Forda - "Môžete si vybrať akúkoľvek farbu na vaše vozidlo, pokiaľ to bude čierna"
SME: "Okrem všetkých hraničných priechodov s Rakúskom a Maďarskom monitorujú podľa Gašpara policajti aj teritórium zelenej hranice, vrátane Dunaja."
No neviem, podvečer som sa bol prejsť na Kopčianskej / Pressburger Strasse a žiadni policajti tam neboli. Pritom práve tam by si mohli zarobiť na pokutách, ale vlastne to iba tí rakúski... Totiž aj napriek zákazovej značke tadiaľ zopár áut prechádza.
OTÁZKA: Motorkár tade môže prejsť legálne ak vypne motor, vystúpi a zakázaný úsek prejde vedľa motorky? Ja dúfam, že áno, že za to by snáď nedostal pokutu ak by tam bola kontrola.
Tak kým to len hučí a neotravuje ľudí okolo seba, tak si myslím že sa to dá v tom vozidle vydržať, treba sa od nich presunúť do inej časti voza. ? Hulákajúcich a podgurážených (spolu)občanov máš aj vo väčšine nočných spojov bez ohľadu na to, do ktorých lokalít daný spoj jazdí, a spravidla sú neškodní. Áno, výnimky sa nájdu stále.
Ja som chodil 4 roky na Dolné Hony do školy a mal som zopár negatívnych skúseností z MHD či už z rána alebo popoludní a na večer ? banda hlučných a podgurážených "spoluobčanov" slušne vyvádzala vo vozidle ? nebolo to samozrejme pravidlo,ale stávalo sa,ono je to skôr o náhode,ale inak dá sa tam cestovať ?
Pridam otazku: preco sa nevypravuju T3G pocas vikendov? Minuly rok ked prestali vypravovat T6ky na L5 pocas vikendov sa tu hovorilo, ze T3G su uspornejsie oproti T3M alebo T6A5. To uz neplati?
Dnes som videl na Zochovej smer Petrzalka CP linky 93, kde bola cela linka oznacena ako nizkopodlazna (piktogram vozickara). Neviete, to je nejaka novinka? Na CP je oznaceny datum platnosti 2.9., ale neviem, kedy to tam vyvesili...
Tu sa v prvom rade riesilo vozenie sa v danych lokalitach, tak neviem aky ma vyznam sem tahat flakanie sa vonku. Samozrejme ze to je nieco ine, ale o to tu neslo.
810zssk