Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Diky- teda inými slovami všetko nové - konkrétne s uvedením do prevádzky v r 2014 resp. v tomto roku - takto to dúfam môžem interpretovať... 🙂
Reply on: jancidubova #208885:
Z pohľadu cestujúceho všetko s novými označovačmi.
Reply on: jancidubova #208885:
Pokial viem tak:
- vsetky 30T/29T (elektricky)
- vsetky 30Tr/31Tr/31TrDG (trolejbusy)
- nove Solarisy a nove Iveca
- niektore novsie SORy (tusim 2213 az 2232 a 4241 az 4265)
diky, no mne slo hlavne o typy vozidiel, nie o linky - teda nové eliny - jednosmerné i obojsmerné- komplet všetky či len niektoré? Tbusy- všetky- krátke aj klbaky? SOR-ky klbove teda nové všetky.... Soalrisy a Iveco všetky? Viem že na linkach ktore ste tu vymenovali sa objavuju nove vozidla, no ide mi teraz hlavne zistiť, či sú to všetky nové, alebo niektoré z nových tam nie sú?

Pýtala sa ma to jedna postihnutá cestujúca a nevedel som jej na isto povedať, ako je to s tymi vozidlami, tak preto ...
Reply on: jancidubova #208880:
Väčšina spojov na linkách:

6, 23, 30, 33, 50, 63, 78, 80, 91, 92, 93, 95, 96, 123, 130, 191, 201, 202, 204, 210, 212, X13. Nie všetky spoje sú takto garantované, ale na tieto linky sa tie nové vozidlá vypravujú.
Reply on: jancidubova #208880:
+ vsetky nove trolejbusy
Reply on: jancidubova #208880:
vsetky nove plastove krabice od 4242 do 4265 2213-2237 ale ci to funguje to je otazne
Reply on: S499.1023 #208877:
Škoda že sa nepodarilo presadiť zubadlo; doprava zrýchliť, doľava spomaliť. To by bolo najergonomickejšie....?
zdravím,

ktoré dopravné prostriedky v Bratislave sú vybavené povelovými vysielačmi pre nevidiacich ľudí, ktoré slúžia na zistenie linky a smeru, ktorým linka ide? Sú nimi vybavené všetky nové vozidlá- eliny, tbusy aj busy? Pozeral som všeobecný popis nových vozidiel a tam som to nenašiel.

Díky 🙂
Reply on: S499.1023 #208876:
Vedúcim PÚDE pred Kremienkom bol istý Jozef P., známy aférou v CO kryte. E.G. mu robil hlavného majstra abol to vtedy jeden z mála osvietených ľudí v PÚDE. S K2G by sme získali vlastnú modernizáciu, namiesto predraženého PARS, to že by nemala iný dizajn vôbec nevadí, aspoň by odpadlo kopec problémov s kotasom.Technicky a ergonomicky bola K2G jednoznačne lepšie riešená, to viem osobne potvrdiť, nehovoriac o výhľade z vozidla v križovatke. Nesúhlasím, že T3G a T3M sú zmarené príležitosti, za málo peňazí sa dostalo maximum pridanej hodnoty. Látkové sedadlá považujem za krok späť z hygienického hľadiska, vývoj mi dáva za pravdu. Zo starej skrine sa viac získať nedá, nič z toho nie je pre cestujúceho podstatná zmena - nie je to ani čiastočne nízkopodlažné vozidlo. Čo sa týka uja 1/6, jeho čas sa kráti dosť rýchlo.
Reply on: Sommelier #208874:
S ohľadom na neskutočné problémy koncepčne nedoriešenej K3 v Brne môžeme byť radi, že sa v Bratislave nepresadili.
Reply on: šm11 #208872:
Mmch., na triezvom projekte T3P mám aj svoju zásluhu, keďže som Vlada presvedčil, aby to oproti pôvodným predstavám J.M. malo aspoň ručný radič (J.M. chcel zachovať pedále). Bohužiaľ sa mi nepodarilo presadiť aj kotúčové brzdy a klimatizáciu aspoň pre vodiča.
Reply on: šm11 #208872:
šm11: Teraz celkom nepamätám, kto bol vedúci PÚDE pred Kremienkom, ale ak to bol E.G., tak nie, na svedomí to mal niekto iný. Ak by sme mali dnes nejakých 25 ks K2G miesto K2S, čo by sme tým získali? Že by sme nemali ani ten nový dezén a handrené sedačky? Modernizácie typu T3M (akokoľvek sú to z pohľadu vodiča moje obľúbené vozidlá) a T3G sú z hľadiska cestujúceho zmarené príležitosti - totálne nezmenené T3. Výzbroj ich nezaujíma.
Ad neochota V.R. riešiť personálne záležitosti - áno, veď to som aj napísal, že snaha byť s každým zadobre je jeho najväčším handicapom.
Progresívne riešenia na novovznikajúcej zastávke Žilinská
Reply on: šm11 #208865:
A tie K3 by ešte teraz chodili na prehliadky aspoň do Brna alebo si rovno predstavuješ, že 8 rokov dozadu by sa našlo dosť zvyšných miliónov vtedajších korún na aspoň najnevyhnutnejšie úpravy údržbovej základne ?
Reply on: S499.1023 #208866:
Ak celý (ne)rozvoj dráhovej MHD závisí dvadsať rokov od jedného úradníka Poltretinu, je to dosť zvláštne a zlé. A však aj Poltretina má nadriadených, z čoho mi vyplýva, či ho DPB nepoužíva ako nový § popri všetcisúnaobede.
Reply on: S499.1023 #208866:
Dovolím si nesúhlasiť, len vďaka neschopnosti PUDE, hlavne vtedajšiemu vedúcemu sa mohlo stať, že K2G sa nedokončila načas a otvorila sa cesta pre PARS a K2S. T3P bol veľmi triezvo zadaný projekt, ale časová realizácia sa podobala na RVHP. Problém bol zase ten istý - vedúci PUDE. T3P boli nakoniec dokončené - prvé dve súpravy vďaka veľkému tlaku GR DPB. Odvolať neschopného vedúceho PUDE musel až nový GR, riaditeľ DED Rafaj sa k tomu nemal. KS série 7126-7134 veď tieto boli postavené ako komplet novostavby a aj sa kompletne schvaľovali. Takže postavili sa vozy s plánovanou životnosťou 25 rokov a čo podstatné priniesli pre cestujúceho?Podľa mňa nič, nakoľko v dobe vzniku boli koncepčne neskutočne zastarané. K3 mala aspoň nízkopodlažný stredný článok. Podľa mňa GR musí mať hlavne novú víziu, po 30 rokoch to asi nejde, ten človek je už vyhortý, nič nové neprinesie.
Reply on: jancidubova #208869:
Aj v mobiloch.
zdravim,

virtualna zastavkova tabuľa na imhd je dostupná len v PC prehliadačoch, či funguje aj v mobiloch?

ďakujem

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.