Svetelná križovatka pri Kauflande v Mlynskej doline dlhú životnosť nemala. Pozerám, že podľa rozhodnutia ostáva zapnutá skúšobne len medzi 7:00 až 21:00 a cez víkendy + sviatky bude vypnutá. ?
OUT OF TOPIC:
Čo poviete niekedy cez leto na výlet do centrály Solaris-u? Z BA je to cca 600 km - t.j. 8 hodín cesty. Viem kapánek je to veľmi dopredu ale pýtam sa len tak a zisťujem priebežný záujem. Melicharovi som už o tom písal, čakám teda na odpoveď.
Realizované to bolo zhotoviteľom stavby na základe reklamácie mestskej časti, ktorá bola opodstatnená. Celá radiála bola fušerina, celé mesiace nič nič a potom hŕŕŕ na rýchlo všetko zbúchané. Okrem iného sa na viacerých miestach prepadáva dlažba, nedržia obrubníky, zástavkové označiky sa nakláňajú a pod.
Bol som sa pozrieť na Mliekarenskej, 31Tr sa tam relatívne otočia, ale musia začať zatáčať na presnom mieste na začiatku otočky, a ľavou stranou prejsť trochu po tráve deliaceho ostrovčeka. Ak som to správne pochopil, cesta by aj bola v poriadku, ale trolejové vedenie je asi príliš blízko stĺpu na ostrovčeku, a teda trolejbusy si nemôžu dostatočne nadbiehať a využiť celú plochu otočky. Teda to je môj laický pohľad.
Dobrý den chcem sa spitať ma ZŤP preukaz so sprievodom a potreboval by som sa prepravíť s Vrakune do Petržalky s bicyklom na autobuse 78 a 98 zoberú ma tie autobusi a potrebujem na to aj neaky cestovný lístok na bicykel
Ok, beriem, už nikdy nekomentovať z idúceho vlaku z mobilu bez diakritiky, keď tvoj mobil vyžaduje 230% viacej času na písanie s ňou....nemám nič iné na práci, pravda... Späť k téme: Načo držať v skladových zásobách diely na skoro vyradené vozidlá, ktorých počet narátaš na dvoch rukách, pričom polovica je aj tak nepojazdná? Navyše tieto zásoby sú vo vozovni, kam tieto vozidlá nikdy nepáchli- Tak? ale hlavne že to zaberá miesta ako..... Však nema probléma.
nejdem do absurdna, ale nezabúdajme, že stále ma DPB X typov vozidiel, kde každé vozidlo vyžaduje iné diely. Držať ktorýkoľvek druh dielu v rôznom počte na sklade.... Citaro CNG hádam ešte rozbité sklo nemalo, je potrebné držať ale 5ks náhradných? asi nie.... Naopak, NB18 už je 125, bude toho 150... Tam je riziko naozaj pri tak veľkom množstve že nejaký voz v priebehu týždňa to sklo trafí, tam jedno-dve pochopím na sklade. Tedomov/C12 máme len zopár, no všetci s tým lietajú ako blázni, , C12 behajú bežne cez 85km/h, tam je zas riziko vysoké. Zas vozy, na ktoré sa oplatí držať, ale už iba to 1 sklo navyše. Ale také Iveco Daily či MB Sprinter, sotva sa vlečú, sú v minimálnom počte, a skoro ani nejazdia. Tu naozaj stačí JIT systém. Rovnako aj s ostatnými dielmi na autobusy/trolejbusy/električky. Sú plné sklady kktín, a naopak, diely, ktorých riziko poškodenia je extrémne vysoké nie sú. A o tom sa točí celá debata. A ktoré diely by si povedal že je vhodné držať? Poviem ti, že čokoľvek vymenuješ podľa logiky, polovica v skladoch nie je. A vymenuj zopár dielov, ktoré by si nikdy nedržal od novoty navyše v sklade? Tých sú plné hangáre na Juráku. Úprimne, donedávna istý nadrozmerný diel (2,5m x 3m x 40cm) z vozidiel, ktorých v premávke je 0! bolo v počte 3ks odložených na sklade. Prečo? Nik nevie. Bol to poškodzovaný diel? Za celú históriu sa ich na 85 vozoch vymenilo možno 5..... A boli do 2014 vo vozovni? Áno..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto