Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #206604:
Vsak ja sa nehadam. 😉 Len som doplnil, ze v starych 14Tr/15Tr to nieje ine.
Reply on: 7ross7 #206597:
ooo, sorry tak to som nevedel. A odkedy?
Reply on: Jezo #206600:
Clovek napise pravdu o trolejbusoch s bicyklom a hned ma minusko ?
Svetelná križovatka pri Kauflande v Mlynskej doline dlhú životnosť nemala. Pozerám, že podľa rozhodnutia ostáva zapnutá skúšobne len medzi 7:00 až 21:00 a cez víkendy + sviatky bude vypnutá. ?
OUT OF TOPIC:
Čo poviete niekedy cez leto na výlet do centrály Solaris-u? Z BA je to cca 600 km - t.j. 8 hodín cesty. Viem kapánek je to veľmi dopredu ale pýtam sa len tak a zisťujem priebežný záujem. Melicharovi som už o tom písal, čakám teda na odpoveď.
Reply on: Jezo #206600:
Nezabudni, že problémy môžu byť len v tých značky SOR.
Reply on: Petto #206598:
No ja by som doplnil ze nielen v novych. Teda okrem detskej BMX.
Reply on: Ámos #206596:
Nie, dovozne za bicykel sa neplati.
Reply on: 7ross7 #206597:
No len by som doplnil, ze v novych trolejbusoch je takmer nemozna.
Reply on: Ámos #206596:
„preprava bicyklov na linkách MHD je možná denne, preprava bicykla je bezplatná“

http://imhd.sk/ba/doc/sk/9089/Preprava-bicyklov-v-prostriedkoch-MHD.html
Reply on: Ferojancek #206595:
ano
Atreba aj neaký listok cvaknut ked pojdem s bicyklom mam ZŤP zo sprievodom
Reply on: Mischo1 #206593:
Verejna prezentacia resp. jedna z nich ma byt v aprili/maji v kulturaku na Molecke
Neviete niekto kedy bude zverejnená nejaká prezentácia alebo dokumentácia k modernizácií Karloveskej radiály???
Reply on: gejza #206591:
Realizované to bolo zhotoviteľom stavby na základe reklamácie mestskej časti, ktorá bola opodstatnená. Celá radiála bola fušerina, celé mesiace nič nič a potom hŕŕŕ na rýchlo všetko zbúchané. Okrem iného sa na viacerých miestach prepadáva dlažba, nedržia obrubníky, zástavkové označiky sa nakláňajú a pod.
Reply on: Michal111 #206586:
a nevieš náhodou kým to bolo realizované ? ... bola tam reklamácia voči dodávateľovi za nekvalitnú dodávku ?
Reply on: Ferojancek #206588:
Podla mna by to nemal byt problem. Vacsi by bol ak by si chcel ist trolejbusom na 201,202 kde sa tie bycikle moc nezmestia
Bol som sa pozrieť na Mliekarenskej, 31Tr sa tam relatívne otočia, ale musia začať zatáčať na presnom mieste na začiatku otočky, a ľavou stranou prejsť trochu po tráve deliaceho ostrovčeka. Ak som to správne pochopil, cesta by aj bola v poriadku, ale trolejové vedenie je asi príliš blízko stĺpu na ostrovčeku, a teda trolejbusy si nemôžu dostatočne nadbiehať a využiť celú plochu otočky. Teda to je môj laický pohľad.
Dobrý den chcem sa spitať ma ZŤP preukaz so sprievodom a potreboval by som sa prepravíť s Vrakune do Petržalky s bicyklom na autobuse 78 a 98 zoberú ma tie autobusi a potrebujem na to aj neaky cestovný lístok na bicykel
Reply on: S499.1023 #206561:
Ok, beriem, už nikdy nekomentovať z idúceho vlaku z mobilu bez diakritiky, keď tvoj mobil vyžaduje 230% viacej času na písanie s ňou....nemám nič iné na práci, pravda... Späť k téme: Načo držať v skladových zásobách diely na skoro vyradené vozidlá, ktorých počet narátaš na dvoch rukách, pričom polovica je aj tak nepojazdná? Navyše tieto zásoby sú vo vozovni, kam tieto vozidlá nikdy nepáchli- Tak? ale hlavne že to zaberá miesta ako..... Však nema probléma.
nejdem do absurdna, ale nezabúdajme, že stále ma DPB X typov vozidiel, kde každé vozidlo vyžaduje iné diely. Držať ktorýkoľvek druh dielu v rôznom počte na sklade.... Citaro CNG hádam ešte rozbité sklo nemalo, je potrebné držať ale 5ks náhradných? asi nie.... Naopak, NB18 už je 125, bude toho 150... Tam je riziko naozaj pri tak veľkom množstve že nejaký voz v priebehu týždňa to sklo trafí, tam jedno-dve pochopím na sklade. Tedomov/C12 máme len zopár, no všetci s tým lietajú ako blázni, , C12 behajú bežne cez 85km/h, tam je zas riziko vysoké. Zas vozy, na ktoré sa oplatí držať, ale už iba to 1 sklo navyše. Ale také Iveco Daily či MB Sprinter, sotva sa vlečú, sú v minimálnom počte, a skoro ani nejazdia. Tu naozaj stačí JIT systém. Rovnako aj s ostatnými dielmi na autobusy/trolejbusy/električky. Sú plné sklady kktín, a naopak, diely, ktorých riziko poškodenia je extrémne vysoké nie sú. A o tom sa točí celá debata. A ktoré diely by si povedal že je vhodné držať? Poviem ti, že čokoľvek vymenuješ podľa logiky, polovica v skladoch nie je. A vymenuj zopár dielov, ktoré by si nikdy nedržal od novoty navyše v sklade? Tých sú plné hangáre na Juráku. Úprimne, donedávna istý nadrozmerný diel (2,5m x 3m x 40cm) z vozidiel, ktorých v premávke je 0! bolo v počte 3ks odložených na sklade. Prečo? Nik nevie. Bol to poškodzovaný diel? Za celú históriu sa ich na 85 vozoch vymenilo možno 5..... A boli do 2014 vo vozovni? Áno.. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.