Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #206362:
alebo http://www.siemens.com/innovation/en/news/2013/e_inno_1308_2.htm
tam je dojazd 150km

preco by to nepreslo?
Dnes by sa podnik mohol uchadzat o fondy pre vymenu busov prave za take, ako jazdia vo Viedni pre linky 61 a 63. Mohol by si tak cez fondy poriesit 20 busov, kedze inak sa na nakup autobusov ziskat nedaju. Siemens deklaruje, ze system je schopny namontovat do akehokolvek autobusu akejkolvek dlzky.
Reply on: Ámos #206360:
Ja som tiez za baterie, ale dnes ti to neprejde
Reply on: Ámos #206360:
hej hej a do 5 rokov sa to rozpadne, nevadi ze sa busy nie, trofle sa urcite ano.
Reply on: Petto #206357:
Aj keby naco by to bolo dobre? Dnes trofle s bateriovym pohonom maju sice mensi dojazd, no pre podmienky Bratislavy a na co by sa vyuzival uplne staci.
Naco tankovat a palit naftu, ked moze voz dobijat z dratov...
Reply on: Petto #206357:
Ked uz nic ine, tak MOR porazi konkurenciu cenou (šak taky lowcost ani nemoze stat vela na vyrobu...) ?
Reply on: Petto #206357:
Dvojnásobný optimista v jednom príspevku. ?
Reply on: Ámos #206355:
Ak je pravda,ze Delfin ide prec v juni, tak mozno sa zada do podmienok noveho tendra na klbaky tbus s pomocnym pohonom aj daco ine ako to co sa da napchat do SkodoSORu.
Reply on: Ike #206351:
Akekolvek nasadenie 30trDG na linku mimo dratov je FAIL , take tu uz raz bolo a vieme ako to dopadlo.
Reply on: luky133 #206350:
tak dufam, ze miesto APU sa rozhodnu pre baterie.
Reply on: JamaVOku #206348:
skoda, ze sa to teda nevyuziva aj na bus v style:
priorita 1 elektricka
priorita 2 bus
pokracovanie cyklu
Reply on: MatejBA #206347:
Len ten smail si moc netrafil ? . "Parne duobusy" to maju uz zratane pravdepodobne , ale coskorovide von 6701 . V sucasnosti je 6703 setrena jedina 25tr na spicku
Reply on: S499.1023 #206333:
Marí sa mi, že boli vonku koľajnice aj pri rekonštrukcii nástupišť. Ale už som sa dočítal, že vyhýbky sa nemenili.?
Reply on: luky133 #206350:
Nasadiť 30TrDG na L41 sa neplánuje? Btw. opakujem, súčasná predĺžená L41 je riadny fail. Na trase SAV - Vozovňa Hroboňova do toho nikto nenastupuje. Naopak, hneď za tým ide relatívne plnšia L64, na ktorú ale L41 na Hroboňovej nečaká (lebo veď priamy spoj). Bolo by dobré urobiť tu poriadok.

A tie 25Tr vydržali 9 rokov? To rozhodne nebola dobrá kúpa. Hoci údržba asi tiež nie.
Reply on: 1adad1 #206346:
Postupne sa plánujú vyradiť a potom pôjdu zrejme do šrotu alebo sa ponúknu na odpredaj. Uvažovalo/uvažuje sa aj s nákupom ďalších trolejbusov a zrejme už aj s APU jednotkou aj pri kĺbových vozidlách. Na linke budú zatiaľ premávať 31Tr, niečo sa šepká, že od septembra by mala byť linka 33 prevádzkovaná výhradne cez 30TrDG avšak veľmi optimisticky to ja nevidím (už len počet potrebných vodičov). ?
Reply on: Ámos #206345:
Len elektricky. V smere do Race to vacsinou vyjde pekne, v smere do mesta sa obcas stane ze ked otvoris dvere v zastavke tak ti padne stoj a musis cakat cely cyklus, ale vacsinou to pusti len jeden smer kym vybavis zastavku.
Reply on: 1adad1 #206346:
Vyradit a nasadzovat TroloSory 🙂
Aj ja k tym GPS modulom.
Preferencia na Peknej ceste funguje len pre elektricky, alebo si zelenu dokaze navolit aj bus a teda L75?
Ahojte,

mám len otázku DPB má vybavené všetky vozy GPS modulom?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.