Preco? Aspon som zacal setrit na auto a ak nasadia 30TeRiGa na L33, tak to ani nove elektricky nezachrania a budem si spokojne gumokolovat po Bratislave
preco by to nepreslo?
Dnes by sa podnik mohol uchadzat o fondy pre vymenu busov prave za take, ako jazdia vo Viedni pre linky 61 a 63. Mohol by si tak cez fondy poriesit 20 busov, kedze inak sa na nakup autobusov ziskat nedaju. Siemens deklaruje, ze system je schopny namontovat do akehokolvek autobusu akejkolvek dlzky.
Aj keby naco by to bolo dobre? Dnes trofle s bateriovym pohonom maju sice mensi dojazd, no pre podmienky Bratislavy a na co by sa vyuzival uplne staci.
Naco tankovat a palit naftu, ked moze voz dobijat z dratov...
Ak je pravda,ze Delfin ide prec v juni, tak mozno sa zada do podmienok noveho tendra na klbaky tbus s pomocnym pohonom aj daco ine ako to co sa da napchat do SkodoSORu.
Len ten smail si moc netrafil ? . "Parne duobusy" to maju uz zratane pravdepodobne , ale coskorovide von 6701 . V sucasnosti je 6703 setrena jedina 25tr na spicku
Nasadiť 30TrDG na L41 sa neplánuje? Btw. opakujem, súčasná predĺžená L41 je riadny fail. Na trase SAV - Vozovňa Hroboňova do toho nikto nenastupuje. Naopak, hneď za tým ide relatívne plnšia L64, na ktorú ale L41 na Hroboňovej nečaká (lebo veď priamy spoj). Bolo by dobré urobiť tu poriadok.
A tie 25Tr vydržali 9 rokov? To rozhodne nebola dobrá kúpa. Hoci údržba asi tiež nie.
Postupne sa plánujú vyradiť a potom pôjdu zrejme do šrotu alebo sa ponúknu na odpredaj. Uvažovalo/uvažuje sa aj s nákupom ďalších trolejbusov a zrejme už aj s APU jednotkou aj pri kĺbových vozidlách. Na linke budú zatiaľ premávať 31Tr, niečo sa šepká, že od septembra by mala byť linka 33 prevádzkovaná výhradne cez 30TrDG avšak veľmi optimisticky to ja nevidím (už len počet potrebných vodičov). ?
Len elektricky. V smere do Race to vacsinou vyjde pekne, v smere do mesta sa obcas stane ze ked otvoris dvere v zastavke tak ti padne stoj a musis cakat cely cyklus, ale vacsinou to pusti len jeden smer kym vybavis zastavku.
Valec