Reply on: Petto #205980:
Už chodia JPP info že škodovka dala na DPB na vedomie, že ten naftový pohon aj v 30Tr je iba POMOCNÝ a teda nie je určený na to, aby sa opakovane každú hodinu štartoval a vypínal. Že je určený iba na mimoriadne situácie raz za čas. Ťažko povedať, či je to pravda, ale z tohto hľadiska by to nasedenie na 33ku bolo najlepšie správne, keďže tam sa okrem delenej zapína ten pomocný pohon iba dva krát za deň, a aj vtedy ide trolejbus prázdny = bez záťaže.
Btw keď uvážime, že 25Tr má maximálnu kapacitu 150 ľudí a tento zázrak 65, tak interval by potom mal byť ešte menej ako polovičný - teda 2.5 min ? To by bolo treba na 33ku 10 vozov, čo by bolo pri 15tich kusoch celkom reálna výprava.. Akurát by už nepremávali nikde inde ?
Mischo1