Už chodia JPP info že škodovka dala na DPB na vedomie, že ten naftový pohon aj v 30Tr je iba POMOCNÝ a teda nie je určený na to, aby sa opakovane každú hodinu štartoval a vypínal. Že je určený iba na mimoriadne situácie raz za čas.
Ťažko povedať, či je to pravda, ale z tohto hľadiska by to nasedenie na 33ku bolo najlepšie správne, keďže tam sa okrem delenej zapína ten pomocný pohon iba dva krát za deň, a aj vtedy ide trolejbus prázdny = bez záťaže.
Btw keď uvážime, že 25Tr má maximálnu kapacitu 150 ľudí a tento zázrak 65, tak interval by potom mal byť ešte menej ako polovičný - teda 2.5 min ? To by bolo treba na 33ku 10 vozov, čo by bolo pri 15tich kusoch celkom reálna výprava.. Akurát by už nepremávali nikde inde ?
Citujem z oficiálneho dokumentu HMB:
"Vzhľadom na to, že v mestskej hromadnej doprave v Bratislave je zavedený integrovaný systém električkovej, trolejbusovej a autobusovej dopravy s jednotným cestovným..." ?
Mam len info od znameho vela ludi im vyvolava na dispecing ze im nechodi spoj a potom nestihaju do prace alebo sa tlacia v dalsom trolejbuse. Takze vedia dobre o tomto probleme.
A ak aj budu 30trDG na 210+33. Zostava tympadom len 35ks solo vozov pre zabezpecenie vypravy 203,205,206,207,209,211 a to sa jedna celebrita dušovala ze obmeni cely vozopark tbusov. ? Zeby iskricka nadeje pre 25rocne 14trky ?
A tie 30TrDG su zo zabudovanymi sofermi naviac ? A vzkm sa zase znizia dakde inde. No WAU.´riesenie Aby bola ako tak zachovana prepravna kapacita museli by jazdit s 3 min, len tušák mi vravi ze budu 4 min.
Ale moc by som tomu tvrdeniu neveril, ze budu solo duobusy na 33. Radsej nech ich znicia na 210 a 41
DPB ma uz takychto staznosti viac na stole, nevedia to momentalne riesit. Mozme ocakavat v najblizsich tyzdnoch ze na 33/4 bude pravidelne jazdit autobus a tiez som sa dozvedel ze v septembri pride k uprave cestovneho poriadku tak aby bolo mozne nasadit vsetky poriadia s trolejbusmi apu takze asi budu jazdit 30tr.
Tak sa poďme zabaviť, Karlova Ves zverejnila stanovisko DPB k linke 33. Zrazu už nie je problém v PNkách a dovolenkách, ale zrazu v trolejbusoch a chýbajúcom vozidle na ťažký odťah. Vraj zabezpečujú nové a situáciu vyriešia až nové trolejbusy na pomocný pohon (nedajbože vážne chcú dať na linku 33 tie 30TrDG kam môže ísť "až" 60 ľudí? ? Alebo sa tento rok pripravuje súťaž na nové trolejbusy s pomocným pohonom? A maximálne úsilie v podaní DPB je asi byť ticho a tváriť sa, že sa nič nedeje keď píšu, že vynakladali maximálne úsilie posledné dva týždne. ?
"Problémy s výpravou trolejbusov na Dlhé Diely nastali z dôvodu závažných porúch starých trolejbusov s pomocným pohonom.
Tieto typy trolejbusov vypravujeme na Dlhé diely z toho dôvodu, že nie celá trasa má trakčné vedenie. DPB ich má len 6 kusov trolejbusov Tr25 s pomocným pohonom, z toho do výpravy pre Dlhé diely nasadzuje 4 kusy.
Zo všetkých 6 kusov týchto typov trolejbusov majú až 3 kusy závažné poškodenie náprav, ktorých opravy sú finančne a časovo náročné.
Ďalším problémom je, že vozidlo ťažkého odťahu, ktorým sme zabezpečovali odťah trolejbusov na linku č. 33, nie je v dispozícii (je v servise). Týmto vozidlom zabezpečujeme dotiahnutie trolejbusov na linku č. 33 v prípade poruchy trolejbusov Tr25 s pomocným pohonom.
V uplynulých dvoch týždňoch sme z týchto dôvodov neobslúžili niekoľko liniek, nie je však pravda, že vynechávajú až 2-3 spoje počas jednej hodiny.
DPB vyvíja maximálne úsilie, aby zabezpečil trolejbusovú premávku danej linky v plnom rozsahu.
Zabezpečujeme nové, náhradné vozidlo ťažkého odťahu, ktoré nám umožní zabezpečiť túto linku v plnom rozsahu.
V prípade, že nastane výpadok trolejbusu, obslužnosť na tejto trase je zabezpečená aj autobusovou dopravou.
DPB robí všetko preto, aby došlo k náprave tejto situácie. Vozidlový park trolejbusov je však zastaralý, situáciu vyriešia nové trolejbusy s pomocným pohonom."
este mam niekolko otazok pred mojim vyletom do Bratislavy.
1. Vie niekdo, ci sa budu v buducnosti menit majitelia Karosy 1628? Chcel by som si ju odfotit, ale to sa asi nebude dat prave teraz lebo 133/1 premava len rano a ja pridem do Bratislavy okolo o desiatej rano, a jedine Karosy si mozem vyfotit v vecernej spicke.
2. Vie niekto, co sa deje s 7733+7734 a 6267? Uz dost dlho neboli v premavke.
Najmenší problém, "kocky" (zámkovú dlažbu) vytrhať, piesok vyhádzať a vyasfaltovať - vznikol by zvršok typu Špitálska - a tá vydržala od reko kure.w.sky veľa. Pod tým sú VÚIS panely. Inak už keď sa tá reko robila, som hovoril kompetentným, že tam majú spraviť pojazďovateľný zvršok (vtedy som myslel ešte len na integrovanú zastávku Nový most. Ale vtedy bol proti aj Trabantík, aj istý riaditeľ divízie ED (dnes behom osudu na divízii AD), ktorý nechcel, aby mu liezli autobusy medzi električky.
Tá suma má ísť, aspoň podľa IFRS, do dohadov tak, ako vznikala a v okamihu uznania má ísť do hospodárskeho výsledku. Predsa nikto nebude prekopávať závierky za x rokov dozadu.
Jasné, že potenciál je. Aj potenciál narastania zápch na nábreží..A fakt, je ten, že už dnes sa sem tam nájdu vodiči busov, ktorí idú iniciatívne proti predpisom v prípade zápchy v rannej špičke od ch. sofera na trať.. Ale legenda hovorí, že minimálne jeden už za to už aj dostal od policajtov pokutu...
Ďakujem. Technologické riešenie trate nepoznám, iba sa pýtam. Myslím si, že potenciál by tu bol. Pokiaľ tu nemá byť otvorený zatrávnený zvršok tak by som riešil (aj v budúcnosti) vyhradený jazdný pruh. A-busových liniek je tu dosť.
to nemozes vediet. kedy bol uznany neviem, len viem ze je to suma dohromady za niekolko rokov strat, ktora sa nahromadila.
Uctovne by to tusim nemalo ist do minuleho roka, ak to magistrat aj uznal v 2014, ale rozdelit do hospodarskych vysledkov za jednotlive roky tak ako boli vytvorene. Ale toto je otazka na niekoho, kto vie ako sa uctuju akciovky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto