Reply on: Ike #205934:
Samozrejme suhlasim, rozhodne sa daju najst uspory inde ako v nevypravenych spojoch. Ale kedze hlavne mesto nedovoli upravit vzkm podla toho kolko si moze dovolit zaplatit a DPB by nemal donekonecna vytvarat stratu, tak sme v uzavretom kruhu, z ktoreho je uniku pre DPB len tym sposobom ze vypravi presne tolko spojov, aby pokrylo magistratom zaplatene vzkm. Zaplatene, nie objednane.100% vlastnikom DPB je hlavne mesto a to rozhodne o pouziti zisku. Ak si ho odpise z dlhu, budis, ale nerozhoduje o tom predstavenstvo ani riaditelstvo DPB, ale valne zhromazdenie.
Mike
A ráno po nahodení voza trenková teplota je síce výhoda oproti autobusu, ale už aj to sa stráca tým, že autobusy majú programovateľné bufíky. Takže vodiči si nastavia večer predtým že ráno o 3:30 sa zapne bufík, keď prídu na nástup tak hneď voz natočia na prvý krát a voz má takú teplotu že tiež najneskôr na výjazde už kúri (v kabíne).