Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mathre #205722:
to divadielko je kvoli busom regiojet. Treba si napravit renome.
Reply on: 810zssk #205711:
pracoval som niekolko rokov na vodnom stupni Cunovo, viem o com hovorim. Hlavne ludia s destinaciou Petrzalka jazdili a jadzia cez Vojku. Celkom logicky, kedze okrem zapchy na Ulici svornosti by si odstali dalsiu na Slovnaftskej a Pristavnom moste.
Ked si vezmem jazdu povedzme do Technopolu - Samorin cez Kyselicu 40km, cez Pristavny most 26km, takcasovy rozdiel v rannej spicke bude znacny. A aj bol znacny az do takej miery, ze kompa nestihala prevazat.

No a samozrejme verim ze mas za tych par rokov, co ti bolo zo zakona umoznene viest motorove vozidlo, najazdene desattisice kilometrov na ceste do Vojky.
http://www.transport.sk/spravy/cestna-doprava/7767-nsk-ako-prvy-na-slovensku-vybera-dopravcu-cez-medzinarodny-tender.html

Vzhľadom na to že je Arriva nadnárodný dopravca a má v Nitre veľmi dobré vzťahy tak je víťaz asi vopred jasný. Len neviem načo to divadielko.
Nove Sorky na L95, ze aky luxus... este aj cestujuci si pochvalovali ? Ale hlasenie zastavok pri rozjazde skoro ani nepocut ?
Reply on: david1 #205717:
Skús sa najprv pokúsiť pochopiť písaný text. Nápoveda: Nikto nechce presmerovávať EC cez Lévu ani cez Nagysurány.
Reply on: david1 #205717:
Ziadne presmerovanie EC cez Levice nikto neplanuje.
Reply on: david1 #205717:
Ten článok nekomentujem len jedine Kubáčka sa zastanem lebo nebyť neho tak dnes neviem koľko historických mašín máme.

Raz som bol na školení a jeden mi hovoril že jeho synovia pracujú tuším na min. fin. je to asi 3r./ bol už súčasný min/ už neviem presne o čom sme sa bavili len jeho veta bola že jeho synovia niečo navrhovali a min. fin. odpovedal " ..ale to ja tým politrúkom nemôžem /takto?/povedať.." no na 100% si to už nepamätám ale bolo to niečo v tomto duchu tak otázka je aké politické tlaky sú tam a väčšinou sú aspoň pre mňa proti zdravému rozumu. Ale možno som ja ten vadný.
Reply on: TTV01 #205695:
Kde to žije ?? /Kubáček/ Vraj luxusný interval BA-Wien. Veď to je úplne normálny štandartný interval. Ano je tam bonus v podobe duplicitného spojenia cez Petržalku. Tie vlaky OBB by však tak či tak chodili po hranicu. Teraz suplujú spojenie medzi nulovým prepojením na Gyor.

A riešeniu EC cez LV či Šurany to by malo aký význam? Hlavne EC sa určite nebude motať po spojkách. Je na ňom vymyslieť prípoje v Zámkoch, Štúrove aj pri časovom posune EC.

Minimálne SK strela mala už dávno zastavovať v Malackách, kedže nie je roky schopný posunúť posledný večerný os.vlak z Kútov za SK strelu...

Mal by tam ísť asi na školenie ako sa to robí či má robiť
Reply on: Technopol #205714:
Ja som reagoval najma na ten Samorin, pri DS som napisal ze za istych okolnosti to zmysel davat moze.
Reply on: 810zssk #205711:
Inak je to potom zaujímavé lebo ja mám presne opačné skúsenosti. Za tú hodinu čo si v zápche smer Lužná , si už v DS cez Gabčíkovo. Ja v piatok poobede idem do DS vždy cez Gabčíkovo a tých aút čo takto jazdí nie je rozhodne málo.
Reply on: Valec #205698:
To sú priame vozne Moskva - Viedeň a Kyjev - Viedeň.
Reply on: Mike #205706:
Jasne, to chapem, ale ist tade zo Samorina je totalne "ujete". Jasne ze su obce z ktorych to zmysel ma.
Reply on: Ámos #205709:
Keby som po ceste cez Vojku nemal najazdene take kilometre ake mam, tak by som sa unuval reagovat. Ale typicky ty zas trepe blbosti o niecom o com nevie nic, ty prst na mape.
Reply on: TomJ #205707:
Samozrejme nie. Ten citat pochadza z vyroku o pripoji od Zvolena na Madarsko, len to niekto zasa raz zle odcitoval.
Reply on: 810zssk #205702:
jasne, proste od stola s prstom na mape si usudil, aka je to blbost a ludia co tu cestu dennodenne absolvuju su totalny idioti, lebo si to urcite nepreratali. proste typicky ty.
Reply on: TomJ #205707:
Ja som to pochopil tak jediná logická a racionálna je situácia taká akú máme teraz a smer Rajka -Gyor určite nebude.
Reply on: TTV01 #205695:
Neviem, či som to z toho článku pochopil správne, ale oni uvažujú nad tým presmerovať EC z Budapešti cez Čatu do Levíc a odtiaľ do BA? Alebo spraviť zachádzku cez Šurany? V oboch prípadoch by sa totiž musela presúvať lokomotíva na druhý koniec súpravy, čím by sa dosť predĺžila cesta z BA do Budapešti.
Reply on: 810zssk #205702:
Značná časť z okresu DS tak chodila do rozšírenia I/63. Lebo cez Gabčíkovo a Rusovce si sa pri ceste do Ba dostal prvý krát do zápchy až na moste cez Dunaj. Pri ceste cez Šamorín si stál už niekde v Dunajskej Lužnej..Pri ceste na Most pri Ba si stál od Mostu pri Ba..
Reply on: 810zssk #205704:
To je jasné, moja otázka je ak bude aj 2 etapa Petržalky tak sa mi zdá blbosť tam robiť obratisko keď máme obojsmerné električky spravil by som tam rovnaké ako teraz spravia a vtedy je otázka či 30 obojsmerných bude stačiť na linku z dola Petržálky keď má nap L6+9 cca 28-29 dennú potrebu,

Alebo jednoduchšie asi položená otázka, keď sa bude kupovať ďalších 12+48 nových či treba aj obojsmernné alebo len jednosmerné. Otázka je či bude treba len dlhé / a ako som videl vo videách tak je to trend vo svete/ alebo kúpia aj krátke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.