Na ceste do Vojky desatisice nie, ale len odkedy mam vlastne auto (t.j. od septembra 2014) som najazdil cca 22 tisic, cize odkedy mam vodicak tak som daleko nad 100 tisicmi, ak nie 200 tisicmi. To len na margo tvojho predpokladu ze mam najazdene malo.
no ak to nebude typicky slovensky medzinarodny tender vhodny pre jedineho uchadzaca a stylom dnes tender, o tyzden podpis zmluvy, o dva zacinate jazdit, tak vyhrat moze hocikto.
Zohnat 500 busov ak bude mat spolocnost aspon 12 mesiacov na start, fakt nie je problem.
o tom, ze tender sa pripravoval skor vazne nepochybujem. ale divadielko a vydane tlacove spravy su kvoli Jancurovi. Kedze nikto nepochybuje, ze nevydanie suhlasneho stanoviska bolo jednoznacne v prospech "spravnej" autobusovej spolocnosti.
Inak dnes som sa zastavil po ceste s autom si nakúpiť ako je Saratov a parkoval som na zadnom parkovisku. A až pri vychádzaní na hlavnú cestu som si všimol, že ten priechod riadený semaformi tam dosť nešťastne nainštalovali. Pri tom vychádzaní z parkoviska je dosť ťažko vidieť na semafory takže vodič takmer nevidí či mu svieti zelená/červená a zároveň musí z opačnej strany sledovať či nejdú autá. Zároveň pravý semafor zakrýva stĺp verejného osvetlenia... Divím sa, že na toto nikto neupozornil. Verím tomu, že prvá nehoda tu nenechá na seba čakať dlho. Pritom by úplne stačilo inštalovať semafor aj zo strany parkoviska... ?
pracoval som niekolko rokov na vodnom stupni Cunovo, viem o com hovorim. Hlavne ludia s destinaciou Petrzalka jazdili a jadzia cez Vojku. Celkom logicky, kedze okrem zapchy na Ulici svornosti by si odstali dalsiu na Slovnaftskej a Pristavnom moste.
Ked si vezmem jazdu povedzme do Technopolu - Samorin cez Kyselicu 40km, cez Pristavny most 26km, takcasovy rozdiel v rannej spicke bude znacny. A aj bol znacny az do takej miery, ze kompa nestihala prevazat.
No a samozrejme verim ze mas za tych par rokov, co ti bolo zo zakona umoznene viest motorove vozidlo, najazdene desattisice kilometrov na ceste do Vojky.
Ten článok nekomentujem len jedine Kubáčka sa zastanem lebo nebyť neho tak dnes neviem koľko historických mašín máme.
Raz som bol na školení a jeden mi hovoril že jeho synovia pracujú tuším na min. fin. je to asi 3r./ bol už súčasný min/ už neviem presne o čom sme sa bavili len jeho veta bola že jeho synovia niečo navrhovali a min. fin. odpovedal " ..ale to ja tým politrúkom nemôžem /takto?/povedať.." no na 100% si to už nepamätám ale bolo to niečo v tomto duchu tak otázka je aké politické tlaky sú tam a väčšinou sú aspoň pre mňa proti zdravému rozumu. Ale možno som ja ten vadný.
Kde to žije ?? /Kubáček/ Vraj luxusný interval BA-Wien. Veď to je úplne normálny štandartný interval. Ano je tam bonus v podobe duplicitného spojenia cez Petržalku. Tie vlaky OBB by však tak či tak chodili po hranicu. Teraz suplujú spojenie medzi nulovým prepojením na Gyor.
A riešeniu EC cez LV či Šurany to by malo aký význam? Hlavne EC sa určite nebude motať po spojkách. Je na ňom vymyslieť prípoje v Zámkoch, Štúrove aj pri časovom posune EC.
Minimálne SK strela mala už dávno zastavovať v Malackách, kedže nie je roky schopný posunúť posledný večerný os.vlak z Kútov za SK strelu...
Mal by tam ísť asi na školenie ako sa to robí či má robiť
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos