Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #205358:
No, už môj názor dostatočne prezentoval Mike, ja len dodám, že s tým Brnom má naozaj pravdu, a tvoja výnimka nepotvrdzuje pravidlo, ja by som zase na oplátku mohol dať ruku do ohňa za moje mnohonásobné vozenie sa nočnými Karoskami. A keď už sme načreli aj tú Prahu a chcel si príklady - tak aj tam to takto funguje, i keď to samozrejme (hlavne na krátkych linkách) znamená aj nizkopodlazne vozy (z dôvodu "nedostatku" starých rachotín 😃 ). Neviem teda ale, ako je to na nočákoch nevypravovaných DPP
chcem poďakovať šoférovi linky č. 3, vozidlo 7119 (dňa 31.1.2015, odchod 12:13 zo zastávky Mariánska) za informovanie cestujúcich o pokazenej výhybke a zmene trasy linky ?
Reply on: Ámos #205338:
A nebolo to náhodou tak, že výberové konania sa majú robiť iba na riaditeľov mestských podnikov? Pričom sa jej nezastávam, lebo neviem či je ona práve tým najvhodnejším kandidátom, ale neprekvapuje ma že tam nakoniec skončila ona. Snáď bude lepšia ako zámočník, latka je nastavená hodne hlboko, dúfam že sa už nebude opakovať scenár s vyťahovaním šuflíkových 20ročných projektov bez zásadného prepracovania a zohľadnenia zásad ktoré ešte odhľasovalo bývalé vedenie mesta.
Reply on: 810zssk #205369:
Áno, ale majú systém ako u nás. Teda sú tam celodenné poradia denných linek, ktoré večer spravia posledné kolo na nočáku. A potom sú špeciálne "nočákove vozy", ktoré večer spravia najprv kolo - dve na dennej linke (niekedy iba jednu jazdu - začínajú spravidla neskôr ako v Ba) a potom robia nočák celú noc.
Plus u nich keďže noc pred volným dňom je viac odchodov a aj dlhšie zachádzy do obcí tak je tam väčšia výprava - to sú spravidla vozy ktoré robia iba nočák (keďže prvý odchod majú nočáky okolo 22:20 a ráno voľné dni premávajú do 6:30 tak im aj vyjde normálna služba čo do hodín..).
Reply on: Mike #205367:
Nie su vsetky nocaky prejazdmi z nejakej dennej linky? 🙂
Reply on: Sommelier #205365:
Lenze problem sa tyka lokalit, nie konkretne nocnych liniek.

To uz vacsiu logiku by malo urcit vozy co jazdia na DH a posielat tam dookola len tie, nech sa neznici viac "nez treba". S tym ze aj nocak moze byt klbak, tam je to z pohladu nakladov cca to iste.
Reply on: 810zssk #205366:
To asi bol prejazd z dennej linky, ako je aj u nás 🙂
Reply on: Mike #205361:
Na milion percent som isiel minuly rok v Brne niecim nizkopodlaznym na nocaku, dam za to ruku do ohna.
Reply on: 810zssk #205359:
Njn, kedže mám vážnu pochybnosť o tom, ze by mesto a podnik v blízkej budúcnosti investovali do neustáleho odstraňovania tagov na nulu, či spoločne s MČ a políciou pracovali na výchovných a trestno-právnych aktivitách, tak sa obávam, že posun v nočákoch práve pre zvýšené koncentrácie nastane až spolu s nástupom prednými dverami a kontrolou tarifného vybavenia u vodiča.. Smutné, ale je to tak, no verím, že pozitíva presiahnu tú niekoľko minútovú stratu..
Reply on: Mike #205361:
Hej Praha vypravuje sóla kvôli vandalom a bezpečnosti cestujúcich. Ináč cez víkend bolo takto vedených veľa liniek aj cez deň. Kompenzoval to však 7,5 min.int. Na napr.L3 to však kapacitne nepostačovalo.
Reply on: Max #205362:
Ved do toho staci jemne tresnut holym laktom / budis "kvalita"
Reply on: 810zssk #205360:
Vcera som si vsimol poskodenie interieru na 6807 - prerazena bocnica - umakart.
Reply on: 810zssk #205358:
Neviem či nie z toho dôvodu chodia v Prahe na nočákoch iba sólo električky,.. (lebo kapacitne by sa hodili dupláky) Každopádne Brno - až do 1.1 2015 mali na nočákoch výlučne karosy radu 900 (a občas 700), až teraz od 1.1.2015 tam išlo pár kĺb citelisov rok výroby 2008 a 2009. A v Poznani tiež išli na nočákoch vozy ktoré už cez deň bolo vidno maximálne na delených (teda staršie..).
Reply on: Mike #205353:
Ja len poukazujem ze ked sa tie vozy nicia aj cez den, aky zmysel ma ze v noci budu vo vozovni. Dalsia vec je ze cez den sa ta 14Tr vo vyprave strati, ide raz za cas. V noci to je kazdy spoj na danych linkach.

Stare vozy by mali jazdit nizkovykonove sluzby jazdiace len v silnych casoch, napr. kratke delenky.
Reply on: Mike #205355:
To neni o koncentracii mladych, ale skor urcitych socialnych skupin, preto vrakunske linky znu take uspechy.
Reply on: Rubber38 #205352:
Budem velmi rad ak tu poslednu vetu nejak podlozis prikladmi. Dakujem.
k tým dvom Tr14 .. predtým mala hrobonka myslím 18 pojazdných kratkých vozov takže tak ako Mike nižšie píse niečo tam zostat muselo a zostali (podla mna ) jedny s najlepších 6311 a 6315 a tie vozy niesu len na nocaku ale cez den na 211 a potom ešte na 203 keby islo len o to že nech sa na nočaku neničia dalsie vozy tak by tam ostali 6267 a 6305 ktoré mali interier službou na nočaku už pekne "poznačený" a len tak pre zaujímavost 4241 je od prveho dna pridelená na 91/2+N80/2 ....
Reply on: Rubber38 #205352:
A tými nižšími nárokmi nebodaj obhájime aj vylúčenie určitých ľudí z prepravy vďaka schodom keď máme k dispozícii dostatok vozidiel, lebo doteraz to bolo tak ? Vo svete jazdia aj úplne nové vozy nočáky a tiež to nikomu nevadí. A verím tomu, že náklady spojené s vandalizmom a spol budú na nových či starých vozidlách +/- rovnaké. A kamerový systém na nových by mal byť dosť nápomocný k ich znižovaniu.
Reply on: Valec #205354:
Teda všade tam, kde je zvýšená koncentrácia mladých.. dôchodcovia a ani ľudia v strednom veku také nerobia...
Reply on: Dadino #205348:
Problémom ale je, že takáto situácia sa vyskytuje rovnako na Dolných Honoch, ako v Dúbravke, Petržalke, Rači, centre... takže nové vozidlá by sa vlastne kupovať ani nemali.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.