Reply on: 810zssk #205369:
Áno, ale majú systém ako u nás. Teda sú tam celodenné poradia denných linek, ktoré večer spravia posledné kolo na nočáku. A potom sú špeciálne "nočákove vozy", ktoré večer spravia najprv kolo - dve na dennej linke (niekedy iba jednu jazdu - začínajú spravidla neskôr ako v Ba) a potom robia nočák celú noc. Plus u nich keďže noc pred volným dňom je viac odchodov a aj dlhšie zachádzy do obcí tak je tam väčšia výprava - to sú spravidla vozy ktoré robia iba nočák (keďže prvý odchod majú nočáky okolo 22:20 a ráno voľné dni premávajú do 6:30 tak im aj vyjde normálna služba čo do hodín..).
Rubber38
Plus ten faktor zvýšeného rizika vandalizmu tu jednoducho je, isté percento ľudí pod vplyvom má vždy sklony k robeniu neplechy (a v nočákoch sa vozí oveľa viac takých ľudí, ako v denných spojoch), pričom sa nebavime len o 12 ročných fixkároch, ale o lomcovaní vybavením, grcaní, okopávaní atď. Preto aj v mnohých dobre vedených DP vo svete jazdia nočáky samé staršie šerble, a nikomu to nevadí