Reply on: fanatikmhd #204909:
No, stále cp neriesi vsetky problemy. V Bratislave je aspon 5 "integrovaných" zastávok, kde je mozne prestupit z autobusu na mhd. A predsa nebudem davat vsetky kombinacie zaradom.Na vyhladavaci imhd.sk mi vadi:
-neobsahuje regionálne autobusy "Slovak Lines" (je rychlejsie ist na Mladej Garde na prve co pride, ked idem na zastavku Ondrejovova(na Prievozskej prestupim))
-pekne by bolo, keby ukazal spojenie na mape/ sam podla suradnic nasiel najblizsie zastavky
Len rozmyslam nad tym, ci je planovac cesty imhd vobec vo vseobecnosti rozumnym riesenim. Chcelo by to nieco komplexnejsie. V Rakusku to maju vyriesene stylom jeden vyhladavac/jedna spolocnost (OBB vlasti MHD vo vsetkych mestach a vsetky regionalne autobusy a preto vie integrovat dopravu radovo efektivnejsie)
Žáržo
Predpokladám, že obmedzením L21 do starej DNV sa časť cestujúcich presunie na L20+električka/83+84 takže 20 bude premávať ešte o niečo plnšia ako doteraz 20+120.
V rannej špičke budú k Tescu Lamač zachádzať 4 spoje oproti súčasným 10 čo je však úplne postačujúce.
V sedle budú z Tesca premávať však už len 3 spoje oproti súčasným 4, ktoré premávajú už aj tak dosť plné.
Poobede bude premávať 6 spojov namiesto súčasných 8.
Mohlo prísť aspoň k zreálneniu jazdnej doby.
Inak linka 123 bude mať jazdnú dobu 27 min. a prestávky 33 min. mohla aspoň zachádzať k Hornbachu a Merkury Market na Boroch https://goo.gl/maps/VEvnV
Inak nikde som nevidel info o tom, že by sa rušila kyvadlová doprava k Bory Mall viete o tom niekto niečo?