Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #203826:
tak to mam fakt stastie, lebo za posledne 4 mesiace sa mi nestalo, ze by mi voz nedosiel.
Reply on: luky133 #203847:
a to si tam kde nasiel?
Silne vyjadrenia po par hodinach od zvolenia. Ak je to pravda, tento pan ma u mna hned obrovske minus. este netusi co sa deje a uz chce dosadzovat svojich ludi?
Nuz zvyk je zelezna kosela, spravanie SDKU len tak nevymazes...
Reply on: 810zssk #203828:
ano, ale keby ti po neviem kolkikrat prisiel do kanclu pan Slavik, tak by si si jedneho krasneho dna povedal DOST!
Spolupraca s obcanmi ANO, prezentovanie ANO, ale spolurozhodovanie po overeni odbornosti. Tak ako napriklad Lepsia doprava. Ti by mali napriklad byt automaticky pozyvani uz pri kreovani ideovych navrhov dopravnych projektov. Zelena hliadka v oblasti odpadove hospodarstva a cistoty mesta, atd...

Naopak panovi Slavikovi treba vysvetlit, ze aj ked si da nazov Zdruzenie domovych samosprav (aby vytvoril dojem, ze zastupuje vela ludi), tak zastupuje 3 ludi z domu Rovniankova 14 a tak sa na jeho hlas bude prihliadat rovnako ako na hlas ktorehokolvek jednotlivca a teda demokraticky a proporcne. A ked na jeho pripomienku vlaku v Petrzalke pride 30 pripomienok za elektricku, tak matematika nepusti.
Podľa info zverejnenej na FB od Nesrovnalového štábu sa nebudú čistky týkať len na poste generálneho riaditeľa, ale vraj chce vymeniť celé vedenie DPB.
Reply on: Petto #203831:
vieš čo ja to považujem často za plus, lebo často to pomôže tým slabším kandidátom či stranám, lebo sa ľudia nabudia, že ja nechcem napr. v tomto prípade ani geriatrika Milana ani Borata, tak to nakoniec nahnalo viac hlasov Nesrovnalovi, a takto to bolo častejšie, že prieskumy hlásili lepšie výsledky HZDS alebo SMERu a vo voľbách priamo nakoniec mnohé percentá ukrojili iné strany ... tiež treba brať na potaz to že sú to "reprezentatívne" vzorky zväčša o sile 1000ľudí ktoré sa na danú otázku vyjadria
Reply on: jokl #203840:
No, skôr sa ten zákon zmení a VUCky túto právomoc nedostanú níkdy. Ja si napríklad vôbec neviem prestaviť GVD s toľkými poznámkami, ako je v jednom CP SADky.

Každopádne, nič mestu nebráni, aby si u nejakého železničného dopravcu objednala výkony v železničnej doprave, ten si na základe toho podá objednávku na trasy vlakov a zostaví CP. Jediným problémom je, či mesto bude mať tých cca 6-7 € / vlkm.
Vectrony na Regiojet pre Bratislavu - Košice prichádzajú už do Čiech.... http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2911 >>>>> video >>>>> https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2bjkcjAiWyA
A zachvilu zacne cirkus osocovania sa, prečo sa nestihne termín električky do Petržalky a kto je zato zodpovedny 🙂
Reply on: Mike #203835:
Ten posledny odstavec je najdolezitejsi. Lebo je pekne ze Belfi mal dobre hospodarske vysledky, ale co z toho, ak ich dosiahol vdaka tomu ze ciastocne nerealizoval cinnost na ktoru je ta firma vlastne zriadena (a aj tak si ju fakturoval)?
Reply on: Valec #203838:
..no,ale pokial som čítal tak právomoci hoci si len zostavovať sami grafikon a všetky os.vlaky,tak právomoci pre VUCky budú mať až v roku 2016! všetko je zatial v rukách ŽSR,želez.spol.SK a ministerstva dopravy .....
Reply on: Mike #203835:
"a tie km sa presunuli inde, kde boli potrebné"
Napríklad na linku 27, 82, 90... ?
Reply on: jokl #203814:
Dostať sa tam problém nebude... akurát, že nebude za čo.
Reply on: Petto #203808:
Čo si predstavuješ pod pojmom "robi metro vo Viedni"?
Reply on: Martin Fundárek #203801:
Zato z Farského sa možno bude dať ísť priamym vlakom až do Pezinka (pričom viacerí by tú cestu mali absolvovať).
Reply on: Ámos #203817:
Za Záhradníka sa od 90tych rokov najviac navýšil objem vozokm, teda výkony MHD. Áno, on to všetko navýšenie orientoval na Dlhé diely a Karlovku všeobecne. Ale potom sa z toho objemu už moc nešlo dolu a skôr sa spravila efektivizácia že Dlhodielske VIP linky sa zrušili a tie km sa presunuli inde, kde boli potrebné.
A na rozdiel od týchto dosahovateľov kladných hospodráskych výsledkov za Záhradníka aj mal tie vozokm kto reálne odjazdiť lebo v porovnaní s obdobím predtým a potom stabilizoval stavy vodičov...
Reply on: MatejBA #203825:
Zasa nie tak úplne celkom ako sliepka k zrnu. Áno, bol tam veľký lobbing mesta aby mohlo ísť taký veľký objem € fondov na spotrebný tovar (vozy), ktorý vydrží možno 30 rokov a tbusy možno posledný kus tých delfínových 25. A samozrejme jaspers to musel odobriť. Ale chodil aj sám delfín za Počiatkom osobne lobbovať aby sa to dalo a aby to mohol obstarávať priamo DPB.
A tiež teda že tam bol predtým J&T politicko - finančný tlak aby sa tie € fondy odobrali z filiálky a tunelu (SDKÚ projekty) a dali sa na vozidlá - teda konkrétne na sory (JaT firma si zarobí 30 a 31 Trkami, prepojenie na smer a škodovka bol tiež zjavne záujem nejakej skupiny...).

Takže možno je to iba konšpiračná teória a možno sčasti pravda že kto v skutočnosti ťahá nitky všade...
Reply on: Martin Fundárek #203801:
špeciálne na toto som sa pýtal Nesrovnala vrámci jednej s predvolebných online diskusií a povedal že električka do Petržalky je dobrý projekt a určite v ňom treba pokračovať 2. etapou (ale samozrejme potom nezabudol dopísať litánie na 5 riadkov ako všetky problémy vyrieši mestský vlak..)
-akurát jeho predstava vlaku je na Petržalskej strane krížom cez býv. Artmediua podjazd alebo nadjazd ponad Einsteinovu a napojiť na súčasnú žel. trať smer ŽST Petržalka.
Problém asi bude ten, že sa toho chytí ZMRD a rôzni slávici na ulici a začnú si presadzovať nadvlak pri chorvátskom ramene v plytkom tunely...
Reply on: MatejBA #203827:
to su tie nase spolahlive slovenske prieskumy asi ako predpovede pocasia od jedneho uja

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.