Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #204789:
Na 99% si tipnem Deltes s.r.o. a ing. Karol Kolada ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Ike #204781:
Len tazko si predstavit reorganizaciu kde by neexistovala linka napr. v trase 201ky. Ja suhlasim (ba priam preferujem) aby nove trolejbusove linky boli zaradovane do radu 20-199, dokonca aj vyrazne upravene linky by v nom mohli byt. Ale linky ktorym sa trasa nemeni (resp. meni len minimalne, napr. keby doslo k prehodeniu konecnej z NOU na NUSCH) sa nemaju co precislovavat.
Reply on: trolejbus6207 #204789:
nakreslil, krucinál, už je zo mňa dyslektik ?
Reply on: S499.1023 #204782:
keď sa chce, všetko sa dá, ale vždy je ľahšie zaujať postoj "tosaneda"

čo sa týka tej Mliekárenskej, chcelo by to fakt vidieť, ako sa točí či už 31Tr alebo NB18, na druhej strane si neodpustím poznámku - aký amatér robil projekt toho obratiska, keď ho naskreslil tak debilne, že tam majú kĺbové vozy také problémy?
Reply on: Mike #204785:
Tam je to ale dlhoročná tradícia - Kutná Bystrica je relatívne nová prevádzka a zadrôtovanie Sásovej bolo už dávno naplánované - len sa to ukázalo byť "príliš zložité" - presne ako v Bratislave.
Inak tá Budapešť ma fasSnuje obzvlášť - v rovinatej Pešti sa preháňajú trolibuszy, v kopcovitom Budíne sa plazia dýchavičné Kádáre.
Reply on: S499.1023 #204786:
Ak si myslíš, že budem reagovať na príspevok s hádavým podtónom, tak ti zaželám len pekný deň ? Posolstvo môjho príspevku je jasné, takže tento OT nemienim začať.
Reply on: Ike #204760:
No naschvál, čo znamená niekoľkomesačné státie vozidla v poveternostných podmienkach? Podľa mňa to totiž neznamená nič.
Reply on: S499.1023 #204784:
? ?

Tak podobne aj Ostrava, Budapešť.. -zatrolejovaná je ibá malá, špecifická časť mesta.
Reply on: Solider #204747:
Tak minimálne spoluvinníkom je Ing. Ohorok, posadnutý trolejovaním každej ritnej diery, hlavne aby to šlo s čo najmenej papierovaním.
BA sa o chvíľ dostane do stavu Kutnej Bystrice - na jednom konci mesta zatrolejovaná každá druhá ulica, na druhom po Fahrdrahte ani stopy.
Reply on: TomJ #204730:
204, 205 - nie je nutné, aby boli v obratisku dva vozy na jednej linke súčasne ale zmestiť by sa to tam zmestilo, stačilo by ťahať s vozom na nástupište. A problém ružinovského cintorína vo Vrakuni vyriešia dvoje táčky asfaltu.
Reply on: trolejbus6207 #204729:
Pri Vojenskej sa stávalo vo dvoch radoch a zmestili sa tam aj tri linky v pohode.
31Tr asi nebude mať horší rejd ako Sanos alebo 15Tr, ale určite bude viac vybočovať (je o 3/4 metra dlhšia a o 5 cm širšia).







Reply on: 810zssk #204778:
Ak by však došlo ku komplexnej reorganizácii trolejbusovej dopravy, bolo by vhodné prečíslovanie a začlenenie do autobusového radu uskutočniť.

Ak neostane kameň na kameni, tak potom nemá veľmi zmysel ponechávať "staré čísla" v mysliach ľudí a navyše, ľudia budú prvé dni dezorientovaní tak či tak. Ale samoúčelne je to hlúposť.
Reply on: 810zssk #204778:
tak potom to je vyriesene.
Reply on: roman2 #204776:
Nech to ma aj cislo 762, nie je to jedno?
Reply on: Ámos #204775:
Kvoli IDS nic precislovat netreba.
Reply on: Salomon #204773:
Uved jednu vyhodu samostatneho radu pre cestujuceho ktory nie je sotous. Ak najdes co i len jeden dost dobry dovod, potom uznam ze to nie je sotousovina.
Riešite tu strašné voloviny 😛 jediné čo by nebolo odveci je zreformovať autobusové linky,lebo zase tu pribúdajú nezmyselné linky,ako napríklad L123!!!U trolejbusov a električiek je mi srdečne jedno aký majú číselný rad 😉
Reply on: Salomon #204771:
no riadna bbost.
1. neprecislovavat vobec!

2. ak sa bude musiet kvoli IDS, precislovat v sulade so sucasnymi pravidlami. A je mi uuuuplne jedno ze Kosice maju vlastnu radu pre trofle. Je to cista sotousovina a pre cestujuceho nepodstatne. Pre neho je dolezite, ze sa mu nezmeni cislo linky na ktoru je zvyknuty. Preco by sa vsetky linky v rade 20-33 mali teraz precislovat? A teda plati bod 1. a ak sa musi, dat troflom cisla, ktore su volne a ak sa trochu da v sulade s oblastnym cislovanim.
Reply on: Ike #204768:
Samozrejme ze prostriedky mesta radovo v milionoch € minat na ludi, ktorych mesto nema nic iba naklady je blbost. A je mi jedno ci je o politicky korektne alebo nie. Nazyvaje veci spravnym menom a ked sa tento stat rozhodo prerozdelovat peniaze takym spobom, ze 8% obyvatelstva, dostane prerozdelenim nejakych 2,5% zdrojov, tak sa tomu mesto musi prisposobit.

Obyvatelia mlynov maju luxusnu dopravu s porovnanim s tym, a co su zvyknuty doma.
Este mono zrusit L39 a pravit dva vytahy, jeden k elektrickam pri botanickej zahrade a druhy na Patronku. Ak moze byt 25tisic dlhodielcanov, obyvatelov s trvalym pobytom, zvazanych k elektricke, tak to moze denne absolvovat aj 25tis. studentov.
Reply on: 810zssk #204772:
Sotousoviny vymýšľajú aj ty nižšie pod mojím prispevkom. Neviem koľko ľudí tu na fóre je rodených Bratislavčanov ale aj také Košice majú t-busy oddelené, samozrejme tiež v A-busovej rade ale sú oddelené. Nechcem sa nikoho dotknúť ale čokoľvek tu raz za čas niečo niekto povie/navrhne, už ho kameňujete a nazýva te to "sotousivina" Osobne nemám nič proti tomu aby boli v A-busovej rade ale nech je to rozumne, systematicky zoradené a nie rozhadzané.
Mne je jedno, že to ma palice a príde 22 = (202) alebo pantograf 41 = (1)
Západné mestá majú tiež krásne oddelené číselné rady.Skôr zblbnete ľudí vy ako ja. Ešte raz nič v zlom.?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.