fajn, tak sa nebavme o nemocnici, ale napríklad o hypotetickej situácii, keď niekto kúpi fabriku na poľnohospodárske stroje, zmení výrobný program na autobusy, cez politický a finančný vplyv vnúti tieto produkty za premrštenú cenu konkrétnemu mestu. Uvedené produkty sú nekvalitné, vysoko poruchové a náročné na údržbu. Mesto ich prevádzkuje na linkách verejnej dopravy, vozidlám (napríklad) praskajú rámy, až raz sa stane tragická nehoda, pri ktorej zomrie viacero nevinných cestujúcich ... otázky sú analogické ako pri mojom predchádzajúcom hypotetickom príklade ....
... áno, rozhodne s Tebou súhlasím, trest smrti je definitívny a neodvolateľný .... avšak ak niekto spôsobí svojim konaním úmyselne smrť nevinnému, tak nevidím dôvod, prečo by sa nad ním mala spoločnosť zľutovať ... a ak to zoberiem čisto ekonomicky, tak náklady na povraz či náboj sú rozhodne nižšie, než náklady na dlhodobú väzbu ...
.... áno, rozhodne s Tebou súhlasím, trest smrti je odplatou a výstrahou pre ostatných .... a pri trestoch za závažnú ekonomickú kriminalitu v súčasnosti platné tresty nie sú ani výchovné a už vôbec nepôsobia ako výstraha .... a tí, ktorí by mali stáť pred popravčou čatou či visieť na šibenici sa zatiaľ pravidelne spokojne promenádujú na plese v opere či podobných akciách ...
Nebude to tým že strategickou dopravou pre EU je koľajové doprava, čiže dá sa očakávať že do železničnej dopravyppôjde aj viac dotácií a aj naša vláda aj Jancura s tým dlhodobo kalkuluje...
áno nedotované IC pre ZSSK !!a čo si myslíš,kto je za RJ a ´Jančurom?? ako takúto odpoved by... som rád,lebo prevádzkovať zo stratou a mať vysokoluxusné autobusy s ktorými chce jazdiť ani nie za náklady ,to tiež by len blázon robil.....?
Jasne, to ze dobre kompenzuje je fakt (uvidime ako dlho to vydrzi - tu to mohlo byt motivovane zaujmom medii, islo sa nad ramec PP). Lenze ja ked si kupim listok tak chcem cestovat, nie byt kompenzovany
jokl