mám jednu otázku - ako je to so zastavovaním osobných vozdiel na zastávke MHD - chodím každé ráno linkou 66 a veľmi často nastane situácia, že na zastávke Drieňová zastavujú okrem liniek 74 a 66 aj osobné vozidlá, z ktorých vystupujú žiaci blízkej školy .... pritom dole pri škole je na tieto účely k dispozícii menšia parkovacia plocha ... vopred ďakujem za názor
Presnosť sa zrejme líši každý deň (viď http://poloha.vlaku.sk/cs/vlak/174/ ), no z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že EC smer Varšava na zmeškaného Jesenia v Břeclavi nečaká. Hoci chýbalo pár minút, odčakal som si poctivo 2 hodiny na ďalšie.
Mam pocit, ze je naladovy ? Ako necestujem prilis casto ECckom na trase BA-Nove Zamky, ale v poslednych 3 mesiacoch siel raz na minutu presne a druhykrat meskal 75 minut bez dovodu (mne znamemu) ?
Aky presny je EC Jan Jesenius? V Breclave by som totiz mal 13 min casu na prestup na dalsie ECcko, a chcel by som teda vediet, ci je spoj spolahlivy a ci na seba pockaju (cestujem 27.12.) ?
Zalezi aj na tom, akym vlakom si isiel. Ak ide clovek antiTalentom, tak kontrolora nikdy nestretna (mozno tak v 0,00001% pripadoch pride revizor), kedze vlaky su usposobene na premavku bez sprievodcov. Zato v starych supravach CityShuttle, ktore napriklad nemaju ani infomacny system sa listky kontroluju vzdy. Pri dvojposchodovych lasiciach je to vseljake.
Pri ceste vlakom sa listky oznacuju v oznacovaci na nastupisti. Pri kupe listka v automate si sam zvolis ci chces aby listok platil okamzite (od momentu predaja, takze neoznacujes), alebo od oznacenia.
Ja som minule išiel do Viedne a späť a vôbec nekontrolovali lístky ani jednu cestu.
A keď tu už diskutujeme o vlakoch, vie niekto, ako to je na trati Wolfsthal - Viedeň s lístkami? Stačí si kúpiť lístok v automate na stanici alebo ho treba vo vlaku aj nejako označiť?
Ono to je asi podobne ako na useku Bratislava-Petržalka - Kittsee. Tam tiez prakticky nikdy nikto nekontroluje, a ked aj, tak vacsinou su Rakusovia, ktorych nezaujima, ci ti plati listok po Petrzalku alebo iba po Kittsee Gr. (z rakuskej strany). Iba jediny raz som tam strtol ZSSK cloveka, avsak aj ten uznal moj listok ktory plati len po hranice (a teda by som asi spravne podla slovenskej tarify isiel v useku od hranic po Petrzalku na cernocha ? )
Malé Krasňany je aj názov developerského projektu medzi Reding Tower a vozovňou, už sa teším, kedy choré hlavy postavia CSS na priecestí pri tom niekdajšom výjazde z vozovne ?
Vlakveduci CD nevie vydat vnutrostatny listok v SR. Medzinarodne listky musia mat urcity format (vynimkou su napr. MPS listky) a to z pokladne nevyleze. Navyse CD listok mozu vydat listky len podla medzinarodnej tarify, ktora je vyssia ako bezna tarifa ZSSK. Navyse podla medzinarodnej tarify nejde vydat listky do vsetkych bodov v SR, len do vacsich stanic (vynimkou su opat MPS listky) napr. Brodske - Zahorska Ves proste CD vydat nedokazu. MPS zas musi zahrnat prechod statnej hranice.
Sprievodca CD dalej nepozna nase tarifne predpisy a v neposlednom rade nema opravnenie kontrolovat listky za usek ZSSK
Lístok z Brodského do Břeclavi v rámci MPS sa určite dá kúpiť v Bratislave. Sám som tak dva-tri roky dozadu kupoval lístok Myjava - Sudoměrice.
Sprievodca ČD by nemal mať problém predať aj vnútroštátny lístok (ak má túto možnosť v POPke), tak ako si môžeš kúpiť vnútroštátny lístok ČD v ktorejkoľvek ZSSK pokladni. BČK vie tiež český sprievodca skontrolovať (ako ako bežne v ČR kontrolujú zamestnanecké karty ZSSK), QR kódy sú generované v súlade s nejakým európskym železničným predpisom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tomino