Aj ja som si to už viackrát všimol, ale necestujem tade pravidelne. Aj keď minule som urobil chybu a chcel som cestovať v piatok, no miesto na sedenie nebolo už ani na Hl.St. ?
Pokiaľ by sa nemenilo celé linkovanie t-busov, tak by to bol dosť nesystémový krok. Také posilnenie intervalu na Kramáre by bolo zbytočné, jedine, že by sa zrušila 206. No a 212 by zasa s trasou Zimný štadión - Šulekova asi vozila vzduch.
Mňa práve napadlo, ako bude jazdiť 208, keď budú robiť to parkovisko? Bude sa dať otáčať aspoň tak, ako jazdila teraz cez leto alebo to bude uzavreté komplet?
Hej lidi, to je bežné, že cez pracovný deň poobede na spoj do Komárna nasadzuje RegioJet malé Desiro, ale na posilový spoj idúci len po Kvetoslavov [vracajúci sa hneď späť do Bratislavy] dá Talent? ?
samozrejme ze by sa to dalo urobit za 8 tyzdnov. no potom by im uz tych 63 milionov korun za vyasflatovanu plochu fakt nikto neveril. takto budu tri mesiace nicnerobit a za tri tyzdne dosturmuju.
Mne je jedno, nech to ťahajú aj do ďalšieho desaťročia, ale keď už raz, tak nech sa to spraví poriadne, a nie že len obnovia asfalt na súčasných parkovacích miestach + odstránia 4 stánky a to je všetko... No ale tak to zatiaľ bohužiaľ vyzerá ?
Mňa skôr zaujalo dokončenie až v roku 2016. Pokiaľ s tou rekonštrukciou nezačnú až okolo októbra/novembra 2015 tak taký dlhý termín ma prekvapuje keď si vezmem, že za rok dokáže súkromný investor postaviť hrubú stavbu 40-50 poschodovej budovy. ? Aby to nedopadlo ako so Štúrovou...
Tie vypnuté semafory na Molecke celkom urýchlili dopravu aspoň mimo špičky. Ani by ich nemuseli opravovať teda ak sú naozaj pokazené keďže ani neblikaju ?
Nevie sa o tomto projekte zatiaľ nič bližšie? Napr. či rieši aj iné potreby P+R parkovania, ako samotnú existenciu parkovacích miest v areáli, či bude jeho súčasťou aj odstavná plocha a zázemie pre SL busy, resp. či tam vôbec bude možné nejaké prímestské linky ukončiť (čo by asi vyžadovalo aj viac, ako jedno súčasné nástupište v smere von z mesta), atď atď?
Dave177