Reply on: MatejBA #204359:
Zvýraznil si dobré slovo, pretože áno, premávku MHD financuje mesto, resp. mestský podnik ?. V určitých situáciách, na konkrétnych komunikáciách, ktoré sú v jeho správe, môže preferovať premávku svojich vozidiel.A mnoho samotných vodičov súkromných vozidiel (aj autobusových) nevie ani rozdiel medzi DPB a MHD. Preto si myslím, že formulácia "okrem MHD" je omnoho prijateľnejšia ako keby na dodatkovej značke bolo uvedené "okrem pravidelnej verejnej dopravy, vrátane vozidiel mimo nej, ktoré prevádzka pravidelnej verejne dopravy vyžaduje" s odvolaním sa na príslušnú normu s jej uvedením.
Vykopávame otvorené dvere a vymýšľame teplú vodu.
Mike
zvislej dopravnej značky, pod ktorou sú na jednom stĺpiku alebo na inej nosnej konštrukcii
umiestnené;"
Nie je tam písané, akým spôsobom to spresňujú, alebo podľa ešte akej inej legislatívy alebo definícií kde uvedencýh.
dodržiavanie ZÁKONa o cestnej premávke podľa mňa v prvom rade kontrolujú policajti. A tí uvidia mestský autobus na linke 37. Vodič mu tiež povie že je na linke 37, nie 104 401. A oni ho majú pokutovať za to, že MHD prestal byť v momente keď prešiel okolo zastávky Trstínska, aj keď sa odvtedy v tom autobuse nič nezmenilo?
Niečo iné je, keby si začal správne konanie voči DPB (viem že také máš Ty rád ? ) že trasa prímestskej linky 104 401 vedie cez zákaz. Ale podľa mňa bude ťažšie dokazovať z hľadiska pravidiel cestnej premávky (resp. vyhlášky 9/2009) že tie vozy DPB, ktoré tam jazdia (už je jedno ako tú linku nazveme) nie sú MHD, ako to, že sú.