Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #203705:
Presne, ako pisali frenky + d3k0, na prestup smer Prazska a Sancova je 5min (23:56-00:01) a hadam ktosi z Postovej nepojde do Petrzalky cez HLS. Vychylenie 1ky by zrusilo obojsmernu nadvaznost 5+1 Dubravka>KV>HLS.

Ale budme vsetci pokojni, zodpovedni pani to tu citaju, pripomienky si mozu vyhodnotit ako kritiku zo strany cestujucich a rychlo navrhnu posledny spoj 1ky zrusit.. A bude po probleme i vecernej nadvaznosti z centra k NV.
Reply on: frenky #203703:
A ešte keď pôjdeme do detailov, tak kto ide z mesta na N74. môže použiť aj končiace eliny na Vajnorskú alebo Račiansku a prestúpiť na ňu na Trnku, alebo Račku. Nehovoriac o tom, že veľká časť trasy je pohodlne dostupná z N61, 70, 72 (z N72 sa dá prestúpiť na N74 smer slovnaft).
Takže vlastne nám ostal "problémový" iba prestup na N21 a N37.
Len taka poznamka mimo temy:

Pred par dnami som vo Viedni videl railljet ktory bol po celej svojej dlzke oblepeny reklamou. Avsak som nevidel ani jedno okno, do ktoreho by zasahovala reklama. Normalne aj ked tam bola tvar, tak radsej vystrihli tu cast, ktora zasahovala do priestoru okna. Nasinci by sa z toho mohli poucit, nie len DPB, ale aj ZSSK, ktory tusim tiez lepia reklamy cez okna...
Reply on: Dave177 #203692:
Ak sa nemylim, tak to pojde cez €urofondy, viac snad netreba povedat...
Reply on: d3k0 #203699:
To s tym Hodzkom je dobra pointa. V takom pripade suhlasim 🙂
Reply on: MatejBA #203702:
Myslel som tym to, ze ked cely vikend/vecer L1 chodi :13, :28, :43, :58, tak vychylenie jedneho spoja o 2 min skor sposobi, ze ludia, co su nauceni na casovu polohu odchodov, budu nemilo prekvapeni, ked v dialke uvidia koncove svetla. Ked uz nieco posuvat, tak radsej na neskor.

Inak plny suhlas s frenkym.
Reply on: MatejBA #203702:
Dobre este raz. Menuj nocak, na ktory sa neda prestupit v meste, ked idem z mesta tou poslednou 1ckou. Su to LEN linky n21, n29, n37 a n74. Najdolezitejsi nocak v Bratislave n33 som neuviedol, pretoze ten je lahko pristupny skoro v centre mesta. Linkou n29 dohromady nikto necestuje, takze nam ostava len n21, n37 a n74, co su vsetko linky, na ktore sa da v uplnej pohode prestupit na NFL a nepotrebujem sa trepat z nejakych soto dovodov na hlavnu stanicu.
Reply on: d3k0 #203699:
Je pravda, ze je menej smradlavy, ale myslel som to v tom style, ze ked je uz Hlavna Stanica hlavny terminal pre vsetky N linky, preco nedat prichod o nieco skor. A 2 minuty dlhsie statia na NFL nie je o moc horsie, ako ked niekto pojde na Hl. St. a ujde mu nocak pre tie 2 minuty (moze sa stat, ze si budu ludia mysliet, ze tam bude garantovany prestup).

A mohol by si vysvetlit co si myslel tym "Takze radsej posunut celu poslednu 1 o 2 min skor, aby zdrhala cestujucim"? Nejak nerozumiem, ako by "zdrhala cestujucim" keby odchod z Hlavnej bol o 2 minuty skor, tj. nie 23:28 ale 23:26.
Reply on: 810zssk #203695:
Jak vravi frenky, radsej pobehnem z NFL na HS k nocakom ako z konecnej , predsa len aj sofer nocaku ked dobehujes spredu ti asi skor neujde ( lebo ta vidi s vyssou pravdepodbonostou ) ako ked dobehujes zozadu . A mas to este aj bezbariererove z NFL ?
Reply on: d3k0 #203699:
*...aby sli...
Reply on: MatejBA #203698:
Takze radsej posunut celu poslednu 1 o 2 min skor, aby zdrhala cestujucim, len preto, ze nemozu prestupit na NFL?

Povedzme si, kto nou bude cestovat k nocakom - asi nie ten, ktory by mohol na tie nocaky nastupit aj na Hodzku. Takze zostavaju len linky, ktore stoja bud na NFL alebo SAV smer Prazska. A tam je ten prestup aj kratsi aj rychlejsi aj menej smradlavy, cize niet dovodu, aby si na Hlavnu stanicu...
Reply on: frenky #203697:
Hej, ale 810 ma pravdu, bolo by skvele v ramci nocnych liniek urobit posledny prichod L1 aspon o 23:55, nech je prestup na hlavnom prestupnom uzle celej nocnej dopravy 🙂
Reply on: 810zssk #203691:
Da sa prestupit aj o zastavku skor nie? Ja myslim, ze za 5minut (23:56 - 00:01) z NFL prejdes aj na SAV uplne v pohode.
Reply on: Dave177 #203692:
dokazali by to aj za 3 tyzdne. Ale ako by potom vysvetlili, ze to bude stat 50 milionov korun.
Reply on: Petto #203694:
Na hlavnej stanici teda 23:57.. ak pride nacas, bude sa to dat vybehnut, ale bude to LTT... idealne by bolo keby to slo o take dve minutky skor 🙂 Ale samozrejme ide o velke zlepsenie, ze konecne niekto riesi aj vecernu dopravu a najma prechod z denneho na nocny rezim.
Reply on: 810zssk #203691:
jak nebude sediet ? na NFL je o 23:56 smer HS
Reply on: Dave177 #203692:
Samozrejme, ved uz bude po volbach.
Reply on: Mikimaus #203688:
Toto ma dostalo: „Podarilo sa nám to spraviť v takej dosť slušnej kvalite“ ? A to myslia vážne, že stavebné práce na zvyšnej časti budú trvať až 4 mesiace? ?
Reply on: david1 #203685:
Ta posledna 1 je trochu nestastna, nebude tam uplne sediet prestup na nocaky o 0:00.
Inak luxusny je dojazd o 0:04 zo stanice do Kraksnan 🙂
Postreh z Mníchova : aj nové elektricky tu majú len 4 dvere a vystúpiť a nastúpiť sa stíha, majú tiež textilné poťahy, a majú 10 minútové odchody všetky na rozdiel on našich 8 minútových asi to bude tým metrom, vodiči a vodičky sú v uniformách , lístok sa dá zakúpiť priamo vo voze v takom malom automate na cash alebo Mastercard
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.