Zaujatost tu nie je. Iba porovnanie s vozmi ktorymi som sa kedy v zivote mohol odviezt. Blokovanie dveri za jazdy - toto tu uz bolo, v tom pripúade slo o technicku poruchu na vozidle....toto sa ti moze stat aj na sorke.... Nevsimol som si, zeby sa v sorke tocilo viac ludi / rychlejsie. Na patronke si to porovnal s cim? 25 ktora nabere 5,5 cloveka voci 83 ktora naberie 50? a prekvapivo ta sorka to stihla o pol sekundy rychlejsie?....mam to tu kazdy den pod domom....z kazdej 95 vystuzpuje cca rovnake mnozstvo gastanov....ta NB18 nie je o nic rychlejsia. Mozem ti to stopovat s presnymi cislami. Ci dokonca videozaznamom...
S499.1023 - hadam na to je vodic a kamera....a nie tisic fukncii zabranujucich zatvorit dvere.... A dverove kontakty vo vytahu su k comu? v prechodnom bydlisku mame 3 vytahy, vsetky bez dveri, a za celu historiu sa nikomu nic nestalo..tiez zbytocnost. Obzvlast v nakladnom vytahu, ked prepravujes nieco velke, a tie mamrdy dvere zavadzaju....a bez ich zatvorenia sa neda ist. Toto by som zrovna k prikladu nedaval...
Realne ti staci k bezpecnosti kamera u vozidiel na dvere 3/4/5, a blokovanie dveri od 5km/h.
Dam ti protiotazku - co taky vlak....videl si, zeby sa vlakova suprava nemohla pohnut, pokial niekto nestoji vo dverach?
tie kvalitne dvere sa pocas jazdy ovorili a svokra vypadla pod prave prechadajucu elektricku. Moze byt rada, ze nema iba polku chodidla.
Rozhdone sa vymena cestujucich v SORe deje rychlejsie ako v MBCC. Cestujem nimi denne. A to aj bez zaratania fotobuniek.
Denno denne si to mozes pozriet na Patronke. Co sa SORu tyka si nobjektivny, zaujaty, takze ziadne tvoje argumenty tu nikto nebude brat vazne.
Takže podľa teba sa majú autobusy rozbiehať a ťahať za sebou privretých dobiehačov? Alebo netreba dvere vôbec? A čo také dverové kontakty u výťahu? Tiež zbytočné?
Tak prave v BA by som sirku ulicky neriesil. Pokial viem, vzdy sa stoji pri prvej tyci od dveri.... takze realne je kapacita MBCC aj NB18 rovnaka...a nech sledujem akokolvek, az na cakanie fotobuniek v MBCC prakticky rovnaka doba statia ako s NB18..bez rozdielov.
A to by ma zaujimalo, aky voz dokaze odseknut polku chodidla....bol som privrety neraz aj na gilotine IK280...s poriadne natlakovanym systemom...a bez gumy vo dverach (petrzalske vozy bezna zalezitost)...a som cely...
MatejBA