Reply on: david1 #203422:
Pushpull na vnutromestkej S linke je hovadina ako hrom. Bratislava nie je tak velka, aby ju celu naplnila/dostatocne vyuzila (tiez nedas MBCC na L130). To skor tie Siemensy (ci co to je za znacku), co ma RegioJet.
Valec
Ale v prípade zmieňovanej linky z Petržalky by šlo o linku obsluhujúcu okraj veľkého sídliska veľkým oblúkom okolo celého mesta k stanici (Nové Mesto), v okolí ktorej je málo cieľov, málá ponuka nadväzujúcich liniek, pričom obe hlavné linky vedú opačným smerom: L50 nazad do Ružinova, L2 nazad do centra, takže po zrátaní si všetkých časov prídeš k výsledku, že pokiaľ nenastane nejaká katastrofa na Prístavnom moste, budeš v cieli za rovnaký alebo len o veľmi málo kratší čas. A to navyše so slabšou ponukou spojov (dlhší čas čakania treba tiež započítať do cesty) a niekoľkými prestupmi. Koniec koncov, však si zrátaj koľko by trvala cesta zo Smolenickej k Polusu vlakom (s ideálnymi prestupnými časmi) ako koľko L98 (v bežných zápchach).