Nemyslím si, že pre tých, ktorým bola linka určená, bola linka slabo propagovaná... určite si počas dvoch mesiacov všimli, že pri svojej obligátnej ceste musia prejsť vyše 10 minút pešo. Keby bola linka až na Trnavské, tak tam bude samozrejme viac ľudí... lebo linka povedie najkratšou cestou z malej okrajovej časti do širšieho centra s množstvom prestupov a čas cesty sa tak skráti, že sa aj z opačného konca Rendezu ľudom oplatí docestovať/prísť pešo k stanici.
Ale v prípade zmieňovanej linky z Petržalky by šlo o linku obsluhujúcu okraj veľkého sídliska veľkým oblúkom okolo celého mesta k stanici (Nové Mesto), v okolí ktorej je málo cieľov, málá ponuka nadväzujúcich liniek, pričom obe hlavné linky vedú opačným smerom: L50 nazad do Ružinova, L2 nazad do centra, takže po zrátaní si všetkých časov prídeš k výsledku, že pokiaľ nenastane nejaká katastrofa na Prístavnom moste, budeš v cieli za rovnaký alebo len o veľmi málo kratší čas. A to navyše so slabšou ponukou spojov (dlhší čas čakania treba tiež započítať do cesty) a niekoľkými prestupmi. Koniec koncov, však si zrátaj koľko by trvala cesta zo Smolenickej k Polusu vlakom (s ideálnymi prestupnými časmi) ako koľko L98 (v bežných zápchach).
Z hladiska vyťaženosti nie . No určite na hodnotenie tej linky by bol potrebný dlhší čas. Slabá propagácia + nie moc dobrá finálna trasa. Keby to premávalo aspoň po Slovany resp.Filiálku tak by tá jedna 810 nemusela stačiť...
Spojka sa mala prerábať (resp. mala sa vybudovať druhá koľaj) v rámci stavieb TEN-T. Momentálne, aspoň čo ja viem, nie je zdvojkoľajnenie na programe dňa a aj keby, bude sa pravdepodobne hľadať lacnejšie riešenie, takže nepočítaj s ňou skôr ako o 5 rokov.
Keď som s tým ja išiel pár krát tak bola slušne zaplnená. Služobný spoj chodí ako návoz/zvoz zo smien .
L155 premávala cca. v 20 min.intervale počas špičiek.,takže to určite nebol "len"predĺžený služobný spoj.
Ja som ten spoj využil, no dostal som sa k nemu až na štvrtý krát lebo propagácia bola nulová a to nehovoriac o označení nástupišťa a spoja. Motal som sa bezradne medzi koľajami.
Som presvedčený, že ak by tento spoj stál Na Pasekách a následne pri Kremáku (čo je asi 20 krokov od zastávky východné), že by bol spoj riadne využívaný.
Definuj že mala úspech. Koľko z tých cestujúcich boli obyvatelia Rendezu cestujúci do mesta a koľko boli železničiari jazdiaci na režíjky, kvôli ktorým chodila tá 810 ešte ďalej ako na zastávku "Východné" a ktorým to v tomto smere defakto nahradilo ich služobný spoj? (akurát s väčším počtom spojov..)
Spojka medzi stanicami sa má prerábať na dvojkolajnú a asi až pri tej prestavbe tam pripadá zastávka Mladá Garda. Ako to tu bolo už písané nedá sa porovnávať prevádzka vlakov ,ktorá tam bola. Išlo iba o pár spojov.
Vlaková linka 155 mala úspech no stroskotala na financovaní. Je rozdiel ísť z Rendezu 6 min.na Predmestie alebo cca 20 min. keby bola potiahnutá na Slovany alebo Filiálku ako bola pôvodne plánovaná tak by bola časová úspora ešte väčšia.
Tieto predvolebné kortešačky sú taká lacná a priehľadná finta.. ALE
videl niekto osobne Kňažka? Či počas hodov, alebo niekde diskutovať s ľuďmi v meste? čo som ja videl Ftáčnik, Kratochvílová aj Nesrovnal boli osobne v stánkoch na Račianskom Vinobraní, tuším aj na Dúbravských hodoch a majú akcie kde sa prechádzajú/nachádzajú na nejakom mieste v centre. Ale dá sa takto stretnúť aj Kňažko?
Ak, ak... a ak by sa urbanizovalo územie okolo celej trate, tak by chodili plné aj v 10 min. intervaloch. ? Ale pôvodne bola reč o súčasnom stave.
Mimochodom, Černyševského plánovaná nie je a o Mladej Garde sú tiež dosť veľké pochybnosti (jej existencia na jednokoľajnej trati zabije 15 min. takt RJ).
No neviem, 30 min. interval vlaku na trase, kde autobus chodí každých 4-12 minút a trvá to ním polovicu času, nie je atraktívny. Možno keby tie vlaky premávali v 15-minútovom intervale, tak by to spojenie ľudia brali do úvahy, a počet cestujúcich by sa zvýšil možno aj 10-násobne, ale tých spojov by bolo 20x toľko čo vtedy, takže by boli ešte prázdnejšie. ? S-bahn je super, ale len na trasách, kde jej nemôže konkurovať iný typ dopravy.
Ale ak by sa vybudovali toľko omieľané nové zastávky (najmä v lokalite Čermyšovského a Martinského cintorína a Mladej Gardy) možno by potenciál bol. Ale keďže nemám žiadne údaje z prieskumov a pod., je to len môj názor.
vela ludi teda nie, ale kto si chce hodit sutrom, tak jeden oznam: "Milan Kňažko, Milan Ftáčnik, Ivo Nesrovnal a Miroslav Dragun prídu v stredu o 17:30 debatovať o vážnych témach do kultúrneho domu v Jarovciach. Témami diskusie budú najmä: diaľnica D4, projekt Metropolis, financovanie malých mestských častí a hrozba vedenia ropovodu cez Jarovce. Ak vás zaujíma vzťah budúceho primátora k Jarovciam príďte v stredu o 17:30 do kultúrneho domu." ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec