colným územím je v zmysle platnej legislatívy celé územie SR, čiže colníci môžu vykonávať colný dohľad kdekoľvek v rámci SR .... viackrát prebehla médiami informácia, že colníci majú psy špecialzované nielen na drogy .... služobný pes má výnimku z povinnosti mať náhubok, rovnako to majú aj vodiace psy pre nevidiacich ....
Ozaj a v EC vlaku aj v rýchliku som v nedávnej minulosti videl počas jazdy prejsť po vlaku príslušníkov Železničnej polície. Má to nejaký reálny význam?
Viem, že v Česku už Železničná polícia nie je. Ako je to v Rakúsku a v Maďarsku?
V súčasnosti (v čase Schengenu) som v EC vlaku medzi Bratislavou a Kútmi videl mužov v uniforme Colná správa aj s vlčiakom. Ozaj, taký pes môže byť legálne bez náhubku tak ako vodiace psy?
Tak naschvál som to nerozbil hold predná náprava nevydržala ten "fantastický" stav bratislavských ciest ☺ a v odbočovaní keď ti to rachne a nevieš pohnúť s volantom tak len dúfaš,že ťa len niečo zastaví ? fakt blbý pocit keď sa rútiš na semafor a nevieš nič spraviť ?
Podiel viny na danej nehode mám určite pretože som nemal na tom aute jazdiť pokiaľ ho nemám v 100% stave.Ako náprava mi nejako extrémne nebúchala,videl a viezol som sa vo všeličom a to moje bolo oproti ním v top stave ?
V prvom kroku dostanú zelenú vozidlá na Patrónke idúce na Brniansku, takže prvá várka odbočujúcich ide zarovno s tými, ktorí idú k SAV. Teda prípad, že by som sa preštrikoval cez vozidlá idúce v priebežnom jazdnom pruhu, aby som si potom vynútil prednosť pred prokopníkmi je rovná nule.
V druhom kroku dostanú zelenú vozidlá na Patrónke idúce z Kramárov a odbáčajúce na Brniansku. Takže druhá várka potenciálnych odbáčajúcich na PV ide tiež zarovno vozidiel ktoré idú k SAV. Platí to čo predtým.
Jediné individuá, ktoré môžu samostatne odbáčať na PV bez premávky idúcej na SAV sú tí, čo idú z Mlynskej doliny cez Patrónku na Brniansku (je tam oranžové svetlo) a opozdenci, ktorí prešli v predchádzajúcich dvoch prípadoch už takmer na oranžovú a celú Brniansku išli 50kmh.
Ak teda zohľadníme počet vozidiel pred ktorými si môžem vynútiť prednosť, je ich presne toľko, čo ide po paralelnej "malej" Brnianskej. Teda, tvojimi slovami "sůvislé kolóny" ?
Ďakujem za hodnotenie mojej vodičskej zrelosti. Cestné pravidlá poznám aj ja. Len ti vravím, že 80 % manévrov, ktoré konám v zmysle, ktorý opisuješ, ukončím vzdaním sa prednosti a výchovným trúbením, lebo by to skončilo prinajlepšom pokrčenými plechmi.
A to ešte nehovorím, že by títo vodiči mali v zmysle pravidiel cestnej premávky dávať aj prednosť vodičom z paralelnej "malej Brnianskej".
Na to sa úplne vzťahuje moje pôvodné vysvetlenie. Vodič, ktorý sa konečne prebojoval prúdom protiidúcich vozidiel, môže dokončiť odbočenie bez blokovania križovatky a vodič, idúci zhora a odbočujúci na PV, v pohode počká. Ak to nechápeš, ešte si ako vodič nedozrel (na rozdiel od 810zssk, ktorý je, myslím, ako vodič výrazne mladší ale tej empatie má v sebe viac, lebo to hneď pochopil.
A to nevieš, že 80 % slovenských áut nemá blinker vo výbave? ? Tým chcem povedať, že tam často stojím tak či tak. A keď aj náhodou dotyčný smerovku pustenú má, väčšinou to vzdám v zmysle "múdrejší ustúpi", resp. "spôsobiť vedome nehodu a nebyť vinníkom je blbosť".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
roman2
Podiel viny na danej nehode mám určite pretože som nemal na tom aute jazdiť pokiaľ ho nemám v 100% stave.Ako náprava mi nejako extrémne nebúchala,videl a viezol som sa vo všeličom a to moje bolo oproti ním v top stave ?