colným územím je v zmysle platnej legislatívy celé územie SR, čiže colníci môžu vykonávať colný dohľad kdekoľvek v rámci SR .... viackrát prebehla médiami informácia, že colníci majú psy špecialzované nielen na drogy .... služobný pes má výnimku z povinnosti mať náhubok, rovnako to majú aj vodiace psy pre nevidiacich ....
Ozaj a v EC vlaku aj v rýchliku som v nedávnej minulosti videl počas jazdy prejsť po vlaku príslušníkov Železničnej polície. Má to nejaký reálny význam?
Viem, že v Česku už Železničná polícia nie je. Ako je to v Rakúsku a v Maďarsku?
V súčasnosti (v čase Schengenu) som v EC vlaku medzi Bratislavou a Kútmi videl mužov v uniforme Colná správa aj s vlčiakom. Ozaj, taký pes môže byť legálne bez náhubku tak ako vodiace psy?
Tak naschvál som to nerozbil hold predná náprava nevydržala ten "fantastický" stav bratislavských ciest ☺ a v odbočovaní keď ti to rachne a nevieš pohnúť s volantom tak len dúfaš,že ťa len niečo zastaví ? fakt blbý pocit keď sa rútiš na semafor a nevieš nič spraviť ?
Podiel viny na danej nehode mám určite pretože som nemal na tom aute jazdiť pokiaľ ho nemám v 100% stave.Ako náprava mi nejako extrémne nebúchala,videl a viezol som sa vo všeličom a to moje bolo oproti ním v top stave ?
V prvom kroku dostanú zelenú vozidlá na Patrónke idúce na Brniansku, takže prvá várka odbočujúcich ide zarovno s tými, ktorí idú k SAV. Teda prípad, že by som sa preštrikoval cez vozidlá idúce v priebežnom jazdnom pruhu, aby som si potom vynútil prednosť pred prokopníkmi je rovná nule.
V druhom kroku dostanú zelenú vozidlá na Patrónke idúce z Kramárov a odbáčajúce na Brniansku. Takže druhá várka potenciálnych odbáčajúcich na PV ide tiež zarovno vozidiel ktoré idú k SAV. Platí to čo predtým.
Jediné individuá, ktoré môžu samostatne odbáčať na PV bez premávky idúcej na SAV sú tí, čo idú z Mlynskej doliny cez Patrónku na Brniansku (je tam oranžové svetlo) a opozdenci, ktorí prešli v predchádzajúcich dvoch prípadoch už takmer na oranžovú a celú Brniansku išli 50kmh.
Ak teda zohľadníme počet vozidiel pred ktorými si môžem vynútiť prednosť, je ich presne toľko, čo ide po paralelnej "malej" Brnianskej. Teda, tvojimi slovami "sůvislé kolóny" ?
Ďakujem za hodnotenie mojej vodičskej zrelosti. Cestné pravidlá poznám aj ja. Len ti vravím, že 80 % manévrov, ktoré konám v zmysle, ktorý opisuješ, ukončím vzdaním sa prednosti a výchovným trúbením, lebo by to skončilo prinajlepšom pokrčenými plechmi.
A to ešte nehovorím, že by títo vodiči mali v zmysle pravidiel cestnej premávky dávať aj prednosť vodičom z paralelnej "malej Brnianskej".
Na to sa úplne vzťahuje moje pôvodné vysvetlenie. Vodič, ktorý sa konečne prebojoval prúdom protiidúcich vozidiel, môže dokončiť odbočenie bez blokovania križovatky a vodič, idúci zhora a odbočujúci na PV, v pohode počká. Ak to nechápeš, ešte si ako vodič nedozrel (na rozdiel od 810zssk, ktorý je, myslím, ako vodič výrazne mladší ale tej empatie má v sebe viac, lebo to hneď pochopil.
A to nevieš, že 80 % slovenských áut nemá blinker vo výbave? ? Tým chcem povedať, že tam často stojím tak či tak. A keď aj náhodou dotyčný smerovku pustenú má, väčšinou to vzdám v zmysle "múdrejší ustúpi", resp. "spôsobiť vedome nehodu a nebyť vinníkom je blbosť".
Ike
V druhom kroku dostanú zelenú vozidlá na Patrónke idúce z Kramárov a odbáčajúce na Brniansku. Takže druhá várka potenciálnych odbáčajúcich na PV ide tiež zarovno vozidiel ktoré idú k SAV. Platí to čo predtým.
Jediné individuá, ktoré môžu samostatne odbáčať na PV bez premávky idúcej na SAV sú tí, čo idú z Mlynskej doliny cez Patrónku na Brniansku (je tam oranžové svetlo) a opozdenci, ktorí prešli v predchádzajúcich dvoch prípadoch už takmer na oranžovú a celú Brniansku išli 50kmh.
Ak teda zohľadníme počet vozidiel pred ktorými si môžem vynútiť prednosť, je ich presne toľko, čo ide po paralelnej "malej" Brnianskej. Teda, tvojimi slovami "sůvislé kolóny" ?