Myslim ze dopadnu horsie, agregat sa da opravit len vybratim cez strechu ,to vsak musia dat aj vsetku "batozinu" zo strechy prec. Vykon to ma rovnaky 100KW, hoc je to lahsie vozidlo ako klbove 25Tr. Suma sumarum budu jazdit asi ako 6401 ak sa bude vyuzivat agregat sem-tam. ?. Mali to dat radsej do karoserie Solaris a nemuseli sa Plznaci trapit s tym a nasledne aj DPB.
V 30Tr ma byt APU ako v 25Tr (niekto mi to tu vravel, ked som sa pytal, ci to je plnohodnotny duobus), takze ak by si ich nasadil na 64/41, dopadli by ako 25Tr kym nebola zatrolejovana cela L33
Inak ako je to s uniformami vodicov. Niektori jazdia v koseliach, niektori v polo koseliach a niektori v tricku a teplakoch.
To ich nevedia donutit, alebo nie je na sklade oblecenie na fasung, ci ako.
Ohľadne 64 ma napadajú tri riešenia:
1. Predĺžiť všetky alebo aspoň vybrané spoje na Valašskú, aby ta nemuseli vodiči jazdiť na čierno.
2. Vybudovať na Lovinského alebo Jelačičovej sociálku.
3. Skrátiť ju po vozovňu s úpravou trolejového vedenia tak, aby mohla vchádzať a vychádzať z areálu vozovne tou bránou, čo je bližšie k Lovinského (aby bol zachovaný prestup na hrane na 41).
Treba len zistiť, ktoré z týchto riešení by bolo najlacnejšie. Ďalšia vec je, či má vôbec zmysel také niečo robiť, keďže je možné, že po uvedení 30Tr s APU do premávky, budú tieto nasadené na 64 s predĺžením na Búdkovú, kde ale tiež tuším nie je sociálka, resp. sa tam asi bude jazdiť na otočku, takže v tom prípade by bolo vhodné vybudovať sociálku na Jelačičovej.
Jasné, že sťažnosť na konkrétneho vodiča by nič neriešila. Navyše, som si vedomý, že dnes je pre vodiča dôležitý každý cent a nie je to ľahké povolanie, takže s tým stotožnený nie som. No základné hygienické návyky by mohli mať.
A inak, neporušuje linkou 64 DPB nejakú časť zákonníka práce? Prísne vzaté, vodič nemá legálne k dispozícii sociálne zariadenie.
Ja by som to riešil. Ale anonymne (nemenovať konkretneho vodiča) totiž linka 64 nemá na ani jednej konečnej socialne zariadenie. Takže by som apeloval na DPB nech bud na Lovinskeho alebo na Jelačičovej nejake vybudujú. Predsa nie je normálne aby vodiči jazdili na Valašskú čo sa berie ako čierna jazda. ?
Mne už niekto veci znalý raz na tomto fóre vysvetlil, že pri tom plánovanom vynútenom prestupe z jedného vozidla do druhého na linke 23 žiaľ nie je možné využiť 15-minútový neprestupný lístok.
Na základe mojich skúseností (a hlavne skúseností mojich príbuzných) mám však podozrenie, že na linku 23 minimálne v úseku "Mláka - Pri kríži" revízori nechodia. Ja čo si pamätám som na 23-ke revízora stretol iba raz pri zastávke Drobného.
Vopred upozorňujem, že môj predchádzajúci odstavec nebol myslený ako návod na niečo nelegálne + ja aj všetci moji príbuzní si za MHD poctivo platíme.
Petto