Reply on: MatejBA #202236:
Myslim ze dopadnu horsie, agregat sa da opravit len vybratim cez strechu ,to vsak musia dat aj vsetku "batozinu" zo strechy prec. Vykon to ma rovnaky 100KW, hoc je to lahsie vozidlo ako klbove 25Tr. Suma sumarum budu jazdit asi ako 6401 ak sa bude vyuzivat agregat sem-tam. ?. Mali to dat radsej do karoserie Solaris a nemuseli sa Plznaci trapit s tym a nasledne aj DPB.
TomJ
1. Predĺžiť všetky alebo aspoň vybrané spoje na Valašskú, aby ta nemuseli vodiči jazdiť na čierno.
2. Vybudovať na Lovinského alebo Jelačičovej sociálku.
3. Skrátiť ju po vozovňu s úpravou trolejového vedenia tak, aby mohla vchádzať a vychádzať z areálu vozovne tou bránou, čo je bližšie k Lovinského (aby bol zachovaný prestup na hrane na 41).
Treba len zistiť, ktoré z týchto riešení by bolo najlacnejšie. Ďalšia vec je, či má vôbec zmysel také niečo robiť, keďže je možné, že po uvedení 30Tr s APU do premávky, budú tieto nasadené na 64 s predĺžením na Búdkovú, kde ale tiež tuším nie je sociálka, resp. sa tam asi bude jazdiť na otočku, takže v tom prípade by bolo vhodné vybudovať sociálku na Jelačičovej.