Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #196116:
?
Reply on: Dave177 #196115:
Uz niekolko dni, presny datum neviem.
Reply on: 810zssk #196088:
Nevieš odkedy je nový knižný GVD v predaji?
Reply on: trolejbus6207 #196108:
280 verzus 500 tis. Eur. To je rozdiel v cene za ten tvoj highend bus. So shut up!
Reply on: trolejbus6207 #196112:
Ako náhradu za IK415 by som si vedel predstaviť 12m Urbina, podľa mňa je to ideálny kandidát. Dobre riešený a priestranný interiér, priamo stvorené na linky, 91,191,99,80. Ani Citara by nemohli na škodu, no cena nepustí.
Reply on: Roberto #196111:
s tym zvyhodnovanim piatich dveri od Ja a Ty mas uplnu pravdu, ale tie Urbina 15 CNG sa teda prilis nevydarili, z 21ks ich denne jazdi okolo desiatky, mozno by sa mohli k nim vyjadrit Kosicania, tam ich je okolo 40 naftakov, ako su s nimi spokojni, pripadne este Presovcania, ti ich maju dostat v kratkej dobe 20ks... ale teoreticky by mali vydrzat dost, ani hrdzaviet by nemali tak ako Vrakosy ?
Reply on: trolejbus6207 #196108:
Osobne si myslím že pre bratislavu sú najvhodnejšie solaris busy priestranný interiér nízka cena a relatívne kvalitná konštrukcia len to by sa tu nesmeli zvýhodniť 5dverove busy
Reply on: Error 0x007 #196109:
ano, v starych Ikarusoch 280 som prezil celu svoju studentsku mladost, narvate 39-iny mi cosi hovoria ? ten autobus bol uzasny, je az neuveritelne, kolko toho vydrzal... ale za totaca kazdy voz po siestich rokoch isiel do srotu, nie ako dnes, ked sa to lepi, ako sa len da a jazdia pomaly 15 rocne vraky, o splynofikovanych Vrakosiach ani nehovorim ?
Reply on: trolejbus6207 #196108:
Zeby sem nieco stylu Ikarus 280/283? ? Je zaujimave ze IK283 ma o dost vyssiu kapacitu oproti medvedom ?
Reply on: Error 0x007 #196107:
zasa si rypnem - co cakas od renomovaneho vyrobcu polnohospodarskej techniky, ze vyrobi nejaky highend autobus? ? ? ten klb je priserny, celkovo koncepcia 2+2 s uzkou ulickou je vhodna do zapadnej Europy(samozrejme nie v hnusSORe) a nie do Bratislavy ?
Som si pozrel fotky testovanych busov a zda sa my ze aj s tych ma sor najuzsi klb
Reply on: Roberto #196105:
Asi tak, to iba v soroch je taky low-cost-smejd-klb kde sa pomaly ani dvaja vedla seba nezmestia (jediny bus s takym uzkym klbom v Blave❗)
Reply on: endrucio #196103:
V MBCC je v klbe priestoru na rozdavanie
Reply on: Marek1978 #196095:
Nie je to vždy len zapchatými cestami. Častým javom je aj mimoriadne opatrná jazda vodičov MBCC, a to aj v prípade meškania spoja. Veľmi často sa stáva, že nejde dlho dlho nič a potom zrazu 2, niekedy dokonca aj 3 spoje za sebou.
Reply on: Roberto #196100:
Mercedesy síce nepoznám z vnútra, do Vrakúne ich nepúšťajú ? ale v SORoch som si všimol rovnaký jav, dokonca aj ja som mal nutkanie radšej ostať pri dverách.

V starých vozoch ako Karosa a Ikarus sa s takýmto problémom nestretávam, neviem či je to kvôli širším chodbičkám, ale tam sa cítim komfortnejšie ako v týchto moderných vozidlách, kde je chodba užšia. Takisto aj kĺb dáva omnoho väčší priestor v starých vozoch. Ono to má asi súvis aj s tým, že na užšej chodbe sa človekovi nechce obchádzať ďalších stojacich cestujúcich.

Podobný jav som si všimol aj v Prahe, kde v nízkopodlažnej električke sa ľudia lepili na dvere (neboli schody, tak prečo nie), kým v 20-ročných vozoch boli pekne rozložení po celej dĺžke.
Reply on: Jadran #196101:
...ale ked nastupis a o jednu, dve zastavky chces zase vystupit, je lepsie sa postavit do blizkosti dveri aby nahodou bus neodletel predtym nez vystupis ? Preto vzdy ked viem ze idem len jednu, dve zastavky, tak nastupim ako posledny, a pri dalsej zastvke sa primackam tak na stenu aby bol v dverach co najväcsi volny priestor pre vy-/nastupujucich ?
Reply on: Roberto #196100:
Samozrejme, je to úplne bežný jav, či už MBCC alebo hocičo iné, je celkom neuveriteľné, ako dokážu niektorí ľudia (ne)rozmýšľať. Vlk nastúpi, nevidí žiadne volné miesto na sedenie (minimálne teda v blízkosti tých dverí, kde nastúpil) - nie aby išiel ďalej niekam do voza stáť, nie, on sa postaví rovno do dverí, na ďalšej zastávke nastúpi rovnaký expert a takto sa to kopí až do nevidím. Potom tí "normálnejší" majú problém pri vystupovaní a jedno s druhým, vrcholom je, keď toto robia ľudia s kuframi a pod., lebo im sa to veru nechce ťahať cez celý voz. Ale šak som v Blave, tu je všetko o mne a netrápi ma, čo sa okolo mňa deje ... ?
Neviem či sú niektorí cestujúci idioti ale keď vidím MBCC na 93ke tak nerovnomerne naložené cestujúcimi je mi až do plaču medzi prvými a druhými dverami stojí až jedna pani pri druhých dverách je to napaskané pri kĺbe sa mi zdalo optimálne asi 3,5 os/m2 pri tretích dverách doslova tlačenica potom zase ,,fuga´´ a pri štvrtých zase nátresk
Reply on: endrucio #196097:
,,najlepšie´´ to bolo pre mňa v sobotu s 21tkou jednu som nestihol ďalšia vypadla a tretia mala emškanie stál som tam 43 minút ?
Reply on: Mata342 #196096:
S 98 je to bohužiaľ bežné ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.